Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Bare å bite i det sure gresset, for det er alltid slik. Hver gang jeg kjøper ny laptop så er jeg superredd for den og aldri får en skrape, til slutt så skjer det noe og etter en måned så er det likegyldig. 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 ^Akkurat den situasjonen jeg er i nå. Vil sikkert ikke klare å sette inn ekstra RAM brikke engang fordi jeg må være så forsiktig. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg er fortsatt slik med mobilen min! Har den i et etui 100% av tiden og får aldri så mye som en mikroskopisk skrape i skjermen! Jeg er ganske sikker på at det vil gå galt en dag, men håper det blir lenge til! 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Beklager Skippy, men jeg så det der komme på en mils avstand. *edit* Vær glad at det ikke endte opp verre. Er nok av ungdom som kvester seg med nye kjøretøy. Jeg snudde kjøretøyet i oppkjørselen! Det var en 20 m tur for faen!!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Beklager Skippy, men jeg så det der komme på en mils avstand. *edit* Vær glad at det ikke endte opp verre. Er nok av ungdom som kvester seg med nye kjøretøy. Jeg snudde kjøretøyet i oppkjørselen! Det var en 20 m tur for faen!!! "det var bare". Mye rart som unnskyldes med en slik setning. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Absolutt. Nå har man selvfølgelig glemt hva den kåpa heter! Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Når du greier å tryne på en 20 meters strekning beviser bare enda mer at du ikke burde kjøre en sånn sykkel. Karma is a bitch 1 Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nei, jeg kom opp i litt for stor fart, og tenkte meg ikke helt om og bremset i en sving. Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Ble nettopp kjørt ned av en gammal dame! Fløy fint opp i frontruta på bilen å er hoven som faen på ræva å ryggen. Glad bilen ikke ble herpa.. gidder faen ikke styre med det der ass! IRRITERT Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At jeg må ta T-matte to ganger + R1, om jeg ikke finner en R1-klasse som jeg kan gå til istedet! Til helvete med kunnskapsløftet. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 blir irritert av en i klassen min som kjører med en moped som er trimma som faen + at han ikke har lappen. Han har kjørt rundt i nesten et halvt år nå uten lappen og med en blod trimma ped. Håper han blir tatt. 3 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nei, jeg kom opp i litt for stor fart, og tenkte meg ikke helt om og bremset i en sving. Du klarte å akselere opp i for høy hastighet, mens du satt på sykkelen og måtte bremse slik at du tryna i grus i 2-3 km/t. Alt dette på 20 meter? Errr? 3 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg snudde kjøretøyet i oppkjørselen! Det var en 20 m tur for faen!!! Ganske bra å tryne på en 20m lang tur da:P Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jippi, endelig får jeg en sms, noen som tenker på meg, kanskje spørre om jeg vil være med på noe? Men, neida: "NYHET Sparebanken Vest lanserer ny, bedre og enklere nettbank 8/9" 6 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hah, kjenner (dessverre) følelsen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Sånn 90% av meldingene i innboksen på mobilen min er 03800 :| Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Fikk endelig NES'en min, men så funker den ikke Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At jeg enda føler det er sommer... det har ikke gått tilbake til "stå opp, gå på skole, gjøre lekser etc"... det er dritherlig, men jeg går siste år på vg nå slik at skolen må prioriteres. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Tror jeg har bommet heftig ved linje\fagvalg. Tror ikke elektro er det rette for meg, gitt. Alt det går ut på, er kobling. Kobling på sikringer, brytere, osv. Trodde det skulle være litt mer data, men alle elevene kan jo mer om PC en lærerne. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Nei, jeg kom opp i litt for stor fart, og tenkte meg ikke helt om og bremset i en sving. Du klarte å akselere opp i for høy hastighet, mens du satt på sykkelen og måtte bremse slik at du tryna i grus i 2-3 km/t. Alt dette på 20 meter? Errr? Aprilia RS er slik at den vil kjøre så fort som mulig, gøy nok det, men farlig. Jeg kjørte altså i 10-15 km på et lite område, som absolutt ikke bør kjøres så fort når du skal ta en U sving. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg