Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jamen, drit i å poste en lenke uten artist og låtnavn, youtube kan fungere. Ikke alle benytter seg av Spotify, Youtube kan være sperret også, for de som sitter på jobb. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Hos meg får jeg en side som sier hva sangen heter, så jeg kan lime den inn i YouTube. EDIT: Live-opptak uten saxofon. Ikke samme utgave som i Spotify-lenken, tydeligvis. Endret 6. september 2010 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Jamen, drit i å poste en lenke uten artist og låtnavn, youtube kan fungere. Ikke alle benytter seg av Spotify, Hadde brukt YT om den lå der. Er Going Home / Local Hero / Wild Theme (mange forskjellige navn) av Dire Straits / Mark Knopfler. Er en kul versjon med sax. Den på yt er gitar. Endret 6. september 2010 av Matsemann Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jamen, drit i å poste en lenke uten artist og låtnavn, youtube kan fungere. Ikke alle benytter seg av Spotify, lolz alle har spotify 2 Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 n00b azz, chokke. Herregud 1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Trodde "alle" hadde Spotify, jeg. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 [#2001] Beklager, serveren har for stor last til å tjene din forespørsel, vennligst prøv igjen om et øyeblikk Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 "Nettikette" Say what? Jeg irriterer meg over at handsfree'en jeg kjøpte fra Amazon kom med lader som ikke passer i norske stikkontakter. Sikkert min egen feil, men fortsatt irriterende. Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 "Nettikette" Say at den er rett ved siden av mine innlegg... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 "Nettikette" Say what? Den er dårlig plassert. Rett under "Mine innlegg" Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Den er dårlig plassert. Rett under "Mine innlegg" Haha! Den har jeg aldri lagt merke til, faktisk. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Av de titalls gangene jeg daglig trykker på "Mine Innlegg" har jeg trykket borti "Netikette" to ganger. Wow shit. Endret 6. september 2010 av Pokey Lenke til kommentar
Runar Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nå var det faktisk en spøk fra min side, men takk for at dere minner meg på hvor jeg finner den! Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=tZY2vUzF8T8 AWHWAHAHAEHaEH. 2 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Fake and gay. Obvious troll is obvious... Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 HAHAHAHAHAHAHAHAHA! Hva i satans gode navn skjer med stemmen hennes? Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Eneste som manglet var at hun var blond. Stakkars barn... Endret 6. september 2010 av WarpX Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tror de fleste sjønner at hun prøver å parodere Heidi Alexandra eller hva hun heter Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 7. september 2010 Del Skrevet 7. september 2010 Eneste som manglet var at hun var blond. Stakkars barn... Kinderegg!!! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg