Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterer meg over alle tullingene som skal "psyke seg opp" med specs på alle maskinene i signaturen isteden for en mystisk ting ved navn PROFIL det er irriterende å tenke over alle sidene man kunne sluppet hvis de hadde fjernet de teite specsa sine og lagt de i profil..

 

Føler noen med meg?

 

[for ordens skyld så tenker jeg på OT-baren og SO samt totalt alle innlegga disse personene har lagd som har blitt lest av de som leser de]

Endret av SpecialForce
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over alle tullingene som skal "psyke seg opp" med specs på alle maskinene i signaturen isteden for en mystisk ting ved navn PROFIL det er irriterende å tenke over alle sidene man kunne sluppet hvis de hadde fjernet de teite specsa sine og lagt de i profil..

 

Føler noen med meg?

8836392[/snapback]

 

Ikke tenkt så altfor mye over det, but sure, i know what you mean.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at pc'n er helt totalt herpa nå, og at jeg har holdt på over en uke uten å få den til å funke skikkelig. Så jeg frykter at jeg muligens må bytte hardware nå når jeg ikke har all verdens penger å rutte med.

 

Enig med flexo også, hater filmer der lyden ligger etter bildet. Da ser jeg ikke filmen rett og slett, så irriterende er det.

Lenke til kommentar

Forresten så irriterer dette meg akkurat nå:

 

post-97607-1181593583_thumb.jpg

 

Se spesielt på den nederste torrenten, size: 41,4gig, Down Speed: 8,5kb/s :thumbdown: Tar på tia det her. Har forresten sensurert hva jeg laster ned slik at jeg slipper whining om hva jeg laster ned. Og nei, det er ikke 41,4 gig med porr. :D

Endret av Brian_N
Lenke til kommentar
Forresten så irriterer dette meg akkurat nå:

 

attachmentid=155443

 

Se spesielt på den nederste torrenten, size: 41,4gig, Down Speed: 8,5kb/s :thumbdown:  Tar på tia det her. Har forresten sensurert hva jeg laster ned slik at jeg slipper whining om hva jeg laster ned. Og nei, det er ikke 41,4 gig med porr. :D

8837549[/snapback]

 

Hjelper ikke at du ikke er connectable heller da. Fiks oppsettet ditt.

Lenke til kommentar
Hjelper ikke at du ikke er connectable heller da. Fiks oppsettet ditt.

8838021[/snapback]

 

Hvordan gjør jeg det da? Har null peiling på akkurat det der. Hvis det innebærer å åpne porter i routeren, så kan det bare være. Den er styrt av andre, og jeg har ikke tilgang til den.

Lenke til kommentar
Hjelper ikke at du ikke er connectable heller da. Fiks oppsettet ditt.

8838021[/snapback]

 

Hvordan gjør jeg det da? Har null peiling på akkurat det der. Hvis det innebærer å åpne porter i routeren, så kan det bare være. Den er styrt av andre, og jeg har ikke tilgang til den.

8838078[/snapback]

Ho-ho....

Lenke til kommentar

Den ufattelig irriterende reklamen for "Rocky Balboa" på MSN! Hvis jeg fører pilen over reklamen, popper den opp og krever at jeg trykker på "close"!

Slike ting som krever at jeg lukker dem er det verste jeg vet! Hadde jeg enda bare ønsket å se det, men nei, her kommer de opp bare for å irritere, og så må jeg faen meg lukke dem selv!? Jeg utfordret "Rocky Balboa" til en tålmodighetsprøve. Den jævelen fikk lukke seg selv, jeg nektet plent å gjøre det! Jeg tapte til slutt. Irriterende!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...