Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ideen om at vi kan forandre nåtiden ved å reise tilbake i tid, irriterer. Faktisk så gir det meg hodepine bare å tenke på det.

Spesielt hvis vi tror at tid er en rett linje hvor ting som har skjedd har skjedd, det skjer skjer og det som kommer til å skje kommer til å skje.

Altså, i dette scenarioet har noe skjedd som du vil fikse på, så du drar tilbake i tid for å fikse det. Men når du fikser det, så fjerner du ikke bare hendelsen som skjedde, men også grunnen til at du drar tilbake i tid. Så du drar ikke tilbake i tid for å fikse det!

 

Også har man teorien hvor alle valgene dine skaper en ny tidslinje (Fringe har brukt dette i historien i serien, blant annet at deja vu er et glims inn i en annen tidslinje). Her forandrer man heller ikke noe, man bare lager en ny tidslinje, men siden du kommer fra en tidslinje så må du også fortsette på den du kom fra.

Lenke til kommentar

At folk skal manipulere andre. En kompis av meg og dama "småsloss" i helgen. Henne klappet til han med flat hånd i ansiktet etter en krangel om en kjole han hadde gitt henne, han tar igjen med samme mynt. Det var ikke harde slag engang, bare ett klapp hver.

Dagen etter på face skriver hun at hun ble banket opp og oppfordrer til å gi han juling.

Det kommer mange kommentarer og folk hisser seg opp. Tilogmed moren hans blir skjelt ut.

Jeg skjønner ikke at folk ikke tenker litt. Å henge ut andre på den måten irriterer meg. Og at andre trekker en konklusjon så raskt. "Ja men hun skriver det på facebook, da må det vel være sant".

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar

At folk skal manipulere andre. En kompis av meg og dama "småsloss" i helgen. Henne klappet til han med flat hånd i ansiktet etter en krangel om en kjole han hadde gitt henne, han tar igjen med samme mynt. Det var ikke harde slag engang, bare ett klapp hver.

Dagen etter på face skriver hun at hun ble banket opp og oppfordrer til å gi han juling.

Det kommer mange kommentarer og folk hisser seg opp. Tilogmed moren hans blir skjelt ut.

Jeg skjønner ikke at folk ikke tenker litt. Å henge ut andre på den måten irriterer meg. Og at andre trekker en konklusjon så raskt. "Ja men hun skriver det på facebook, da må det vel være sant".

 

Han kan jo anmelde henne. Å henge ut noen på den måten er ulovlig, særlig når hun oppfordrer vold mot han.

 

Ta et skjermbilde av det for å sikkre bevis.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

At den forbanna Samsung Wave mobilen ikke "gadd" å starte alarmen i morges! Har satt den til å ringe hver dag, men neida, den krever å bli restartet hver dag, ikke faen om den gidder å huske det! Kom meg heldigvis til skolestart, men 5min på badet/lage mat før jeg hoppet i bilen er ikke en herlig følelse.-

Endret av Amberlamps
Lenke til kommentar

Jeg får kaste meg over Spotify-reklame-bølgen.

 

Greit, reklamene er latterlig dårlig og jeg får kramper hver gang jeg hører de...

 

Men i går skjedde noe veldig irriterende. Tre reklamer mellom annenhver sang. Og to av reklame var de samme.

 

Dolly Dimpels!...

Dolly DImpels!...

Onanasis!....

*sang*

*sang*

DOlly Dimpels!

Dolly Dimpels!

og så en til.

 

Men men, sånn er det vel å være gratiskunde. Men det er fortsatt irriterende. :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...