Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når sider du bruker relativt sjeldent skifter design.

Jeg har ikke stor nok interesse av siden til å bry meg hvor jeg finner ting før, men lærer et par små nyttige funksjoner. Så skifter de design, og jeg stirrer blankt og leter etter den funksjonen..

Eller, generelt sider som skifter design, men ikke så irriterende i det lange løp som de sjeldent brukt.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Noe som irriterer er alle forum på internett der idioter skriver så ekstremt mye vas. Umulig å forholde seg til påstander og informasjon fra noen man ikke vet noe om!

Kan likesågodt være en stygg og kvisete 14- åring som sitter og leiker doktor eller fremstår som politisk analytiker.

Det same kan seiast om deg.

Og no kjem du vel til å gå inn på profilen min for å sjekke alderen, for så å drite i alt eg seier fordi eg er ung og "uerfaren".

Du kan kanskje prøve å vere utlending i oslo før du irriterar deg her i tråden om kor greinalause alle innvandrarar er.

Lenke til kommentar

Noe som irriterer er alle forum på internett der idioter skriver så ekstremt mye vas. Umulig å forholde seg til påstander og informasjon fra noen man ikke vet noe om!

Kan likesågodt være en stygg og kvisete 14- åring som sitter og leiker doktor eller fremstår som politisk analytiker.

Det irriterer meg nesten grenseløst, men det er mest trist og viser teknologiens svakheter.

The irony. It kills.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z

Etter å ha lest igjennom alle sidene her i denne tråden fant jeg ut at jeg ikke har noe å irritere meg for :(

Eller jo :) Jeg irriterer meg over at jeg ikke har noe å irritere meg over.

Endret av Slettet-GlDE6z
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...