Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Faen heller, fant nettopp ut at det ikke blir tysk til neste år på den jævla dritt skolen jeg går på, grunnet at for få har valgt det, og at de dermed fjerner tyskfaget for alle 3års elever! Med andre ord sitter jeg nå igjen med en timeplan som ikke imøtekommer minimumskravene for antall timer.

 

Nå må jeg inn på skolen igjen, for å finne meg et annet fag jeg kan ha neste år... faen ass. De har kuttet vekk så jævla mange fag for neste år, at det bare er noen ytterst få muligheter igjen - alle suger.

 

edit

 

Jeg irriterer meg over at Blåtannmusa mi detter ut etter en halvtimes bruk i Vista. Funka som bare faen i XP. Arg.

8845742[/snapback]

 

Jeg irriterer meg over at folk bruker windows.

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Folk som tror at en stille fis=luktfri fis

- Folk som ikke skjønner at de er hatet

- De som ikke bruker blinklys

- De som trykker på heisknappen 19 ganger sånn at den skal komme raskere

- Gamle damer som ikke legger på varene på rullebåndet før forrige person har pakket ned alt i posene

- Gamle folk som kjører bil gjerne med vindusviskere og blinklys på (i sol og rett strekning)

- De som fortsetter å ringe me selv etter at jeg la på første gang de prøvde

- Dyremishandling (dyr er mer verdt i mine øyne enn oss ekle mennesker)

- Når noen tar en fin sang og gjør den grusom (f.eks halleluja sangen)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ledninga på musa og tastaturet mitt irriterer meg, de er jo alt for korte. Jeg kan ikke lene meg tilbake og slappe av, nei da når ikke ledninga på musa langt nok så klart. Ledninga på musa skulle vært 5meter lang, minst.

8839229[/snapback]

 

Wireless? (Trådløs for de som ikke har lært engelsk ennå ...)

 

Jeg irriterer meg over at Blåtannmusa mi detter ut etter en halvtimes bruk i Vista. Funka som bare faen i XP. Arg.

8845742[/snapback]

Jeg irriterer meg over at jeg trodde du sa "Jeg irriterer meg over at Blåtanntrusa mi detter ut etter en halvtimes bruk."

8849979[/snapback]

 

:wow:

 

------------------

 

Nå har jeg blitt glad i Notes. Grunn? Det utrolig lekre designet, den fantastiske brukervennligheten og det faktum at det virker som om utviklerene av programmet faktisk legger inn syke feil bare for å vi som driver med IT-service skal ha noe å gjøre. Fantastisk.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
De som ikke tar sarkasmen i teksten over kan bare glemme hele greia

 

I tillegg til det irriterer jeg meg over at det bare er 12-14 grader ute, og at jeg har vondt i kneet. Igjen. Og selvsagt at vi tapte gårsdagens fotballkamp. Så jævlig surt.

Endret av OML
Lenke til kommentar
- Gamle damer som ikke legger på varene på rullebåndet før forrige person har pakket ned alt i posene

- Gamle folk som kjører bil gjerne med vindusviskere og blinklys på (i sol og rett strekning)

8851081[/snapback]

 

For ikke å glemme de som står å venter på butikken når de skal betale, de venter helt til de får høre hva det koster før de i det hele tatt har tar opp pengboka. Hva er vitsen? Du må jo betale uansett, men de skal vente helt til de hører hvor mye det vil koste. Og kombinert med dette, så går det år og dag å få pengene ut av pengboka.

Lenke til kommentar

Hva med de som ikke mestrer værsågod-timingen? Som står og holder frem hånda selv om de ser klart og tydelig at han bak kassen ikke har pengene klare enda, eller står og trykker kontantene opp i trynet på de ansatte selv om de har hendene andre steder?

 

EDIT: For noen stusselige, utilpasse sosiale utskudd, var det jeg skulle si.

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar

På skolen jeg går nå har de laget en årbok, med bilde av alle elevene, intervjuer, og mye, mye annet. Et veldig fint minne, med andre ord. Jeg er utvelslings -student her, og ble intervjuet på grunn av det. Intervjuet ble bra nok det, men tror du faen meg ikke de jævelene stavet navnet mitt feil? Jeg heter Henrik, men de skrev Herik. Og det var ikke bare en gang, men alle gangene i det intervjuet. Det gjør forsåvidt ikke så veldig mye, men det står i alle årbøkene til alle på skolen (og det er over 1800 stykker), og det irriterer meg så jævlig!

Lenke til kommentar

Kvinnfolk (og ja, det gjelder bare jenter) som ikke klarer å dra frem det jævla busskortet/lommeboka et par minutter før bussen kommer, og først når de skal betale begynner de å rote langt f... nedi bagen/veska/whatever. I tillegg er det helt sikkert at de skal ha det rota lengst nedi, slik at de gjerne blir stående der et par minutter og lete. Det samme gjelder for øvrig i butikker, de begynner å rote frem lommeboka først når de skal betale, akkurat som om det kom som en overraskelse.

:hrm:

Lenke til kommentar
Nei, men jeg har et litt kronglete etternavn. Det inneholder en ü, så de skriver alltid y. Og så skriver de Mats med d (Mads), fordi mamma er dansk. Og det svenske etternavnet mitt slutter på son, men de unnlater alltid s-en.

Vel, har ikke akkurat noe vanlig etternavn, da.

8854888[/snapback]

 

Jaja... litt spesiellt å ha µtorrent til etternavn :p

 

(ja jeg vet det er en ü)

Lenke til kommentar
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nei, men jeg har et litt kronglete etternavn. Det inneholder en ü, så de skriver alltid y. Og så skriver de Mats med d (Mads), fordi mamma er dansk. Og det svenske etternavnet mitt slutter på son, men de unnlater alltid s-en.

Vel, har ikke akkurat noe vanlig etternavn, da.

8854888[/snapback]

 

Jaja... litt spesiellt å ha µtorrent til etternavn :p

 

(ja jeg vet det er en ü)

8855295[/snapback]

*vente til jeg er 18 og dra på kontoret og skifte navn til µtorrent * :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...