Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skjønner faen ikke hvordan visse folk får lappen! Seriøst, som du forklarer! Når jeg øvelsekjører med en helt ny og uvant sykkel som jeg har null peiling på, så ligger jeg rundt 50-70 MAKS, rundt 10 under fartsgrensen. Vil folk forbi så ser jeg det, venter til en ser en åpning og legger meg litt til høyre. Kjørelærer sier jeg er litt for glad i gassen, men personelig synes jeg det er akkuratt passe (hehe). Men var en del farlige forbikjøringer når jeg øvelsekjørte sist! Irriterrer meg at de ikke kan vente, jeg hører at de er bak meg når de ligger høyt på turtallet og bare venter på en mulighet.

 

Ja vi er dumme og utålmodige. Bare å bli vant med det. :)

Lenke til kommentar

Folk på "vil du bli millionær". Spørsmålet var "hva het måneekspedisjonen som førte de første menneskene på månen". Hu viste ikke om det var russerne eller USA en gang :nei:

Skremmende mye dumt ut og går ja.

 

Og der røk trønderdama på et tåpelig enkelt spørsmål også.

 

Hva var det igjen?

 

Det siste spørsmålet var også ganske obvious. Jeg trodde ihvertfall at det var allmennkunnskap.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at kjæresten min skjærer tenner når han sover. Ikke bare litt, men det høres ut som noen skraper negler mot en tavle. Dette er nesten "slå-opp" grunn. Det må vel gå ann å gjøre noe med det?

 

Ellers irriterer jeg meg over at PayPal brått ber meg verifisiere ett kort jeg ikke har lenger.. Uten å verifisere det får jeg ikke logget inn og jeg har ting på eBay som må betales. Flotte greier.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Syns det er et koselig program.

Det er jo underholdning, selv om man fort kan bli litt frustrert.

 

Er da ikke noe å bli frustrert av. Heller le litt over at det finnes så mye dumme folk. Sånn ha-ha, dumme kjerring. :p

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at kjæresten min skjærer tenner når han sover. Ikke bare litt, men det høres ut som noen skraper negler mot en tavle. Dette er nesten "slå-opp" grunn. Det må vel gå ann å gjøre noe med det?

 

Ellers irriterer jeg meg over at PayPal brått ber meg verifisiere ett kort jeg ikke har lenger.. Uten å verifisere det får jeg ikke logget inn og jeg har ting på eBay som må betales. Flotte greier.

Send han til tannlegen så får han tannbeskytter.

Lenke til kommentar

blir irritert av en i klassen min som kjører med en moped som er trimma som faen + at han ikke har lappen. Han har kjørt rundt i nesten et halvt år nå uten lappen og med en blod trimma ped. Håper han blir tatt.

Herregud, la nå fyren få gjøre som han vil.!

:new_woot: dagens idiotiske innlegg...Du syntes helt seriøst at en person kjører rundt uten lappen er greit.tenkt om han dreper noen.

Endret av Estella!
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...