Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Neh. Det var morsomt i begynnelsen, men så ble det bare mer og mer irriterende. Endret 4. september 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 At jeg må sove på rom med pappa de neste 4mnd... 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Blir ikke mye trening med Frk. Høyre da Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg har ENDA vondt i foten! Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 At jeg må sove på rom med pappa de neste 4mnd... LOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOLOL Kjipern Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Blir ikke mye trening med Frk. Høyre da Erna Solberg? Nei, fy faen. 3 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 At jeg må sove på rom med pappa de neste 4mnd... Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Spotify irriterer meg. Ikke programmet i seg selv, men de som bruker det. Jeg blir hele tiden mast på om at MÅ laste det ned og blablabla. Hva om jeg ikke VIl ha det? Jeg har prøvd Spotify og jeg likte det ikke. Så slutt å mas! Jeez. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Spotify irriterer meg. Ikke programmet i seg selv, men de som bruker det. Jeg blir hele tiden mast på om at MÅ laste det ned og blablabla. Hva om jeg ikke VIl ha det? Jeg har prøvd Spotify og jeg likte det ikke. Så slutt å mas! Jeez. Det samme gjelder meg, men bare med Facebook. "Herregud, har du ikke Facebook?! Du måååå jo få deg det da, liksom!" Blablabla. Jeg er mer enn lykkelig nok uten. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 At jeg må sove på rom med pappa de neste 4mnd... Øh..? Hvorfor? Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Irriterer meg over drittmusikken nå til dags! En kvisete nerd som sitter på rommet sitt og lager en fengende beat med en "bra" melodi til. Så får plateselskapet tak i en fyr de mener har et bra image og lar han synge. Så mikser de om stemmen hans sånn at den faktisk blir bra og sangen selger som hakka møkk! Fordi alle tenåringsjenter liker å drikke seg drita til den eller "kjenner seg så igjen i teksten, buhu"! FAEN! Kan ikke metall og den slags komme opp igjen? Folk som bruker mange timer og uker på å skrive en enkelt sang er liksom "dårlig" musikk nå til dags! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det er bare å ignorere drittmusikk. Det har aldri vært større utvalg og tilgjengelighet på musikk så det finnes noe for alle. Værre er det ikke. 1 Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Det er bare å ignorere drittmusikk. Det har aldri vært større utvalg og tilgjengelighet på musikk så det finnes noe for alle. Værre er det ikke. It's everywhere! You cant ignore it! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jo, når man modnes. 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Hva er poenget ved å sutre over musikken? Kan ikke alle like sin egen musikk? Musikk trenger ikke å være så utrolig hellig! Om sangen blir laget av Jesus eller en svett nerd så gjør ikke det sangen noe dårligere enn den er. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg og en kompis skulle trillstarte en moped og det fløy plutsetlig rundt 1 liter bensin ut av potta.. Jeg var selfølgelig den som dytta mopeden Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 http://www.dagbladet.no/2010/09/04/nyheter/utenriks/reise/mishandling/pisking/13259021/ De bryter reglene til stedet de er gjester på og så går de til avisene om det fordi de fikk litt smekk på ræven? Herregud for noen folk. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Endret 6. september 2010 av Coa 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Henne og ferien hennes driter jeg i! At VG skriver en artikkel om slik dritt er skammelig! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg