Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Andre ting som irriterer: At mer eller mindre samtlige filmer som lages idag er elendige. Avatar, nine (ikke 9), prince of persia, osv osv osv osv er rett og slett forutsigbare, kjedelige og dårlige.

Brenn.

 

This.

 

Btw, se Requiem for a Dream, tror du vil like den. Annerledes film.

 

Så filmen.. sitter bare igjen med en superuggen følelse.. : (

 

Requiem for a Dream var en fantastisk film. Da den var ferdig var jeg helt svett :p

Lenke til kommentar

For å si det slik...

 

Avatar etter min kritiske mening:

Elendig klisjefilm som spiller på alle psykologiske triks du kan tenke deg. Standard script, ekkel og kvalm.

 

Avatar etter min synsing:

Grei film som leder deg i en trollbindende verden du ønsker ville eksistert. Den holder et høyt nivå av underholdning og hele filmen er meget profesjonell.

Lenke til kommentar

Jeg blir irritert over folk som smatter når de spiser, spiser med åpen munn, og gjerne snakker samtidig slik at man får se at alle disse deilige greiene har blandet seg godt sammen.

En annen ting er at jeg irriterer meg over folk som ikke bryr seg om grammatikk i det hele tatt! Skriver feil og snakker feil. Og særlig denne <shh> lyden. "Jeg stikker på skjøpesenteret og skjøper skjede til dama mi". Herlig.

 

Dessuten er det vanvittig irriterende å vite at man har rett i en sak og den du diskuterer med mot sier deg uansett hva du kommer med av argumenter. Selv når de har innsett at de tar feil.

 

Men det som topper det hele er når folk ikke følger trafikkreglene! Og da tenker jeg ikke på det å kjøre ett par kilometer i timen for fort, men det å kjøre for sakte, legge seg i feil fil (spesielt inn i rundkjøringer), og ikke minst; blinklys! Jeg skjønner ikke hvorfor ikke folk kan bruke den lille kalorien det tar å sette på blinklyset når de skal svinge av veien etc. Du kan faktisk risikere at det går bra.

 

...- og en siste ting.. Folk som på død og liv må ut i veien rett før du har rukket å kjøre forbi, også svinger de av rett etterpå. DET er irriterende det!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Triha, du må huske å puste :) Verden er langt fra perfekt, men du kan gjøre den bedre ;)

 

Hehe.

Skal ta imot rådet ditt og prøve å puste litt inni mellom ;)

 

Forstår deg veldig godt. Er så mange hverdagslige ting som irriterer lett. Har selv problemer med det, blir sur, irritert og alt det der for ingenting. Bare å se bort fra det å vite at en er en bedre person selv! haha :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...