Nipaw Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Nå kan ikke pcen lese av cder fordi jeg løftet den opp-ned mens den spilte av en... Hørtes ut som en motorsag som skår stål Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Routere som klikker helt uten grunn. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg HATER kusina mi! Falske dritt kjerringa av ett krerk! Hun ber bare folk som ber henne hjem til seg i bryllupet,ergo jeg blir ikke bedt i bryllupet forde jeg har ikke noe sted å be henne hjem til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 The Wedding Crasher Part II? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Ekle, slimete, stygge mennesker! Argh! Jeg er glad for at jeg har flyttet til andre siden av Norge, for ellers hadde jeg flydd i taket hver gang jeg så de stygge trynene deres! Endret 5. september 2010 av Gavekort Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Høy bråkete musikk i klesforretninger o.l. Er jo helt teit mener jeg. Tror noen virkelig at kunder titrekkes av det..? For høy musikk på utesteder, må da være mulig å prate med folk uten å rope 4 Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 The Wedding Crasher Part II? Hun klarer fint å ødlegge sitt eget bryllup med falskheten sin.Håper hennes kommende mann ser det før han sier "ja" Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Jeg hater å være sint! Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Switcha mellom kanaler i stad og kom over en fotballkamp jeg syns var litt gøy. 10min inn i kampen så stopper kanalen å sende, og det kommer opp en melding om at jeg egentlig ikke abonnerer på den kanalen!! Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Høy bråkete musikk i klesforretninger o.l. Er jo helt teit mener jeg. Tror noen virkelig at kunder titrekkes av det..? For høy musikk på utesteder, må da være mulig å prate med folk uten å rope Har ikke jeg noen kilder å vise til men folk drikker mer når det er høy musikk å dimmet belysning Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Sitte bak eldre kvinner på bussen som har badet i altfor dårlig parfyme! Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Google,bing, yahoo og youtube vil tydeligvis ikke funke idag. Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Google,bing, yahoo og youtube vil tydeligvis ikke funke idag. Du sitter vel ikke tilfeldigvis med Lyse/altibox/ventelo nett? Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Det gjør jeg :realmad: Lenke til kommentar
SIR WOLFIE 87 Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Da funker vel ikke www.steampowered.com heller, eller Xbox Live. Bruker å skje ganske ofte med Altibox hvertfall, noen utenlandske tjenester bare stopper å virke i opptil flere timer. Har kontakta ISP for å se om de er klar over problemet. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 (endret) Det funka ikke nei, masse som ikke funker. Dette har skjedd ganske ofte i det siste, begynte å tro at det var noe med routeren min. Edit: nå ja Endret 5. september 2010 av dotten☻ Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Savn.. Stå i mot det. Alt blir bare verre om du faller for fristelsen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 http://www.youtube.com/watch?v=ua2EE6Uil40 DET DER IRRITERER MEG SÅ SINNSYKT AT DET IKKE ER ORD FOR DET ENGANG. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Tannkrem ja.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg