Pokey Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sånne briller. Forstår ikke folk at de ser helt ape ut med vindusglass rundt øynene? GRR. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Han "kjendisen" som går til kassa og sier "bare fordi jeg er kjent trenger du ikke å gi meg ting gratis" eller noe sånt. Noen som vet hvem han er, og om han er kjent? Husker ikke navnet. Helge ettellerannet. Reklamer som ikke får meg til å le kan brenne. Widerøe sin reklame med bilisten som opplever motgang er derimot genial. Holder meg meh til kjendiser. I mine øyne er de like menneske som meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Folk går i sånne på skolen. De har ikke glass i de engang... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sånne briller. Forstår ikke folk at de ser helt ape ut med vindusglass rundt øynene? GRR. Hvorfor bry seg egentlig? Hvis jeg skulle latt meg affisere av alt og alle som kler og ter seg på en måte jeg ikke ville gjort hadde jeg hatt det helt for jævlig, konstant. Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Programmer som krever omstart av maskinen. Endret 7. september 2010 av Audi TDI 2 Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At jeg ALLTID havner i støvdragsuget bak en trailer eller buss når jeg nettopp har vaska bilen... Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At jeg ALLTID havner i støvdragsuget bak en trailer eller buss når jeg nettopp har vaska bilen... kanskje slutte å legge seg i ræva på dem da:P er forresten jævli irriterende for oss. Vi ser deg ikke! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Det støver ganske lenge etterpå. Må minst ligge 200m bak skal man gå unna den værste støvskya... Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At jeg ALLTID havner i støvdragsuget bak en trailer eller buss når jeg nettopp har vaska bilen... kanskje slutte å legge seg i ræva på dem da:P er forresten jævli irriterende for oss. Vi ser deg ikke! Hehe Holder såklart avstand når det ikke er biler bak, men litt kjedelig å lage kø bare fordi jeg ikke vil ligge rett bak lastebilen foran... Aller verst når det har regnet though... Sørpe og møkk... Lenke til kommentar
Nymph Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Siden når ble det OK å bare slenge syre i trynet på folk fordi man er sjalu?? OMG Lenke til kommentar
thadon Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 I går så bestemte vekkerklokka seg for å ikke fungere slik at jeg kom 3 timer forseint på skolen. Vel, nå fikk jeg i alle fall ordna det problemet i dag, men tror du faen meg ikke det ene brilleglasset bare datt ut av innfatninga i dag når jeg sto opp og tok på brillene, noe som betyr at jeg må vente til optikeren åpner, og at jeg kommer 3 timer forseint til skolen i dag og. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Sett det inn igjen? Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Folk som ikke bruker stor bokstav i starten av en setning, ser utryddig og stygt ut. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Folk som ikke bruker stor bokstav i starten av en setning, ser utryddig og stygt ut. Folk som ikke leser igjennom innleggene sine før de poster 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Folk som ikke bruker stor bokstav i starten av en setning, ser utryddig og stygt ut. Folk som ikke leser igjennom innleggene sine før de poster Folk som ikke avslutter setningene sine med punktum. 1 Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Folk som bruker bildesmiley. 1 Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Folk som ikke bruker stor bokstav i starten av en setning, ser utryddig og stygt ut. Folk som ikke leser igjennom innleggene sine før de poster ÅÅååå. Busted ^^ Er selv irritert på det samme, men ble vel tatt litt på sengen der ;p Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Wyclef Sjaun med sin redd-Haiti prentensiøsitet og urealistiske presidentkandidatur. Svært irriterende 2 Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. september 2010 Del Skrevet 8. september 2010 Det skal ikke mye til å være en bedre politiker enn de som har styrt Haiti frem til nå. Det er ikke sikkert at Wyclef Jean er ubrukelig. Selv om noen med politisk erfaring hadde vært ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg