Pentumsmart Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Piper som faen i høyre øre!!! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Frekke og aggressive muslimer som angriper Norge irriterer meg. Bra at det fantes noen handlekraftige nordmenn der som viste hvor skapet skulle stå! http://www.dagbladet.no/2010/09/03/kultur/bjornsonfestivalen/bjornstjerne_bjornson/fritt_ord/fritt_ords_pris/13251849/ Endret 3. september 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ehh, nå har jo ikke hun der gjort så mye galt, akkurat? Hadde hun hett Mullah Krekar, skulle jeg forstått... Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ehh, nå har jo ikke hun der gjort så mye galt, akkurat? Hadde hun hett Mullah Krekar, skulle jeg forstått... Er ikke det ho som har vært gjest på NRK sine debattprogram? Meget aggresiv i så fall. Skjønner godt at det ble reaksjoner. Virker som om visse grupperinger også prøver å kuppe de fire store. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nå var jo det bare noen snørrhvalper som var på et hotell i forbindelse med et idrettstemne da. Ikke akkurat noen politisk aktivist. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nå var jo det bare noen snørrhvalper som var på et hotell i forbindelse med et idrettstemne da. Ikke akkurat noen politisk aktivist. Jeg vet ikke hvorvidt de hadde noe politisk motiv eller ei, men det virker som om de hadde det. Lenke til kommentar
Lange Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hater fanbois. Spesielt de som innrømmer at de er det. Det er så ulogisk at det er fjernt. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Piper fortsatt i øret!!! HELVETTE!!!!!!! Hører nesten ingenting og!!! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Kanskje besøke legevakta? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Irriterer meg at jeg må ta R1 på eget ansvar og må drive med selvstudie på fritiden. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 (endret) Kanskje besøke legevakta? Har ikke mulighet for det nå. Håper virkelig at det er borte senere "i dag"! Edit: Activate sleeping mode. Endret 4. september 2010 av Pentumsmart Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Fluoride Listerine er så ekstremt sterkt at det gjør fysisk vondt i flere minutter. ;/ Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Ikke kjøp munnskyll på butikken. Det er ikke den vanvittige smaken som hjelper tennene dine. Jeg kjøper 1 liter med fluormiddel på apotek. Uten smak. Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Når vi snakker om fanboys. http://www.dagbladet.no/2010/09/03/kultur/spill/litteratur/fredag/13245842/ (Les kommentarfeltet) Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Når øreproppene som jeg kjøpte fra kina(luls) blir ødelagt å det fortsatt er fem timer igjen av vakta >:/ Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Idiot idiot idiot. Lenke til kommentar
Kreatoon Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Tja, fikk 10 stk for i underkant av 75 kr fra dealextreme Lenke til kommentar
Flabba Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 reklamestemmer som utaler navn feil! Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Jeg er nå drittlei av gjenvinningsreklamen på TV. Et kjærestepar sitter i sofaen. Mannen sier at han er 'tom'. Dama 'resirkulerer' ham. Hvis en mann hadde skyllet, brettet og stappet dama på den måten, ville man kalt det grov vold. Men når en kvinne resirkulerer en mann, er det 'morsomt'. 4 Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 4. september 2010 Del Skrevet 4. september 2010 Enig. Kvinnens syn på likestilling er at de skal ha all makta og gjøre som de vil, mens menn må bøye seg i støvet for alt og alle.. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg