Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg noe grenseløst over at dagens ungdom må lære nynorsk, noe så idiotisk skyldes at alle elever i dag AUTOMATISK blir medlem av elevdirektoratet (som da snakker på vegne av alle elever og får en shitload med penger pga. VELDIG mange medlemmer). Her er det altså AKTIV UTMELDING !!!!!

Elevdirektoratet (eller hva f* det heter) sier på vegne av alle elevene i landet at vi vil ha nynorsk osv. uten at vi vet dette.

 

Dette hadde blitt løst ved at ungdomsskole elever og opp fikk en undersøkelse av staten der de svarer på spørsmål elevdirektoratet (tror ikke det var det det het altså, men noe i den duren.) i dag svarer på for oss.

 

Dette irriterer meg mer enn da jeg glemmer å riste ketchupe'n, og det bare kommer noe veske ut!

 

 

Irriterer meg også litt over frekvensen på innlegg i denne tråden. Da vil antallet som ser dette utmerkede innlegget mest sansynlig bli få -.-

Lenke til kommentar

Irriterer meg over trangsynte folk som ikke klarer å se ting fra en annen side. (Har ingenting med det lengre opp i tråden her å gjøre, var bare jeg som kom opp i en dum diskusjon i dag.)

 

Og at det ikke går en dritt av interesse på tv i dag.

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at jeg har en skoledag i morgen fra 08.00 til 10.35

 

Hva er poenget med disse dagene?!

poenget er at du skal ha X antall timer i løpet av ét skoleår, og X må gå opp i opp med alle andres timeplaner i forholdet til lærerene også. sånn blir det bare ;)

Lenke til kommentar

Irriterer meg over den latterlige dårlige radio/mobil dekninga det er her i området. Man skulle tro det var god dekning ettersom det tross alt ikke akkurat er på landsbygda, men neida. Det er _mange_ små hull i dekningsområdet som er så jævlig irriterendes. Særlig når man skal prate i telefonen og blir avbrutt opptil flere ganger hver bidige gang.

Vi er i 2010, det skal ikke være slik da.

Ikke nok med mobildekninga, men radiodekninga er også slik når man kjører. Det hender signalet er rent og klart, men som oftest er det en del støy, selv om radioen på bilen indikerer relativt god dekning.

 

Jeg kjenner jeg blir hissig for dette er noe som virkelig kan irritere meg til tider.

 

 

(Og nei, det er ikke noe galt med utstyret. Det fungerer utmerket på østlandet. Enda en grunn til å flytte hjem igjen etter lærlingtiden.)

Endret av Audi TDI
Lenke til kommentar

Herlighet folkens. Lærer dere ikke noe av at tråden gang på gang blir stengt? Senest i går kveld ble tråden stengt for off-topic, og nå er dere i gang igjen. Dere får prise dere lykkelige over at det bare er en veileder som rydder opp, ellers kunne det ha blitt delt ut nye ferier. Videre diskusjon rundt gym i norske skoler taes her, all off-topic i denne tråden blir slettet.

 

Skam dere.

 

Tråden stenges for ferieutdeling.

 

Da var nesten to sider med innlegg slettet. Synd, men absolutt nødvendig. I tillegg har en av de mest aktive dratt på ferie, så det vil forhåpentligvis bli litt roligere her de neste dagene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...