svelemoe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Diskusjonen her minner meg lit om ein i klassa. Han har nettopp fått scooteren til å virke. Han er 14. Han køyrer rundt i nabolaget sitt, burnar, gaular osv osv. Toppen av idioti. Eg foreslo at han kunne køyre på ein meir øde plass, men nei, det hadde han ikkje bensin til... Han blir sur fordi naboane vil anmelde han, og kallar dei homser. Fantastisk. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvorfor konfrontere guttungen med det, jeg ville bare ha ringt politiet pronto. Folk som duller og knoter med andre folk irriterer meg. COME ON! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hvorfor i helvetes navn er det alltid gamlinger som vinner i lottoen?! 3 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 At Aloe Gel ikke virker mer enn knapt en halvtime. -_- 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Skam dere. Tråden stenges for ferieutdeling. Da var nesten to sider med innlegg slettet. Synd, men absolutt nødvendig. I tillegg har en av de mest aktive dratt på ferie, så det vil forhåpentligvis bli litt roligere her de neste dagene. Endret 8. september 2010 av Runar 2 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Send han til tannlegen så får han tannbeskytter. Er det sånne plater? Han vil ikke ha dem, serru. "Han får visst sår i munnen". Men hvis det ikke finnes noe annet alternativ så får han værsågod bare ha sår i munnen Nei, er sånn greie boksere og slikt bruker. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hver gang jeg går ned og setter meg må jeg på dass. Grr. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Hver gang jeg går ned og setter meg må jeg på dass. Grr. Problem løst. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 aaargh, er en liten bananflue som setter seg på skjermen hele tiden... Klarer aldri å treffe når jeg smekker til den... Får ta å hente MaxSmekkeren... Lenke til kommentar
Migla Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Irriterer meg noe helt sinnsykt at folk smatter/ at jeg hører de spiser.. får helt fnatt! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skjønner faen ikke hvordan visse folk får lappen! Seriøst, som du forklarer! Når jeg øvelsekjører med en helt ny og uvant sykkel som jeg har null peiling på, så ligger jeg rundt 50-70 MAKS, rundt 10 under fartsgrensen. Vil folk forbi så ser jeg det, venter til en ser en åpning og legger meg litt til høyre. Kjørelærer sier jeg er litt for glad i gassen, men personelig synes jeg det er akkuratt passe (hehe). Men var en del farlige forbikjøringer når jeg øvelsekjørte sist! Irriterrer meg at de ikke kan vente, jeg hører at de er bak meg når de ligger høyt på turtallet og bare venter på en mulighet. Ja fyfaen noen som har lappen er jævlig dumme. Hørte om en kar i går som greide å tryne på moped på en 20m lang tur lol. Kjørte visst bare i 2-3 km/h. Å? Det visste jeg ikke. Hvem da? Lenke til kommentar
Clockworktoy Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Send han til tannlegen så får han tannbeskytter. Er det sånne plater? Han vil ikke ha dem, serru. "Han får visst sår i munnen". Men hvis det ikke finnes noe annet alternativ så får han værsågod bare ha sår i munnen Nei, er sånn greie boksere og slikt bruker. Hmm. Ja, så lenge det dekker jekselene også, så bør jo det funke fett. OT: Hater folk som på død og liv MÅ lette fram homoreferanser i absolutt alt Judas Priest har laga. Barnslige drittunger. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Leiligheter i nybygg blir svært mye dyrere p.g.a rullestolkrav! Jeg hater de handicappede så sinnsykt mye. Blir ekstremt provosert over dette. Ja, jeg blir forbanna. http://www.nrk.no/nyheter/norge/1.7284239 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er vårt kjære idiotiske byråkrati, våre paragrafnisser og slips-fitter sin feil. Ikke handicappede folk. 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 At youtube ødelegger kvaliteten på sangene jeg lager... Noen som har peil på hvordan få det bra? Har satt på høyeste kvaliteten i filmen, men ja.. Hør selv http://www.youtube.com/watch?v=2_e8ZwpwHDU er JO RÆVA Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Når folk tror de bare kan herse rundt med meg, bare fordi vi liker å pirke i hverandre. Det er greit kunne være litt morsomme, men det er vondt når de drar det for langt og du føler deg mobbet. Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 At youtube ødelegger kvaliteten på sangene jeg lager... Noen som har peil på hvordan få det bra? Har satt på høyeste kvaliteten i filmen, men ja.. Hør selv http://www.youtube.com/watch?v=2_e8ZwpwHDU er JO RÆVA Renderte du den som HD? Hvilken filtype? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det er vårt kjære idiotiske byråkrati, våre paragrafnisser og slips-fitter sin feil. Ikke handicappede folk. Ok, da. Jeg mente vel egentlig ikke det med å hate dem...... Det er bare det at det er så ekstremt perverst at alle boliger må bli HC boliger. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Har bare en tredjedel av House sesong 4 igjen. Hadde den hatt like mange episoder som de andre sesongene hadde jeg bare vært halvveis Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Når folk tror de bare kan herse rundt med meg, bare fordi vi liker å pirke i hverandre. Det er greit kunne være litt morsomme, men det er vondt når de drar det for langt og du føler deg mobbet. Er du meg :O ? Ein kamerat av meg hadde det visst som mål for dagen (skjedde for ei sund sidan) å påpeike mange gongar kor tynne hender eg har. Skal eg kanskje brøle ut at han er feit? Prøve å ta rundt han men seie at han er for stor? Det er like jævlig som å seie at folk har "for små" handledd eller liknande. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg