WarpX Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Enig med Chokke, Avatar var elendig. Det som blendet folk var den gode grafikken og/eller 3D-effektene som gjorde filmen "bra". Siden det meste av folk er overfladiske (som disse OsloGirls'ene *vomit*) og lettpåvirkelige så er ikke det akkurat noen overraskelse. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Hater at jeg ikke får sove.. Skal nevne et par filmer som burde ses: Burn After Reading Elsker M. Night Shyamalan. Den 6. sansen Unbreakable Signs (helt ok) edit: Altså "Elsker M. Night Shyamalan. er IKKE en film.. glemte kolon etc Lenke til kommentar
livingman Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 irriterer meg at det enten er full sol eller helvetes mye regn her i bergen : en spacet film : terror at blood fart lake. ( http://www.imdb.com/title/tt1464586/) Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 irriterer meg at det enten er full sol eller helvetes mye regn her i bergen : en spacet film : terror at blood fart lake. ( http://www.imdb.com/title/tt1464586/) Her i fredrikstad er det genske jevnt fordelt med sol, regn og skyer Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Andre ting som irriterer: At mer eller mindre samtlige filmer som lages idag er elendige. Avatar, nine (ikke 9), prince of persia, osv osv osv osv er rett og slett forutsigbare, kjedelige og dårlige. Brenn. This. Btw, se Requiem for a Dream, tror du vil like den. Annerledes film. Så filmen.. sitter bare igjen med en superuggen følelse.. : ( Requiem for a Dream var en fantastisk film. Da den var ferdig var jeg helt svett Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Flytende avføring ut av min tarm. Trenger vel ikke å si noe mer 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Enig med Chokke, Avatar var elendig. Det som blendet folk var den gode grafikken og/eller 3D-effektene som gjorde filmen "bra". Siden det meste av folk er overfladiske (som disse OsloGirls'ene *vomit*) og lettpåvirkelige så er ikke det akkurat noen overraskelse. Om det er det folk liker er den per definisjon bra. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 For å si det slik... Avatar etter min kritiske mening: Elendig klisjefilm som spiller på alle psykologiske triks du kan tenke deg. Standard script, ekkel og kvalm. Avatar etter min synsing: Grei film som leder deg i en trollbindende verden du ønsker ville eksistert. Den holder et høyt nivå av underholdning og hele filmen er meget profesjonell. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 At døgnet mitt nesten er snudd på og klokka her hjemme er 1337 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 At døgnet mitt nesten er snudd på og klokka her hjemme er 1337 Rart, min er 13:33 snart 34 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Same Nå er den 13:37 ( Skrevet i dag, 13:37) Dette innlegget er offisielt 1337 Endret 11. september 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Har alltid tenkt at ulv var liten å lette å banke opp hvis jeg møtte noen oppi de kalde skogene her. Drømmen min derimot.. Forbanna store ulver. Godt jeg hadde pistol da Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Jeg blir irritert over folk som smatter når de spiser, spiser med åpen munn, og gjerne snakker samtidig slik at man får se at alle disse deilige greiene har blandet seg godt sammen. En annen ting er at jeg irriterer meg over folk som ikke bryr seg om grammatikk i det hele tatt! Skriver feil og snakker feil. Og særlig denne <shh> lyden. "Jeg stikker på skjøpesenteret og skjøper skjede til dama mi". Herlig. Dessuten er det vanvittig irriterende å vite at man har rett i en sak og den du diskuterer med mot sier deg uansett hva du kommer med av argumenter. Selv når de har innsett at de tar feil. Men det som topper det hele er når folk ikke følger trafikkreglene! Og da tenker jeg ikke på det å kjøre ett par kilometer i timen for fort, men det å kjøre for sakte, legge seg i feil fil (spesielt inn i rundkjøringer), og ikke minst; blinklys! Jeg skjønner ikke hvorfor ikke folk kan bruke den lille kalorien det tar å sette på blinklyset når de skal svinge av veien etc. Du kan faktisk risikere at det går bra. ...- og en siste ting.. Folk som på død og liv må ut i veien rett før du har rukket å kjøre forbi, også svinger de av rett etterpå. DET er irriterende det! 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Triha, du må huske å puste Verden er langt fra perfekt, men du kan gjøre den bedre Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Elektronikk kunnskapene til mor og far. Det og stoppe musikken i spotify er en oppgave kun jeg i familien klarer. Sette på dvder er noe bare jeg klarer. Og listen er uendelig. Dem og elektronikk= faill Endret 11. september 2010 av Skogslik 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Minner meg om en kompis av meg som skulle gi foreldrene en film og måtte sende en USB-minnepinne i snailmail. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 (endret) Ikke lenge siden mamma ringte meg fra hustelefonen og lurte på hvordan man fikk tastelås på mobilen. Endret 11. september 2010 av Vowels Lenke til kommentar
Turtledove Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Triha, du må huske å puste Verden er langt fra perfekt, men du kan gjøre den bedre Hehe. Skal ta imot rådet ditt og prøve å puste litt inni mellom Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Triha, du må huske å puste Verden er langt fra perfekt, men du kan gjøre den bedre Hehe. Skal ta imot rådet ditt og prøve å puste litt inni mellom Forstår deg veldig godt. Er så mange hverdagslige ting som irriterer lett. Har selv problemer med det, blir sur, irritert og alt det der for ingenting. Bare å se bort fra det å vite at en er en bedre person selv! haha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg