Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Aud:

Har du sjekket om det funker bedre med DAB i ditt område? Og evt. bytte fra Telenor til NetCom eller omvendt?

 

DAB kunne funket, men jeg har brukt nok penger for øyeblikket med å oppgradere lyden i bilen. :p

Dessuten hører jeg ikke så mye på radio, men det kommer jo av den dårlige dekninga så...

 

Har Telenor men regner med at det er det samme med NetCom osv. Har hatt mange andre på besøk som har klagd. Mulig jeg bor midt i et hull, men det er mange andre steder det hakker og kutter i samtalen også.

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Irriterer med moderatorer som stenger tråder. Jeg har da pokker ikke diskutert gym! Ikke plag meg ved å stenge tråden. Ta deg heller en ferie selv.

At de stenger veien ved alvorlige trafikkulykker. Det var jo ikke jeg som kræsja, la meg komme forbi og hjem!

Kollektiv avstraffelse er en flott metode.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Irriterer med moderatorer som stenger tråder. Jeg har da pokker ikke diskutert gym! Ikke plag meg ved å stenge tråden. Ta deg heller en ferie selv.

At de stenger veien ved alvorlige trafikkulykker. Det var jo ikke jeg som kræsja, la meg komme forbi og hjem!

Kollektiv avstraffelse er en flott metode.

Jeg elsket det innlegget :D

Lenke til kommentar

Å brenne koranen fører intet godt med seg. Selvsagt har han rett til å gjøre det. Men han har også rett til å la være.

 

De idiotene som ødela WTC var muslimer, men det betyr ikke at alle muslimer ødela WTC.

Jeg ville bare se hvor jævlig han hadde blitt fucked up. Religion er teit, gøy å se hvordan eventyr får folk til å drepe hverandre.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Tragisk! Tar meg nær av at jeg er tynn selv. Folk sier det hele tia, irriterende. Enda jeg er sterkere enn alle dem som sier det. Ja jeg er født tynn. Ete godis å helle i seg fløte? Faen dum du eller? Har du noensinne hørt om HØY FORBRENNING? Kroppen din bruker alt den kan få uten at det bygger på deg. Jeg trener, går opp i vekt ved hjelp av proteinshaker. Gått opp 5 kilo på 2 uker så prøv det! Et variert vanlig kost til faste tider om dagen OG TREN. Works for me

 

Proteiner har ingenting med å gå opp i vekt, det viktigste er kalori overskudd/underskudd. Jeg var lenge tynn og mente jeg hadde høyforbrenning, men det er veldig få personer som har alvorlig annerledes forbrenning, du spiser for lite, men tror du spiser mye.

 

Vrek i deg nøtter, h-melk og 1/3 større måltider.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...