Sk!ppy Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Akkurat nå noen brukere her inne. *kremt* Lenke til kommentar
Myst Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er mandag, lite søvn og vondt i øynene. Lenke til kommentar
2ore Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ble stengt ute fra klasserommet, selv om jeg kom 3 minutter før tid. Gamle lærere med streng "disiplin" Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nei, den er full av bullshitt som framstiller alle kvinner som noen slemme huldrer. Nei, den er full av sanne historier som framstiller nokre kvinner som huldrer. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Jeg finner også hele kvinnfolk-logikk tråden noe irriterende. Må være kjæresten din som fikk deg til å skrive dette, herr Tøffel. Ny er jo Gypsy av det kvinnelige kjønn da. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ny er jo Gypsy av det kvinnelige kjønn da. Er hva dere tror ja Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Lave utbetalinger fra Nav... Heia Norge Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Ny er jo Gypsy av det kvinnelige kjønn da. Er hva dere tror ja Der tydeligvis ut som en kvinne gjennom vinduet jeg spionerer gjennom. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Trøndere over telefon. Umulig å forstå. Kunne like gjerne vært urdu. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Stavangerfolk i virkligheten. Umulig å forstå. Kunne like gjerne snakket kinesisk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 (endret) Nei, den er full av bullshitt som framstiller alle kvinner som noen slemme huldrer. Nja, dumme, naive, håpløse og ulogiske. Ikke slemme. Husk nå også at dette ikke gjelder alle kvinnefolk, men om du blir støtt så kjente du deg vel igjen - siden den traff et sårt punkt. Legg nå også merke til at det er mange andre kvinnelige brukere som ikke har noe problem med denne tråden. Endret 6. september 2010 av BTK Nyhus 6 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nei, den er full av bullshitt som framstiller alle kvinner som noen slemme huldrer. Nja, dumme, naive, håpløse og ulogiske. Ikke slemme. Husk nå også at dette ikke gjelder alle kvinnefolk, men om du blir støtt så kjente du deg vel igjen - siden den traff et sårt punkt. Legg nå også merke til at det er mange andre kvinnelige brukere som ikke har noe problem med denne tråden. Smart ass. Ikke prøv å vri det rundt på meg. Du gjør bare noen tafatte forsøk på å provosere, å det funker ikke. Forøvrig syns jeg den kunne være litt skøy før, men nå er det ganske dårlige holdninger der. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Den forklarer hvordan kvinnfolk generelt er inkompetente idioter som ikke har peiling på noe som helst og som kun tenker på seg selv. Føler du deg truffet er du en av de. 2 Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Det er noen ganger overdrivelser i kvinnelogikk tråden, men det er vel lite å ta seg nær av Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Nei, den er full av bullshitt som framstiller alle kvinner som noen slemme huldrer. Nja, dumme, naive, håpløse og ulogiske. Ikke slemme. Husk nå også at dette ikke gjelder alle kvinnefolk, men om du blir støtt så kjente du deg vel igjen - siden den traff et sårt punkt. Legg nå også merke til at det er mange andre kvinnelige brukere som ikke har noe problem med denne tråden. Smart ass. Ikke prøv å vri det rundt på meg. Du gjør bare noen tafatte forsøk på å provosere, å det funker ikke. Forøvrig syns jeg den kunne være litt skøy før, men nå er det ganske dårlige holdninger der. De har sikkert dårlig holdning forde de aldri får seg noe Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 At jeg har et jævlig moralsk dillemma nå... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Tror jeg vet hva du vil frem til..... Irriterer meg at jeg ikke finner tetrisspillet...... Lenke til kommentar
Coa Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Når man har et moralsk dilemma, er det alltid viktig å finne ut hva man selv vinner mest på, så handler man uti fra det. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Eller krone og mynt. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 6. september 2010 Del Skrevet 6. september 2010 Når man har et moralsk dilemma, er det alltid viktig å finne ut hva man selv vinner mest på, så handler man uti fra det. Det er snakk om småstore pengesummer som jeg har lett mulighet for å "svindle". Jeg var ærlig, så får vi se om jeg får det jeg fortjener. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg