Munty Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 GAaaaaaaaaaaad. Ta der een kveld på byen selv i stedet for å sitte å klage påandre som koser seg og raver(altså danser:). RAve to the grave. Rave and behave. yes! Jesus er ingen rus, krus på mus og du får snus. Jeeddna. Noen har "ravet" litt mye skjønner jeg. 4 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Jesus er min rus <3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Haha, rave to the grave ftw. Er alltid så kjipt når man fyrer opp The Prodigy på fest og en random fjortishore bytter til noe random listedritt. Det er da man tar sangen "Smack my bitch up" bokstavelig. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Irriterer meg over at jeg skiftet bilde og avatar på profilen min, men når jeg skifter kommer bare det gamle opp What is wrong? ctrl+F5 ? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Alternativ rock Punk rock Rock Gitar Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Snubler over iCarly på NRK3 - noe så utrolig retarded. Det burde vært forbudt. Den norske dubbingen gjør det ihvertfall ikke bedre. Vet at det ikke er ment for min aldersgruppe, men vil virkelig unger se på sånt drit? Herregud... Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Søstera mi liker det! Hun ler ikke av det, bare ser på det hver dag etter skolen. 14 år. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Programmet "Den andre siden" som går på FEM irriterer meg. Egentlig alt som går på den kanalen. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Hvor mye skade gjør hydrogenbomber i forhold til atombomber? Er hovedforskjellen at hydrogenbomber er strålingsfrie, eller tar jeg alvorlig feil? Tror at skadeomfanget er likt, da reaksjonen rundt "sprengesenteret" er noenlunde sammenlignbart? Hydrogenbomber er mye kraftigere enn vanlige bomber av uran eller plutonium. De er også strålingsfrie slik som du sier, noe som minsker langtidsvirkningene. Tsar Bomba var på 50 Megatonn (Tilsvarende 50 millioner tonn med TNT) og er den kraftigste hydrogenbomben noen gang testet. En Fat Man-bombe som er den som ble sluppet i Nagasaki er til sammenligning på 21 kilotonn. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Programmet "Den andre siden" som går på FEM irriterer meg. Egentlig alt som går på den kanalen. Det er jo en kjerringkanal, da. "På FEM styrer vi unna ALT med fotball! WOHO"........... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Supernatural er ikke så verst, samt tør faktisk å påstå at jeg liker Gilmore girls. Samt Diagnose mord. FEM er 90% crap 10% allright Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Søstera mi (...) 14 år. 3 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 De sender The Iron Giant akkurat nå, det er kanskje første gang jeg ser noe som ikke kan sammenliknes med møkk på den kanalen. Supernatural er helt greit, så de tre første sesongene før jeg falt av vognen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Søstera mi (...) 14 år. *bilde* Inderlig bra du ikke vet hvor familien min bor! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Formatering av PC'n og alt arbeidet med å legge inn drivere, spill og programmer... 1 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 At jeg har bursdag i dag og ingen av dere her inne har gratulert meg 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Gratulerer med 21 år! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Takker Dragen hehe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 At jeg har bursdag i dag og ingen av dere her inne har gratulert meg 2 dager etter meg Men gratulerer med dagen Formatering av PC'n og alt arbeidet med å legge inn drivere, spill og programmer... Ninite.com fikser jo de fleste programmene du trenger enkelt. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 12. september 2010 Rapporter Del Skrevet 12. september 2010 Reklame for Samsung-tlf. med helvetes Rihanna (eller liknende)-drittmusikk. Klarer ikke sånn møl. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg