CFM Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Aud: Har du sjekket om det funker bedre med DAB i ditt område? Og evt. bytte fra Telenor til NetCom eller omvendt? DAB kunne funket, men jeg har brukt nok penger for øyeblikket med å oppgradere lyden i bilen. Dessuten hører jeg ikke så mye på radio, men det kommer jo av den dårlige dekninga så... Har Telenor men regner med at det er det samme med NetCom osv. Har hatt mange andre på besøk som har klagd. Mulig jeg bor midt i et hull, men det er mange andre steder det hakker og kutter i samtalen også. Endret 9. september 2010 av Audi TDI Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Usaklige mennesker irriterer meg. Lenke til kommentar
haakl Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Irriterer med moderatorer som stenger tråder. Jeg har da pokker ikke diskutert gym! Ikke plag meg ved å stenge tråden. Ta deg heller en ferie selv. om det irriterer deg at tråden blir stengt har du ikke noe liv. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Hvem av oss som henger i denne tråden har egentlig det? Saken er at om jeg har noe å skrive, men tråden er stengt fordi noen andre diskuterte gym, da har moderatoren latt det gå ut over meg i stedet for de skyldige. Avskjedssøknad, spør du meg. Endret 9. september 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 De fleste. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Jeg er en gamer, jeg har mange liv 2 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Irriterer med moderatorer som stenger tråder. Jeg har da pokker ikke diskutert gym! Ikke plag meg ved å stenge tråden. Ta deg heller en ferie selv. At de stenger veien ved alvorlige trafikkulykker. Det var jo ikke jeg som kræsja, la meg komme forbi og hjem! Kollektiv avstraffelse er en flott metode. 2 Lenke til kommentar
haakl Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Irriterer med moderatorer som stenger tråder. Jeg har da pokker ikke diskutert gym! Ikke plag meg ved å stenge tråden. Ta deg heller en ferie selv. At de stenger veien ved alvorlige trafikkulykker. Det var jo ikke jeg som kræsja, la meg komme forbi og hjem! Kollektiv avstraffelse er en flott metode. Jeg elsket det innlegget Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 http://www.dagbladet.no/2010/09/09/nyheter/islam/terrorisme/ekstremisme/13333880/ Litt skuffa, hadde likt å sett hvordan dette hadde gått Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Så kjedelig Hadde jo vært gøy. Latias Gruppe: Forumveiledere Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Å brenne koranen fører intet godt med seg. Selvsagt har han rett til å gjøre det. Men han har også rett til å la være. De idiotene som ødela WTC var muslimer, men det betyr ikke at alle muslimer ødela WTC. Hvorfor skal man brenne den "HELLIGE BOKA" deres? Endret 9. september 2010 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Å brenne koranen fører intet godt med seg. Selvsagt har han rett til å gjøre det. Men han har også rett til å la være. De idiotene som ødela WTC var muslimer, men det betyr ikke at alle muslimer ødela WTC. Jeg ville bare se hvor jævlig han hadde blitt fucked up. Religion er teit, gøy å se hvordan eventyr får folk til å drepe hverandre. 2 Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Så kjedelig Hadde jo vært gøy. Enig, synes ikke han skulle gitt etter for presset. Lenke til kommentar
Munty Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 En ting som irriterer noe jævelig er at jeg har gjennomsnitlig 1 bar med Edge-dekning på telefonen i tjukkeste Bærum... Utrolig dårlig. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Nynorsk irriterar meg. Edit: Skal det forresten vere "skrivefeil" eller "skrivefeilar" i signaturen min? Endret 9. september 2010 av ;_; Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Tragisk! Tar meg nær av at jeg er tynn selv. Folk sier det hele tia, irriterende. Enda jeg er sterkere enn alle dem som sier det. Ja jeg er født tynn. Ete godis å helle i seg fløte? Faen dum du eller? Har du noensinne hørt om HØY FORBRENNING? Kroppen din bruker alt den kan få uten at det bygger på deg. Jeg trener, går opp i vekt ved hjelp av proteinshaker. Gått opp 5 kilo på 2 uker så prøv det! Et variert vanlig kost til faste tider om dagen OG TREN. Works for me Proteiner har ingenting med å gå opp i vekt, det viktigste er kalori overskudd/underskudd. Jeg var lenge tynn og mente jeg hadde høyforbrenning, men det er veldig få personer som har alvorlig annerledes forbrenning, du spiser for lite, men tror du spiser mye. Vrek i deg nøtter, h-melk og 1/3 større måltider. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Høg forbrenning er sjeldant og oftast ei myte ja, men det å gå opp i vekt er ikkje så enkelt. Det er ikkje like lett for alle å auke musklar i staden for feitt. Berre å ete meir er ikkje løysninga. Då blir ein berre tynn-feit. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Drar hjemmefra 0700 og er hjemme ca. 1800 hver dag. It sucks. Og allerede fire minutter etter er du på forumet. It truly sucks. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 (endret) Ja, eg brukte 10 minute mail til google… Endret 9. september 2010 av svelemoe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg