Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg irriterer meg over at nettet mitt er så ustabilt at det forårsaket en dobbelpost:(

8827418[/snapback]

 

19:37 førstepost

19:42 andrepost

 

skjønner ikke

 

 

Kompiser som skal sitte inne og nerde wow.

"skal bare" skal bare gjøre noe, så kommer jeg snart, skal bare kille han... kommer snart, skal bare.. ah sitte inne og nerder foran pcn når det er fint vær. O_O

Lenke til kommentar

Er på flyttefot. Flytter på onsdag fra bade leilighet og kjæreste:(

 

Vi ser hverandre veldig lite, da hun er mye opptatt med hest. Jeg hadde sett fram til litt kvalitetstid sammen med henne nå den siste helga, men hun hadde andre planer.. Jentekveld på byen!.. WTF.. tenkte jeg...

 

Hun sa at mandag skulle bli vår kveld.. OKey, gleder meg tenker jeg.. Nå skal hun plutselig på bading me den samme jentegjengen, samt at hun skal ri den fordømte hesten, samt være med på dugnad!

 

Helvettes kvinnfolk.... Men er fortsatt utrolig gla i henne <3

Lenke til kommentar

Var nettopp ute å kjørte, og når jeg skrudde på radioen fikk jeg nesten sjokk.

 

Der var Bjork i full gang med sangen "Declare Independence" - hvordan i helvete har den i det hele tatt havnet på radioen? Denne sammensetningen av "kritt mot tavla" og fingernegler som knekker mens de skraper bortover en hard overflate, må være den dårligste sangen jeg har hørt hele uka! Det er det samme dritet om og om igjen, samme tre/fire orda som blir sunget. Dette er tragisk!

 

Det hele minner mest om noe jeg og en kompis kunne mekket sammen i eJay mens vi gikk på barneskolen.

 

Nei.. dette er faen meg en trist sang... Man skal være temmelig desperat etter å gi ut noe, når man mestrer det ufattelige å produsere et slikt nervevrak av dimensjoner.

 

/Min mening.

 

(Her har du forresten sangen, live. http://www.youtube.com/jp.swf?video_id=aM8...f3ZXWITQBEvK95)

Endret av Stian89
Lenke til kommentar

At svarslipper omtrent skal leveres øyeblikkelig!

 

På onsdag (6) vikk jeg brev i posten om at jeg hadde kommet inn på "data og elektronikk". Ok, så skulle jeg levere svarslippen på torsdag, men nei, den skulle sendes i posten.

 

Ok, så skulle jeg på postkontoret og sende den på fredag etter skolen, men nei, jeg var innom PcStyling for å bytte en vifte, og så dro jeg hjem for å pakke og glemte den slippen.

 

Og jeg kom på det igjen nå på søndag (10), og fant fram slippen, og der sto det at den skulle sendes 8.06, altså på fredag, og det er 2 dager siden!

 

At det går an! Man er glemsk, og har bare 2 dager til å svare på! WTF??! :wallbash:

 

Sikkert en eller annen dum lov som sier at man bare SÅ VIDT skal ha tid på seg til å svare! :realmad:

Endret av ;P
Lenke til kommentar

Folk som tar å legger ut 450 bilder fra en fest, bare for å vise omverden hvor kjekt de har det og hvor mange venner de har. Når man tar bilder av alle og hvert skritt de foretar seg hvordan er det fest da? Det er vel egentlig da bare flokk med mennesker som fotograferer seg med hverandre med ulike grimaser og kroppstillinger. :roll:

Lenke til kommentar
Folk som tar å legger ut 450 bilder fra en fest, bare for å vise omverden hvor kjekt de har det og hvor mange venner de har. Når man tar bilder av alle og hvert skritt de foretar seg hvordan er det fest da? Det er vel egentlig da bare flokk med mennesker som fotograferer seg med hverandre med ulike grimaser og kroppstillinger.  :roll:

8831034[/snapback]

 

Helt enig.. Kjenner en som tok 900 bilder på en klassetur som varte i en uke.

Lenke til kommentar
Folk som tar å legger ut 450 bilder fra en fest, bare for å vise omverden hvor kjekt de har det og hvor mange venner de har. Når man tar bilder av alle og hvert skritt de foretar seg hvordan er det fest da? Det er vel egentlig da bare flokk med mennesker som fotograferer seg med hverandre med ulike grimaser og kroppstillinger.  :roll:

8831034[/snapback]

 

Helt enig.. Kjenner en som tok 900 bilder på en klassetur som varte i en uke.

8831570[/snapback]

 

900 bilder på en uke er strengt talt ikke mye!

For oss fotointeresserte er det ikke vanskelig å knipse mange bilder i løpet av en dag!

Lenke til kommentar
Hahaha ja noe så MONGO!!

8834958[/snapback]

 

Det verste er faktisk at det ikke bare er smågutter som sier det, men gamle tullinger også. De har gjerne null peiling på maritime uttrykk også, da er det nesten ikke irriterende mer, bare latterlig.

 

"vent litt, jeg skal bare rygge litt" :!:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...