Delvis Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nei, den er full av bullshitt som framstiller alle kvinner som noen slemme huldrer. Figuren på avateren til "gypsy". Kler fint til en som generelt forsvarer teit kvinnelig logikk Spør igjen: Hvor er "kvinnelogikk"-tråden hen..? Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Antagelig står det dobbelte av det du kunne fått på kontoen din om to dager siden du var ærlig Irriterer meg over min evne til å kaste bort dag etter dag på å gjøre ingenting. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Når man har et moralsk dilemma, er det alltid viktig å finne ut hva man selv vinner mest på, så handler man uti fra det. Det er snakk om småstore pengesummer som jeg har lett mulighet for å "svindle". Jeg var ærlig, så får vi se om jeg får det jeg fortjener. Du må ta det jeg sa for ironi, om du ikke skjønte det. Har en kompis som driver med akkurat det, svindler folk. Har lite sansen for det. Er det noen jeg ikke har respekt for er det mennesker som stjeler fra andre. Man skal lete lenge etter noe så smålig og respektløst som det. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 At jeg må spørre så mange ganger om dette: HVOR FINNER JEG TRÅDEN OM "kvinfolk-logikk"? Har lett rundt, men ser den ingen steder. Alle snakker om den, men kan ikke noen svare meg hvor den er da Ønsker å lese den. Lenke til kommentar
;_; Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1101684 Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) De spilte Justin Beiber på spenst i dag mens jeg trente... sitter der med skråbenken så hører i bakgrunnen: And i was like babe babe babe ohhh. faen er det mulig for noe drit. Hater musikken på spenst. Endret 6. september 2010 av Ownbeef 2 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Drittunger som troller ned forum Drittunger som leser en post og tror alle mennesker er slik! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tybring Gjedde tok rotta på tufsen Jan Bøhler som irriterer grenseløst med sin naivitet. Tufsen Bøhler tapte debatten så det sang. 1 Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er noen ganger overdrivelser i kvinnelogikk tråden, men det er vel lite å ta seg nær av Det er stor forskjell på kvinnelogikk og idioti gjort av et kvinnfolk. Om en skulle tatt for seg idiotiske ting vi mannfolk har gjort og kalt det mannfolklogikk hadde vi vært ille ute. De siste sidene i kvinnfolklogikktråden har generelt vært dårlige. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tastaturet er ødelagt. Bruker skjermtastatur. ...Jah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Anleggstrafikk ødelegger harddiskene mine! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Anleggstrafikk ødelegger harddiskene mine! Bor du sånn som han i Blues Brothers eller? hmm? Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 LOL jævla naboer som bruker bormaskin kl.22. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 LOL jævla naboer som bruker bormaskin kl.22. ehrm, 21:59 faktisk Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tror de legger ny vei her! Men de har tydeligvis en stor maskin som får gulvet til å riste noe sinnsykt! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Musikk som inneholder altfor mye beibe beibe oooh yeah yeah beibe..... BRUK SKIKKELIGE ORD! Og så hater jeg når sanger slutter med at volumet senkes gradvis, såkalt "fade out". Kan de ikke avslutte sangen med et taktslag, eller noe? Det er så talentløst å avslutte sangen med å skru gradvis ned volumet, særlig hvis artisten fortsatt synger lavere og lavere. La i det minste siste refrenget være uten vokalist. 3 Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Hvor populær snustråden er. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 http://open.spotify.com/track/6hqVElVLAFBEtAaSWQf8pY Episk bra sang, jeg skulle bare ønske det var ett trommeslag til på slutten. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jamen, drit i å poste en lenke uten artist og låtnavn, youtube kan fungere. Ikke alle benytter seg av Spotify, 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg