Kaarerekanraadi Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det skal ikke mye til å være en bedre politiker enn de som har styrt Haiti frem til nå. Det er ikke sikkert at Wyclef Jean er ubrukelig. Selv om noen med politisk erfaring hadde vært ønskelig. Han er egentlig ikke noen Haiti-er lenger selv om han er mørk i huden. Han skal bare stakkarsliggjøre folk og så lage en sang. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Skal liksom bestille legetime. Har ringt 8 ganger uten svar. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Nytter ikke å ringe vettu. Enten dra opp selv eller skriv en personlig beskjed og få noen til å levere den. Har gitt opp å ringe til fastleger. OT: Er så slapp og døsig, og ett minutt på klokka virker som en time. Masse arbeid som venter hjemme og. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Kan ikke kjøre 25 mil for å skaffe legetime når jeg ikke skal kjøre den turen før i morgen. Og da kommer jeg ikke frem før kvelden. Må kanskje bytte fastlege. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ja, det hørtes ut som en god idé. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ahhhh! Ei kjerring som bor i samme hus som lurer på hvorfor hun ikke får posten når hun ikke har meldt adresseskifte eller skrevet navnet på postkassen.. TENK LITT FOR FAEN! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 4 tyrkere som skriker og krangler med to parkeringsvakter over en parkeringsbot. Makan til bråk. Der kom jaggu purken å. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 folk på facebook har funnet ut hva [The Game] er, dermed er hele live feeden min fylt med: The Game, The Game, herp derp: The Game... 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Finner hele The Game-greia temmelig tåpelig jeg. Eneste som holder mål er The Game starring Micheal Douglas and Sean Penn. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Ja, filmen The Game er knall. Rapperen The Game takler jeg faktisk også. Memen The Game er bare tragisk. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 I just lost it. And so did you. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Folk som ikke leser igjennom innleggene sine før de poster Skill mellom grammatiske feil og skrivefeil . Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Folk som ikke leser igjennom innleggene sine før de poster Skill mellom grammatiske feil og skrivefeil . Jeg driter i begge deler. ITavisen er helt ødelagt av at journalistene skriver feil, og 60% av artikkelkommentarene handler om at noen kommenterer skriveleif, og at noen andre kommenterer skrivefeilene til han som kommenterte skriveleifen. Det er mye verre enn selve skrivefeilen, og jeg mistenker at ITavisen gjør det for å få flere klikk. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 At elveblesten slo til igjen etter én natt hjemme. Det er tydeligvis noe her jeg ikke tåler, så nå må jeg vaske sengeklærne (igjen, ikke brukt dem på en uke, men ...), samt ta rundvask av hele kåken. -_- Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Facebook status: "Så akkurat en elg for første gang i mitt liv! :0" ho er 16 elns. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 ^ ER DET MULIG! Hvem bryr seg om hun har sett en elg? BTW, Refsa, er det en resistans du har i avataren din? 1. året på elektro Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Hu kommer fra byen og har ikke det største innholdet i nøtteskallet. Er en resistans ja Får ikke bruk for det før på DNA. Endret 8. september 2010 av Refsa Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Jeg har aldri sett en elg. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Er det så rart? Bor du i byen, ser du aldri elg. For å se elg, må du ta en tur på landet, og dessuten ha masse flaks. Tror du sekstenåringer tilbringer mye tid på landet? Eller utendørs, sånn generellt? Jeg ser elg hele tiden. Har stått ansikt til ansikt med en, og bremset bilen min foran en annen. Men alt dette skyldes at jeg har hytte på landet. Jeg ser dem aldri her i byen. De som ikke har hytte på landet, eller bor der, ser ikke elg. Selv har jeg aldri sett en kenguru. Av samme grunn. Endret 8. september 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg