Estella! Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Mennesker som bryr seg for mye.Eks en på jobben sa til meg at det er koselig at jeg har besøk men jeg kunne ikke stå og snakke med han jeg "jeg har pause!!!" han: Unnskyld Hva faen liksom. Vi har all rett til å handle mat i pausen,så kommer han å bryr seg!ARG Lenke til kommentar
Coa Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Å herre! Stemmen hennes brenner i hodet mitt. http://www.youtube.com/watch?v=AZbg63Cj2ko&feature=player_embedded Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Å herre! Stemmen hennes brenner i hodet mitt. http://www.youtube.com/watch?v=AZbg63Cj2ko&feature=player_embedded this Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hvorfor se på det da...? Eh, dette er internett, du kan velge hva å klikke på. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Kødder hun? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Å herre! Stemmen hennes brenner i hodet mitt. http://www.youtube.com/watch?v=AZbg63Cj2ko&feature=player_embedded HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!! :rofl: Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Hvorfor se på det da...? Eh, dette er internett, du kan velge hva å klikke på. Trodde jeg måtte klikke på alle linker som kommer opp her, jeg. Ellers så irriterer det meg at folk ikke gidder å fjerne videoen (og bilder) fra quotene sine. Endret 10. september 2010 av Demonfudge Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 At jeg er sulten, ser i skapet. Orker ikke lage noe mat. Finner en chips pose, spiser det opp. Føler meg nå kvalm...ugg. Faen ta latskap! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 @ video Lukter troll på lang avstand! Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Folk som absolutt skal ha deg med å spille fotball på reduserte søndager. Lenke til kommentar
feggy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Irriterer meg STORT over ekle fjortissdritter som skal blogge om alt og ingenting. For de kan jo egentlig ikke en dritt, men likevel skal de vise at de kan alt. faaaack! 2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Blogging i sin helhet irriterer. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Det å skrive et langt innlegg i denne tråden, for så å utrykke sinnet mitt ved å slå tilfeldig rundt på tastaturet på slutten av posten, kun slik at firefox kan lukkes og innlegget slettes. Satan. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 @ video Lukter troll på lang avstand! Hehe, ja. Hun konfirmerte seg faktisk i kirka her. Mange venner av meg som kjenner/kjente hun før hun flyttet. Obvious troll is obvious. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 At det er endringer på timeplanen konstant. +1, Så jævla irriterrende! Er ikke det som er så irriterende synes jeg, de klarer faen aldri gi ny timeplan når de endrer den! Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Flytende avføring ut av min tarm. Trenger vel ikke å si noe mer 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 FLAC FTW... Kan ikke høre på musikk uten at filene er .flac. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Flytende avføring ut av min tarm. Trenger vel ikke å si noe mer Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 11. september 2010 Del Skrevet 11. september 2010 Andre ting som irriterer: At mer eller mindre samtlige filmer som lages idag er elendige. Avatar, nine (ikke 9), prince of persia, osv osv osv osv er rett og slett forutsigbare, kjedelige og dårlige. Brenn. This. Btw, se Requiem for a Dream, tror du vil like den. Annerledes film. Så filmen.. sitter bare igjen med en superuggen følelse.. : ( Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg