Kaarerekanraadi Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Skulle gjerne brukt teppebankeren til å gi henne en runde ris selv She's been naughty! She needs to be punished. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det kunne faktisk vært deres mor eller søster, not funny. At hun derimot avbilder ræva si for halve Norge er tragisk. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 At hun derimot avbilder ræva si for halve Norge er tragisk. At hu er svensk forklarer det meste. Det jeg ikke skjønner er hvorfor Dagbladet har så stor interesse for hva en svenske gjorde nede i huttaheita. Det er jo mer spennende som skjer i verden. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Dagbladet og VG er jo noen tulleaviser da. Og det er mange lesere som liker å lese om slike idiotsaker. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det kunne faktisk vært deres mor eller søster, not funny. At hun derimot avbilder ræva si for halve Norge er tragisk. Når hun først får en sånn sak i en så stor avis, så skulle det bare mangle at vi fikk med et rumpebilde på kjøpet :!: 3 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 WTF Musehjul-klikk funkar ikkje. Korleis i all verden kan eg opne alle trådane i mine innlegg no ? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 WTF Musehjul-klikk funkar ikkje. Korleis i all verden kan eg opne alle trådane i mine innlegg no ? Formater harddisken og restart maskinen. I den rekkefølgen. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Alt GR + vanlig klikk kanskje? Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Eller få erstatta musa... Roccat Kone er jo kjent for musejul-problem. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Musejul! Er det da de stjeler grøten til nissen? 1 Lenke til kommentar
;_; Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 WTF Musehjul-klikk funkar ikkje. Korleis i all verden kan eg opne alle trådane i mine innlegg no ? Ctrl+venstre musetast? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Video Kjenner det koker inni meg.. har ikke ord for hva jeg hadde gjort med hu drittkjerringa hvis jeg hadde sett a Endret 4. september 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hvis jeg hadde sett det ville jeg i første rekke forsøkt å avverge situasjonen eller eventuelt forsøkt å redde det som kunne reddes før jeg hadde tatt tak i dama, i tilfelle jeg ankom sent inn i akten. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det er enkelt å skrive over et anonymt nettfora at man ville gjort det og det, men denne saken er en no-brainer. Jeg hadde skamslått kjærringa, dratt hu etter håret helt ned til vannkanten, løftet kvinnfolket opp og kastet "det" så langt jeg hadde klart. Meeen, jeg kom til tråden for å rante over noe som irriterer meg. Landslagsfotball. Håper hele dritten legges ned. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 At bossen i Crysis er så badass at den tryner PCen min. 1 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg fant en side med "tarot" beskrivelser av vanelige spillekort og spådde meg selv. Jeg trakk 8 kort og stokket mellom hvert kort jeg trakk. Jeg fikk KUN dårlige kort Så nå blir jeg utnyttet av andre, kommer til å krangle med en venn, blir misslikt av familie for uoppgjorte ting og kommer til å treffe en kvinne som vil bruke meg Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Hvor fant du den ? Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 og kommer til å treffe en kvinne som vil bruke meg Ikke bare dårlige altså Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 Høy bråkete musikk i klesforretninger o.l. Er jo helt teit mener jeg. Tror noen virkelig at kunder titrekkes av det..? Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 5. september 2010 Del Skrevet 5. september 2010 og kommer til å treffe en kvinne som vil bruke meg Ikke bare dårlige altså :!: Kreatoon: Fant den HER og kommer til å treffe en kvinne som vil bruke meg Ikke bare dårlige altså :!: Kreatoon: Fant den Min lenke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg