Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg stort over folk som faktisk tror på konspirasjonsteorier som f.eks Government bak 9/11 og at verden går under i 2012, CIA drepte Kennedy etc.

 

Jeg spurte en jente om hvorfor hun trodde at verden går under i 2012.

 

Svar: "Eh, jeg så på en youtube-video om at Mayaene har sagt at verden går under da"

 

Jeg facepalmet så mye at håndflaten ble svett.

 

 

De fleste konspirasjonsteoriene er max bullshit og tatt ut fra løse lufta, eller i beste fall indisier.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Faens dritt, magen min liker tydeligvis ikke alkohol. Ble jævlig dårlig etter noen timers drikking, og spydde flere ganger i morges også. Første gangen jeg har vært skikkelig dårlig dagen derpå (hadde vondt i hode èn gang, men that's it).

Det er veldig viktig å drikke mye, ofte og hurtig slik at kroppen blir vant til alkohol.

Lenke til kommentar

C.I.A trente opp Osama Bin Laden og ga styrkene hans våpen. De har selv innrømmet dette.

Jepp. Kun fordi de ønsket å få en terrorist slik at de kunne ha noe å gjøre :roll: .

Argumentet holder overhodet ikke.

Syntes å ha lest det er sted selv. Husker ikke hvor. Det ville ikke vært første gang amerikanerne trener noen, gir de våpen og så kommer det tilbake å biter dem i rævva.

Lenke til kommentar

Syntes å ha lest det er sted selv. Husker ikke hvor. Det ville ikke vært første gang amerikanerne trener noen, gir de våpen og så kommer det tilbake å biter dem i rævva.

Om en soldat skyter en annen soldat som er på 'laget' hans (litt fravær av ord her :p ), så er det for dumt å skylde på hæren som lærte han opp.

Det er personen som er problemet, ikke organisasjonen relatert til personen (med noen unntak, men CIA er ikke en av de).

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg stort over folk som faktisk tror på konspirasjonsteorier som f.eks Government bak 9/11 og at verden går under i 2012, CIA drepte Kennedy etc.

 

Jeg spurte en jente om hvorfor hun trodde at verden går under i 2012.

 

Svar: "Eh, jeg så på en youtube-video om at Mayaene har sagt at verden går under da"

 

Jeg facepalmet så mye at håndflaten ble svett.

 

 

De fleste konspirasjonsteoriene er max bullshit og tatt ut fra løse lufta, eller i beste fall indisier.

Det irriterer meg at folk som deg som ikke vet en dritt om dette faktisk stemmer uttaler seg på denne måten.

 

Jeg tror ikke at verden går under i 2012, men noe kommer til å skje. Noe værre enn 9/11.

 

Jeg tror kun på en "konspirasjonsteori", og det er the Illuminati.

Endret av Pentumsmart
Lenke til kommentar

Når det gjelder 2012 så er jeg litt spent på hvor mye hysteri som vil komme, that's it.

 

Er jo masse sekter der det er en overhodetulling som spår verdens undergang omtrent hver eneste dag... Hva er det som er så spesielt med 21 desember 2012? En veldig grei unnskyldning til å ikke vaske til jul det året though! Hva er vitsen med juletre? Verden går jo under om et par dager uansett... :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...