TheCoon Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Sorry feggy. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Irriterer meg stort over biler som kjører i vanndammer rett ved fortauet når jeg går. Forbanna drittfolk. Det er faktisk ulovlig. Men de blir aldri tatt. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Fått Star Wars musikken i hjernen og nynner på den hele tida nå. Grrmf. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Når sider du bruker relativt sjeldent skifter design. Jeg har ikke stor nok interesse av siden til å bry meg hvor jeg finner ting før, men lærer et par små nyttige funksjoner. Så skifter de design, og jeg stirrer blankt og leter etter den funksjonen.. Eller, generelt sider som skifter design, men ikke så irriterende i det lange løp som de sjeldent brukt. Endret 14. september 2010 av chokke Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Når sider du bruker relativt sjeldent skifter design. Jeg har ikke stor nok interesse av siden til å bry meg hvor jeg finner ting før, men lærer et par små nyttige funksjoner. Så skifter de design, og jeg stirrer blankt og leter etter den funksjonen.. Youtube Facebook Diskusjon Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Var ikke hjemme da postbuddet kom på døren med pakken min, så nå må jeg vente helt til klokka 4 med å hente den -.- Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Fått Star Wars musikken i hjernen og nynner på den hele tida nå. Grrmf. kommer til å høre/nynne på den resten av dagen nå. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Fått Star Wars musikken i hjernen og nynner på den hele tida nå. Grrmf. kommer til å høre/nynne på den resten av dagen nå. Har Granada av Vassanguttane på hjernen, slå den! Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Noe som irriterer er alle forum på internett der idioter skriver så ekstremt mye vas. Umulig å forholde seg til påstander og informasjon fra noen man ikke vet noe om! Kan likesågodt være en stygg og kvisete 14- åring som sitter og leiker doktor eller fremstår som politisk analytiker. Det same kan seiast om deg. Og no kjem du vel til å gå inn på profilen min for å sjekke alderen, for så å drite i alt eg seier fordi eg er ung og "uerfaren". Du kan kanskje prøve å vere utlending i oslo før du irriterar deg her i tråden om kor greinalause alle innvandrarar er. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Noe som irriterer er alle forum på internett der idioter skriver så ekstremt mye vas. Umulig å forholde seg til påstander og informasjon fra noen man ikke vet noe om! Kan likesågodt være en stygg og kvisete 14- åring som sitter og leiker doktor eller fremstår som politisk analytiker. Det irriterer meg nesten grenseløst, men det er mest trist og viser teknologiens svakheter. The irony. It kills. 5 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Irriterer meg at folk klår på damen min når hun er på byn. Hva faen er greien med det? Har gutter så vilt lite respekt for jenter? Dette skjer naturligvis når jeg ikke er der. Har lyst å dele ut klæssinger. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Ikke la hun gå ut da, hold henne inne 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Ja, hold henne inne. Du har jo kjøpt og betalt for henne, ikke pokker om andre skal ta på dine eiendeler. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Gjerne fastlenket inne i et bur Lenke til kommentar
feggy Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 på kjøkkenet.. 1 Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Kunne aldri skjedd. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Hva er det jeg ser, et hannkjønn på diskusjon.no som ikke snakker nedsettende om kvinner. 3 smileyer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 (endret) Etter å ha lest igjennom alle sidene her i denne tråden fant jeg ut at jeg ikke har noe å irritere meg for Eller jo Jeg irriterer meg over at jeg ikke har noe å irritere meg over. Endret 14. september 2010 av Slettet-GlDE6z Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 At noen jenter ser på gutter som tidsfordriv.. 3 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 14. september 2010 Rapporter Del Skrevet 14. september 2010 Gjør det samme tilbake da, win-win 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg