Gavekort Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Takker Dragen hehe Hurra for deg! Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 At jeg har bursdag i dag og ingen av dere her inne har gratulert meg Gratulerer med dagen! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Takk folkens ^^, Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Slike tendensiøse artikler som dette i Dagbladet irriterer! SD er ikke nazister bare fordi de er imot den vannvittige masseinnvandringen. http://www.dagbladet.no/2010/09/12/magasinet/politikk/utenriks/sverige/sverigedemokraterna/13277818/ Derfor sendte jeg en saklig hat-mail. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 SD er ikke nazister bare fordi de er imot den vannvittige masseinnvandringen. At de går rundt i nazistuniformer derimot.. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Etter 5 timer og null hud igjen på fingrene, fikk jeg endelig gang på harddisken i maskinen... Veldig fin måte å bruke dagen på... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Formatering av PC'n og alt arbeidet med å legge inn drivere, spill og programmer... Hadde det samme styret, jeg sikret meg egentlig mot det, ved å lage en mappe med alle programmer. Men såklart måtte jeg glemme å legge mappen på 16GB sticken min = Jeg formaterer disken med mappen på. Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Programmet "Den andre siden" som går på FEM irriterer meg. Egentlig alt som går på den kanalen. Det er jo en kjerringkanal, da. "På FEM styrer vi unna ALT med fotball! WOHO"........... Er da mange kjekke hus og interiørprogram Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Sist jeg så på TV (1-2 mnd) så var det faktisk FEM jeg så på. Var 2 briter som pusset opp hus og sånn. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Programmet "Den andre siden" som går på FEM irriterer meg. Egentlig alt som går på den kanalen. Det er jo en kjerringkanal, da. "På FEM styrer vi unna ALT med fotball! WOHO"........... Er da mange kjekke hus og interiørprogram Er vel slikt vi har Sinnasnekker'n til Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 At det er kun denne tråden som blir stengt og "ryddet opp" når plussemafiaen slår til 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det slo meg nettopp at det er et helt år siden i fjor. Jeg har jo ikke gjort noe som helst på det året :| Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Plussemafian? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Plussemafian? Begynner å plusse dårlige innlegg, og svare for å få enda flere pluss, og så baller det på seg. Ødelegger poenget med andre ord. Idioti. 2 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 (endret) Klisjefulle og ekle facebook-grupper! Eller... Facebook-grupper generelt, ved unntak av offisielle. Edit: Eller Facebook generelt! Endret 12. september 2010 av Gavekort 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Ja, for ingen så den komme på flere mils avstand. Sjokkerende at kvisegutta på nettet syns det er gøy å ødelegge ja. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Klisjefulle og ekle facebook-grupper! Eller... Facebook-grupper generelt, ved unntak av offisielle. Edit: Eller Facebook generelt! enig med deg gavekort. eneste bra med facebook er at man lett kan dele bilder med venner og familie man ikke møter så ofte. 1 Lenke til kommentar
Shazame15 Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det har sikkert vært nevnt utallige ganger, men jeg irriterer meg så ufattelig over alle de stygge, fæle mobilreklamene med mikroskopisk skrift nederst hvor det egentlig bare står "LOL I TROL U", for det nevnes ingen andre plasser i reklamen at det er snakk om en abonnementstjeneste som vil blakke deg raskere enn brus vil få deg til å rape. Det er spesielt to kategorier som plager meg: konkurransene som er så lette at en toåring kan vinne dersom de sjønner hva konkurransen går ut på (jeg overdriver ikke litt en gang) og de som selger noe og er så uprofesjonelt at det virker som om de har fått en ansatts 11-årige sønn som akkurat har funnet programmet Windows Movie Maker til å lage den. ARG! 3 Lenke til kommentar
Munty Skrevet 12. september 2010 Del Skrevet 12. september 2010 Det har sikkert vært nevnt utallige ganger, men jeg irriterer meg så ufattelig over alle de stygge, fæle mobilreklamene med mikroskopisk skrift nederst hvor det egentlig bare står "LOL I TROL U", for det nevnes ingen andre plasser i reklamen at det er snakk om en abonnementstjeneste som vil blakke deg raskere enn brus vil få deg til å rape. Det er spesielt to kategorier som plager meg: konkurransene som er så lette at en toåring kan vinne dersom de sjønner hva konkurransen går ut på (jeg overdriver ikke litt en gang) og de som selger noe og er så uprofesjonelt at det virker som om de har fått en ansatts 11-årige sønn som akkurat har funnet programmet Windows Movie Maker til å lage den. ARG! Ja fy faen. Og de prøver ikke en gang å skjule at de skal robbe deg. Det står nederst, ikke med liten skrift en gang, at for eksempel: 30,- per mottatte melding, max 50 meldinger i måneden. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg