Vowels Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Fordi jeg har altfor deilig anlegg, har heldigvis lært meg å begrense volumet til det akseptable nå det siste året Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Fordi jeg har altfor deilig anlegg, har heldigvis lært meg å begrense volumet til det akseptable nå det siste året Jeg hadde det problemet før. Nabokjerring klagde i ett sett på at jeg spilte for høy musikk å at dem ikke hørte fuglene sine. (jeg gjorde egentlig ikke det, og annlegget var ikke bra lyd på. Noe gammelt billig-greier)Hun var helt gal i hodet. Jeg har virkelig opplevd hva det vil si og ha dårlig forhold til naboer.lol. Gikk så langt at hun sto å skrek til meg at jeg var sprengt i hodet. Jeg ba henne flakse. Jeg blir irritert når jeg tenker tilbake på dette kjenner jeg. Endret 10. september 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Wow, folk som klager bare for og klage ja (dette ble sikkert veldig ironisk. Ikke ment ironisk ) Endret 10. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Den dømrade edderkoppen i leiligheten her som hveeer eeeneste morgen har lagt et fint nett et eller annet sted som jeg da plutselig blir overrasket av. Er ikke redd for edderkopper, men det er irriterende å få det nettet i trynet hele tiden. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Klarer du ikke å kverke den? Du må rett og slett vaske hver eneste krik og krok helt til du finner den og gjør slutt på den. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Idioter som forsyner seg av tingene på kontorpulten min og ikke legger det tilbake. Nå er jeg lei av å erstatte minnepenner, mobilladere etc. Må begynne å låse inn tinga mine. Naboen min er en gammel mann så veit ikke om jeg plager han. Har ikke hørt et pip fra andre siden, siden jeg flytta inn så... Hadde også en gammal fyr som nabo i 12 år. Han klippet kanskje plenen eller høgde ved en gang hvert skuddår. Så måtte han flytte og ble erstattet med en hyperaktiv tulling som jobber med snekkerarbeid som hobby 10 timer om dagen hver jævla dag, inkl. søndag, pluss at de drar huset fullt av folk i helger og sitter på altanen og super vin mens de kakler høylytt, brisne og jævlig fram til midt på natta. Jævlig irriterende overgang, og jeg ser meg etter andre steder å bo. Endret 10. september 2010 av Smirnoff Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Politikerne er så ekstremt korrupte. Steike. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Etter en stor matteprøve idag som gikk så som så tenkte jeg svømme 1 og en halvtime for å slappe av. Og da skulle såklart bassenget være fullt av ungdomskoleelever som bråket, styret, pisset og tok plass i bassenget. Ble bare stresset, irritert og fant ingen ro, så ble bare 45min svømming. Blah Lenke til kommentar
CFM Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) At jeg av en eller annen grunn ble i et veldig dårlig humør. Endret 10. september 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 At jeg har fått øyekatarr, for tredje gang på veldig kort tid. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Irriterer meg at jeg har mindre kapasitet og er et svakere menneske enn det jeg vil være. For å se på den positive siden så har jeg mye rom for forbedring. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 At jeg har fått øyekatarr, for tredje gang på veldig kort tid. Hvordan klarer du det? Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Seriøst? Hvordan er det mulig? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Hva er øyekatarr? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 (endret) Høres ut som en matrett. Du må slutte å stappe øye ned i drit og smittekilder! Edit: Glemte at spøk fungerte dårlig uten tungerekking-smiley! Endret 10. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Trenger ikke dra uttrykket "bare se, ikke røre" for langt Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Slutter 1530 på fredager. Faen det suger! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Slutter 1530 på fredager. Faen det suger! Slutter i 4 tiden 3 ganger i uka. Faen det suger... ...mere Lenke til kommentar
Diskutert Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 At jeg har fått øyekatarr, for tredje gang på veldig kort tid. Hvordan klarer du det? Kan være forskjellige grunner. Alt fra at kuren ikke ble avsluttet godt nok, linsebruk og dårlig hygiene. Pluss jeg var sammen med en som hadde øyekatarr i perioden jeg ikke hadde det. Kjipe greier, ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 10. september 2010 Del Skrevet 10. september 2010 Slutter 1530 på fredager. Faen det suger! Slutter i 4 tiden 3 ganger i uka. Faen det suger... ...mere Jeg og, men på fredager starter jeg klokka 10:00 eller 08:15 annenhver dag, og slutter 12:35 :new_woot: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg