WarpX Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Postcounten. Hvorfor i rakkern er den forskjellig på infofeltet til venstre for et innlegg og profilsiden?! Enten så har man med antall postinger i OT-baren eller ikke, hva med å bestemme seg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 X-factor hadde vært så mye bedre uten publikum. Og Marion Ravn. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 irriterer meg at det enten er full sol eller helvetes mye regn her i bergen : en spacet film : terror at blood fart lake. ( http://www.imdb.com/title/tt1464586/) Her i fredrikstad er det genske jevnt fordelt med sol, regn og skyer fristende . men jeg er blitt sjøluft junkie :!: Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 irriterer meg at det enten er full sol eller helvetes mye regn her i bergen : en spacet film : terror at blood fart lake. ( http://www.imdb.com/title/tt1464586/) Her i fredrikstad er det genske jevnt fordelt med sol, regn og skyer fristende . men jeg er blitt sjøluft junkie :!: Sjøluft? Flytt ut til hvaler da vel :!: 30 min byen? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg skal gi deg sjøluft jeg! Flytt til Andenes, så får du en stram lukt av råtten tang hver gang det blåser fra havet. Lenke til kommentar
livingman Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg skal gi deg sjøluft jeg! Flytt til Andenes, så får du en stram lukt av råtten tang hver gang det blåser fra havet. tang lukter jo kjempe godt. bruker det ofte til mat laging jeg irriterer meg at biltilsynnet er som en gjeng hodeløse geiter : de er kun åpen på skole/jobb dager. og stenger når skolen/jobben slutter.. hva faen tenkte dem på ! :wallbash: Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Mennesker som tar tilsynelatende uviktige ting altfor høytidelig og gjør en ting ut av det når man vitser litt... Når det i grunnen er helt unødvendig. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Faens dritt, magen min liker tydeligvis ikke alkohol. Ble jævlig dårlig etter noen timers drikking, og spydde flere ganger i morges også. Første gangen jeg har vært skikkelig dårlig dagen derpå (hadde vondt i hode èn gang, men that's it). Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 X-factor hadde vært så mye bedre uten publikum. Og Marion Ravn. Ho er så kinderegg at det nesten begynner å irritere litt! "Jeg likte det, fordi du sang bra og var bare helt.... ehh, jaaa!" Men at ho er fin for øye kan man ikke si noe på ! Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 HVORFOR må folk skrive ting som "dette er veldig tris og uventet" men ikke skriver mere på facebook Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Eller denne: Bruker1: FML!!!! Bruker2: Hva er i veien? Bruker1: Vil ikke si det.. Hvorfor poste på face da? Merkelige folk! 1 Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Folk er bare skrudd... Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 At folk faen skal være så ignorant og masete om 9/11... Herregud, det dør MANGE flere folk i terroristangrep her i Europa, likevel så skal alle klage over 2993 folk som døde i 9/11. Folk sier "fucking muslims" osv. mens den egentlige grunnen har jo med politikken til USA ned i midtøsten de siste 30 årene. Nevner det til folk og de blir sur over at jeg hater alle amerikanere, noe som ikke er sant. Jeg hater politikken til USA, ikke amerikanere. Happy 9/11 everyone! 2 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Muslimene hadde 0% med 9/11 å gjøre. The Illuminati. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Folk som tror det går greit å la vær å skru av fjernlyset bare fordi h*n er forbi meg om halvannet sekund uansett. Jeg mister nattsynet uansett. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Illuminati? lol. U.S.A og deres idiotpolitikk. 2 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Ja, Illuminati. Lite mat i huset irriterer! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Illuminati? lol. U.S.A og deres idiotpolitikk. Ha ha, ja de har jo mange sånne konspirasjons teorier. Blir litt lei av alt maset om ditten og datten. Romvesener ditt, og regjeringen datt. Endret 11. september 2010 av Mr. A 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Folk som tror det går greit å la vær å skru av fjernlyset bare fordi h*n er forbi meg om halvannet sekund uansett. Jeg mister nattsynet uansett. Hvis du holder øynene på veien så blir du ikke blendet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 C.I.A trente opp Osama Bin Laden og ga styrkene hans våpen. De har selv innrømmet dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg