Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den ufattelig irriterende reklamen for "Rocky Balboa" på MSN! Hvis jeg fører pilen over reklamen, popper den opp og krever at jeg trykker på "close"!

Slike ting som krever at jeg lukker dem er det verste jeg vet! Hadde jeg enda bare ønsket å se det, men nei, her kommer de opp bare for å irritere, og så må jeg faen meg lukke dem selv!? Jeg utfordret "Rocky Balboa" til en tålmodighetsprøve. Den jævelen fikk lukke seg selv, jeg nektet plent å gjøre det! Jeg tapte til slutt. Irriterende!

8840070[/snapback]

 

Last ned a-patch

Lenke til kommentar

Orka ikke bloatware MSN-klienten lenger, så jeg installerte Pidgin istedet.

 

Irriterer meg at folk pakker opp ting som ligger i frysedisken på butikken, og så legger det tilbake igjen. Så er det til slutt den eneste pakken som ligger igjen i disken og jeg vil ikke ha åpnede pakninger. :roll:

Lenke til kommentar

At jeg susa tåa i bordfoten nå nettopp, fy faen så vondt det var. I tillegg var det en skarp kant akkurat der jeg traff selvfølgelig.

 

Ellers irriterer det meg at jeg mista sjokopulverboksen på gulvet i stad også. Poff, så var det sjokopulver over hele gulvet. :hrm:

Lenke til kommentar
Ledninga på musa og tastaturet mitt irriterer meg, de er jo alt for korte. Jeg kan ikke lene meg tilbake og slappe av, nei da når ikke ledninga på musa langt nok så klart. Ledninga på musa skulle vært 5meter lang, minst.

8839229[/snapback]

 

Wireless? (Trådløs for de som ikke har lært engelsk ennå ...)

 

Jeg irriterer meg over at Blåtannmusa mi detter ut etter en halvtimes bruk i Vista. Funka som bare faen i XP. Arg.

Endret av OML
Lenke til kommentar
Ledninga på musa og tastaturet mitt irriterer meg, de er jo alt for korte. Jeg kan ikke lene meg tilbake og slappe av, nei da når ikke ledninga på musa langt nok så klart. Ledninga på musa skulle vært 5meter lang, minst.

8839229[/snapback]

 

Wireless? (Trådløs for de som ikke har lært engelsk ennå ...)

 

Jeg irriterer meg over at Blåtannmusa mi detter ut etter en halvtimes bruk i Vista. Funka som bare faen i XP. Arg.

8845742[/snapback]

 

Edit: Skulle bare redigere forrigeposten, men siterte meg selv i stedet. Slette denne om dere føler for det.

Endret av OML
Lenke til kommentar
Wireless? (Trådløs for de som ikke har lært engelsk ennå ...)

 

Jeg irriterer meg over at Blåtannmusa mi detter ut etter en halvtimes bruk i Vista. Funka som bare faen i XP. Arg.

8845742[/snapback]

 

Hvis det finnes en trådløs utgave av mx518 så kunne jeg ha byttet, men jeg elsker den musa og derfor bytter jeg ikke. Det er bare det at ledinga akkurat er for kort som irriterer.

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar

MX900. Mye det samme. Samme form, samme knappeoppsett, men med blåtannoverføring. Fungerer fra kjeller til loft, med aldri så mye gulv i mellom. Ja, jeg har testet :) Eventuelt skaffe deg en USB-skjøteledning ...

 

Edit: Jeg irriterer meg fortsatt over Lotus Notes. Møkk.

Endret av OML
Lenke til kommentar
Folk som tar å legger ut 450 bilder fra en fest, bare for å vise omverden hvor kjekt de har det og hvor mange venner de har. Når man tar bilder av alle og hvert skritt de foretar seg hvordan er det fest da? Det er vel egentlig da bare flokk med mennesker som fotograferer seg med hverandre med ulike grimaser og kroppstillinger.  :roll:

8831034[/snapback]

Jeg og kjæresten diskuterte det for noen dager siden. Konklusjonen ble ca den samme. At de beste festene er de det ikke blir tatt så mange bilder på, for da har folk tydeligvis annet å gjøre.

Det er så irriterende med folk som går og gjemmer seg på badet for å ta bilder av seg selv i speilet, og så legger de det ut på hjemmesida si dagen etter og skriker ut på MSN hvor phet gårsdagens fest var.

Lenke til kommentar
Ledninga på musa og tastaturet mitt irriterer meg, de er jo alt for korte. Jeg kan ikke lene meg tilbake og slappe av, nei da når ikke ledninga på musa langt nok så klart. Ledninga på musa skulle vært 5meter lang, minst.

8839229[/snapback]

 

Wireless? (Trådløs for de som ikke har lært engelsk ennå ...)

 

Jeg irriterer meg over at Blåtannmusa mi detter ut etter en halvtimes bruk i Vista. Funka som bare faen i XP. Arg.

8845742[/snapback]

 

Jeg irriterer meg over at jeg trodde du sa "Jeg irriterer meg over at Blåtanntrusa mi detter ut etter en halvtimes bruk."

Lenke til kommentar

* Irriterer meg at Battery koster 12 kr for 0,33l

* Irriterer meg også at det som smaker godt - aldri er sunt. (og omvendt)

* Irriterer meg at jeg er så forbanna fattig.

* Irriterer meg mest at det er kaldt i Bergen by!

- Ingen sol

- Ingen bading

- Ingen sitting ute på altanen og se på båtene

- Treet som blokker utsikten (som jeg har nevnt før)

 

* Irriterer meg at jeg kjeder livet av meg nå.

 

 

Tross i alt dette, er jeg ganske så lykkelig :innocent:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...