Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Diskusjonen her minner meg lit om ein i klassa. Han har nettopp fått scooteren til å virke. Han er 14. Han køyrer rundt i nabolaget sitt, burnar, gaular osv osv. Toppen av idioti. Eg foreslo at han kunne køyre på ein meir øde plass, men nei, det hadde han ikkje bensin til...

Han blir sur fordi naboane vil anmelde han, og kallar dei homser.

 

Fantastisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skam dere.

 

Tråden stenges for ferieutdeling.

 

Da var nesten to sider med innlegg slettet. Synd, men absolutt nødvendig. I tillegg har en av de mest aktive dratt på ferie, så det vil forhåpentligvis bli litt roligere her de neste dagene.

Endret av Runar
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skjønner faen ikke hvordan visse folk får lappen! Seriøst, som du forklarer! Når jeg øvelsekjører med en helt ny og uvant sykkel som jeg har null peiling på, så ligger jeg rundt 50-70 MAKS, rundt 10 under fartsgrensen. Vil folk forbi så ser jeg det, venter til en ser en åpning og legger meg litt til høyre. Kjørelærer sier jeg er litt for glad i gassen, men personelig synes jeg det er akkuratt passe (hehe). Men var en del farlige forbikjøringer når jeg øvelsekjørte sist! Irriterrer meg at de ikke kan vente, jeg hører at de er bak meg når de ligger høyt på turtallet og bare venter på en mulighet.

 

Ja fyfaen noen som har lappen er jævlig dumme. Hørte om en kar i går som greide å tryne på moped på en 20m lang tur lol. Kjørte visst bare i 2-3 km/h.

 

Å? Det visste jeg ikke. Hvem da?

Lenke til kommentar

Send han til tannlegen så får han tannbeskytter.

 

Er det sånne plater? Han vil ikke ha dem, serru. "Han får visst sår i munnen". Men hvis det ikke finnes noe annet alternativ så får han værsågod bare ha sår i munnen :p

Nei, er sånn greie boksere og slikt bruker.

 

Hmm. Ja, så lenge det dekker jekselene også, så bør jo det funke fett.

 

OT:

Hater folk som på død og liv MÅ lette fram homoreferanser i absolutt alt Judas Priest har laga. Barnslige drittunger.

Lenke til kommentar

Når folk tror de bare kan herse rundt med meg, bare fordi vi liker å pirke i hverandre. Det er greit kunne være litt morsomme, men det er vondt når de drar det for langt og du føler deg mobbet.

 

Er du meg :O ?

Ein kamerat av meg hadde det visst som mål for dagen (skjedde for ei sund sidan) å påpeike mange gongar kor tynne hender eg har. Skal eg kanskje brøle ut at han er feit? Prøve å ta rundt han men seie at han er for stor?

Det er like jævlig som å seie at folk har "for små" handledd eller liknande.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...