Windows8 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Dama kan faktisk litt CSS. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Irriterer meg at jeg glemte å lukke vinduet, så nå må jeg hjem. 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 at en kollega ringer meg i går og sier at sjefen tar over kjøringa selv og at jeg skal levere bilen kl 11 i dag. Så ringer sjefen og er sur fordi jeg ikke er på jobb? hva faen? jeg har jo ikke noen jobb når han tar over kjøringa selv! tolker jo ikke det som om at jeg skal dra på jobb når han tar jobben selv og ikke nevner at jeg at skal jobbe noen timer først>< Dreit i det, sa at jeg ikke kjører noe mer for han. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Huset er invadert av estlandske snekkere. Bråk og faenskap. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 at jeg glemte at nista på benken hjemme.... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Dama kan faktisk litt CSS. Hvilke bloggere er det som ikke kan det nå til dags? Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 jeg kan forandre bakgrunnsbilde, jeg er pro hacker? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Har leid en plass med en sofa som er noe så inn i helvetes vond. Mellom putene er det akkurat som trebjelker, så det er nesten umulig å ligge i den. Hvordan i svarte faen er det MULIG å lage noe så idiotisk og retarded?! Endret 7. september 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At batteriet på min under ett år gamle mobil varer i 7-8 timer før det må lades opp på nytt. -_- Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At batteriet på min under ett år gamle mobil varer i 7-8 timer før det må lades opp på nytt. -_- Velkommen til 2010. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Jobber me en oppgave i halvsvime. Trøtt som f***... Lenke til kommentar
feggy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Hater så sinnsykt når folk ikke klarer å holde avtaler. Feks få tilbake ting du skulle fått. Hater det. Arh! Skulle fått igjen klage på eksamen for lenge siden. Har den kommet? Nix.. Feiteste grisene på skolen. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Folk som spør "Kossen dødde han? ::O:O:OOO" på minnesider! Herregud så irritert jeg blir! 1 Lenke til kommentar
therealmocen Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 At tia går så evig sakte på jobb -_- Lenke til kommentar
Myst Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) At tia går så evig sakte på jobb -_- Indeed. Men er jo bare å jobbe og holde seg opptatt, så blir nok klokka 16 (eller den tid du slutter). For min del så har jeg fått beskjed om at pakkene mine har kommet og kan nesten ikke vente med å hente dem. Endret 7. september 2010 av Myst Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Minner meg på at jeg må sjekke lagerstatusen! Edit: Faen i helvete! Nå har jeg ventet i over 2 uker på at kabinettet mitt skal komme inn på lager, står at det skal komme idag, men NEEEEIII!!! KFAJSDKLJSQKOD)=ÅU(#QÅED)=#q I)=UQ"IOP UQØEUQ"#Ê^"!UJEI"!EÅ Endret 7. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Vektorer. burn! Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 FYTTE HÆLVETE, tryna med sykkelen min!!!! Min STRØKNE RS!!!! Tryna heldigvis kun i 2-3 km/t, men det kom riper som FAEN på den ene kåpa! Kan heller ikke fortelle det til pappa, for jeg lovte å ikke ta en tur (Hold kjeft om karma)! Uansett er det skader som kan ha oppstått kun ved en litt hard velt ned i grusen. Har lakka igjen det meste, men litt pussing og lakking til så burde det være ganske bra. FY FAEN HÆLVETE ÅS IRRITERT JEG ER!! Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 (endret) Beklager Skippy, men jeg så det der komme på en mils avstand. *edit* Vær glad at det ikke endte opp verre. Er nok av ungdom som kvester seg med nye kjøretøy. Endret 7. september 2010 av Slimda 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg