Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Formatering av PC'n og alt arbeidet med å legge inn drivere, spill og programmer... :(

 

Hadde det samme styret, jeg sikret meg egentlig mot det, ved å lage en mappe med alle programmer. Men såklart måtte jeg glemme å legge mappen på 16GB sticken min = Jeg formaterer disken med mappen på. :realmad:

Lenke til kommentar

Det har sikkert vært nevnt utallige ganger, men jeg irriterer meg så ufattelig over alle de stygge, fæle mobilreklamene med mikroskopisk skrift nederst hvor det egentlig bare står "LOL I TROL U", for det nevnes ingen andre plasser i reklamen at det er snakk om en abonnementstjeneste som vil blakke deg raskere enn brus vil få deg til å rape. Det er spesielt to kategorier som plager meg: konkurransene som er så lette at en toåring kan vinne dersom de sjønner hva konkurransen går ut på (jeg overdriver ikke litt en gang) og de som selger noe og er så uprofesjonelt at det virker som om de har fått en ansatts 11-årige sønn som akkurat har funnet programmet Windows Movie Maker til å lage den. ARG!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Det har sikkert vært nevnt utallige ganger, men jeg irriterer meg så ufattelig over alle de stygge, fæle mobilreklamene med mikroskopisk skrift nederst hvor det egentlig bare står "LOL I TROL U", for det nevnes ingen andre plasser i reklamen at det er snakk om en abonnementstjeneste som vil blakke deg raskere enn brus vil få deg til å rape. Det er spesielt to kategorier som plager meg: konkurransene som er så lette at en toåring kan vinne dersom de sjønner hva konkurransen går ut på (jeg overdriver ikke litt en gang) og de som selger noe og er så uprofesjonelt at det virker som om de har fått en ansatts 11-årige sønn som akkurat har funnet programmet Windows Movie Maker til å lage den. ARG!

 

Ja fy faen. Og de prøver ikke en gang å skjule at de skal robbe deg. Det står nederst, ikke med liten skrift en gang, at for eksempel: 30,- per mottatte melding, max 50 meldinger i måneden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...