Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

at en kollega ringer meg i går og sier at sjefen tar over kjøringa selv og at jeg skal levere bilen kl 11 i dag. Så ringer sjefen og er sur fordi jeg ikke er på jobb? hva faen? jeg har jo ikke noen jobb når han tar over kjøringa selv! tolker jo ikke det som om at jeg skal dra på jobb når han tar jobben selv og ikke nevner at jeg at skal jobbe noen timer først><

 

Dreit i det, sa at jeg ikke kjører noe mer for han.

Lenke til kommentar

At tia går så evig sakte på jobb -_-

Indeed. :sleep: Men er jo bare å jobbe og holde seg opptatt, så blir nok klokka 16 (eller den tid du slutter).

 

For min del så har jeg fått beskjed om at pakkene mine har kommet og kan nesten ikke vente med å hente dem.

Endret av Myst
Lenke til kommentar

Minner meg på at jeg må sjekke lagerstatusen!

 

Edit: Faen i helvete! Nå har jeg ventet i over 2 uker på at kabinettet mitt skal komme inn på lager, står at det skal komme idag, men NEEEEIII!!!

 

 

KFAJSDKLJSQKOD)=ÅU(#QÅED)=#q I)=UQ"IOP UQØEUQ"#Ê^"!UJEI"!EÅ

Endret av Gavekort
Lenke til kommentar

FYTTE HÆLVETE, tryna med sykkelen min!!!! Min STRØKNE RS!!!! Tryna heldigvis kun i 2-3 km/t, men det kom riper som FAEN på den ene kåpa! Kan heller ikke fortelle det til pappa, for jeg lovte å ikke ta en tur (Hold kjeft om karma)! Uansett er det skader som kan ha oppstått kun ved en litt hard velt ned i grusen. Har lakka igjen det meste, men litt pussing og lakking til så burde det være ganske bra. FY FAEN HÆLVETE ÅS IRRITERT JEG ER!!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...