Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-1432

Fordi jeg har altfor deilig anlegg, har heldigvis lært meg å begrense volumet til det akseptable nå det siste året :)

 

Jeg hadde det problemet før. Nabokjerring klagde i ett sett på at jeg spilte for høy musikk å at dem ikke hørte fuglene sine. (jeg gjorde egentlig ikke det, og annlegget var ikke bra lyd på. Noe gammelt billig-greier)Hun var helt gal i hodet. Jeg har virkelig opplevd hva det vil si og ha dårlig forhold til naboer.lol.

Gikk så langt at hun sto å skrek til meg at jeg var sprengt i hodet. Jeg ba henne flakse.

 

Jeg blir irritert når jeg tenker tilbake på dette kjenner jeg.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Idioter som forsyner seg av tingene på kontorpulten min og ikke legger det tilbake. Nå er jeg lei av å erstatte minnepenner, mobilladere etc. Må begynne å låse inn tinga mine.

 

Naboen min er en gammel mann så veit ikke om jeg plager han. Har ikke hørt et pip fra andre siden, siden jeg flytta inn så...

 

Hadde også en gammal fyr som nabo i 12 år. Han klippet kanskje plenen eller høgde ved en gang hvert skuddår. Så måtte han flytte og ble erstattet med en hyperaktiv tulling som jobber med snekkerarbeid som hobby 10 timer om dagen hver jævla dag, inkl. søndag, pluss at de drar huset fullt av folk i helger og sitter på altanen og super vin mens de kakler høylytt, brisne og jævlig fram til midt på natta. Jævlig irriterende overgang, og jeg ser meg etter andre steder å bo.

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

Slutter 1530 på fredager. Faen det suger!

 

Slutter i 4 tiden 3 ganger i uka. Faen det suger...

 

 

...mere

 

Jeg og, men på fredager starter jeg klokka 10:00 eller 08:15 annenhver dag, og slutter 12:35 :new_woot: :new_woot:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...