Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åh, jævla jewtube. Hater den der gmail-implementeringen overalt.

Jeg bruker ikke Gmail, men har Google-konto som brukes flittig, blant annet til YouTube (eller jewtube, som du så fint sier), Google Reader og Google Docs. Sistnevnte er genialt til gruppearbeid.

 

Jeg irriterer meg over at jeg kjøper ting jeg allerede har, som sengetøy, vinglass og dritt.

Lenke til kommentar

Nynorsk irriterar meg.

 

Edit: Skal det forresten vere "skrivefeil" eller "skrivefeilar" i signaturen min?

 

-ar endinger er bare på han-ord eller noe sånt.

 

Tragisk! Tar meg nær av at jeg er tynn selv. Folk sier det hele tia, irriterende. Enda jeg er sterkere enn alle dem som sier det. Ja jeg er født tynn. Ete godis å helle i seg fløte? Faen dum du eller? Har du noensinne hørt om HØY FORBRENNING? Kroppen din bruker alt den kan få uten at det bygger på deg. Jeg trener, går opp i vekt ved hjelp av proteinshaker. Gått opp 5 kilo på 2 uker så prøv det! Et variert vanlig kost til faste tider om dagen OG TREN. Works for me

 

Proteiner har ingenting med å gå opp i vekt, det viktigste er kalori overskudd/underskudd. Jeg var lenge tynn og mente jeg hadde høyforbrenning, men det er veldig få personer som har alvorlig annerledes forbrenning, du spiser for lite, men tror du spiser mye.

 

Vrek i deg nøtter, h-melk og 1/3 større måltider.

 

Så jeg kan kjøre i meg et par potetgullposer, en 4pack med cola og smågodt i helga uten og legge på meg?

 

Hele sommerferien levde jeg på store feite burgere og brus uten og legge på meg.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Folk som skriker/bråker/fester etter klokka 12 om natta på HVERDAGER.

 

I går natt f.eks... 20-30 folk stod UTE ca 30 meter unna vinduet mitt og festa til klokka 2:30. Natt til fredag, og jeg skal opp klokka 7.

 

Rent hypotetisk, hadde det vært i tråd med Norges lover,

ville jeg nok med glede lina opp hele gjengen og skutt dem i hodet på kloss hold med pistol, en etter en.

Endret av Drogin
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At huseier bråker med å borre og skifte gulv og faen veit hva. Tenkte jeg kunne få sove men neida! Hadde på vekking hvert 5 minutt i fra kl halv 7, når jeg endelig bestemte meg for bare å sove begynner dette bråket.

At det er så lytt her, dem jeg bor sammens med har stått opp å tvn høres rett igjennom til meg. Han ene greier f** ikke å snakke normalt, han skriker i tillegg. Ikke nøye for nå blir det ikke soving uansett.

Lenke til kommentar

At huseier bråker med å borre og skifte gulv og faen veit hva. Tenkte jeg kunne få sove men neida! Hadde på vekking hvert 5 minutt i fra kl halv 7, når jeg endelig bestemte meg for bare å sove begynner dette bråket.

At det er så lytt her, dem jeg bor sammens med har stått opp å tvn høres rett igjennom til meg. Han ene greier f** ikke å snakke normalt, han skriker i tillegg. Ikke nøye for nå blir det ikke soving uansett.

Bor du på Kringsjå studentby by any chance?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Bor du på Kringsjå studentby by any chance?

 

Nei bor ikke i noen studentby heldigvis. Hvor er det?

 

Er så glad jeg ikke bor i kollektiv, uheldigvis greier jeg likevel å plage naboene :(

 

FY. Hvordan greier du det?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...