Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

South Park er jo genialt, de parodierer jo alt som er feil med verden.

 

Det gjør vel stort sett alle "voksen-tegnefilm"-serier.

 

Hater når jeg med en orginal moped syns at bilen forann meg kjører sakte!

 

Og så hater jeg The Big Bang-theory! Hva faen er det som er så morsomt med det? 5-6 nerder som sitter inne i leiligheten sin og aldri får seg dame? Det er bare tragisk! Og serr!!!! Neste gang du ser det, tenk på replikkene de sier! De er til å begynne å grine av, de er så langt fra morsomm! Komedie skal man begynne å le av, bare fordi det er lagt til publikumslatter gjør ikke showet automatisk morsomt slik som mange tror! Jævla fitte-show!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De går veldig mainstream og pop-kultur-aktig. Kunne tenkt meg at det var enda mer nerdete. Da skulle jeg fulgt med på det! :D

 

Det som er lagd for allmennheten er sjelden noe for dem som vil ha så lite med allmennheten å gjøre som overhodet mulig. :roll:

Men nesten alle ting i dag er lagd for å tjene mest mulig penger penger på, ikke nødvendigvis for å levere et bra, helhjertet produkt.

Endret av ikkespisgress
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Folk som missbruker smiletegn på facebook:

Soth park:))))))

Kald pils:))))

Rosenboorg yeah:)))))

Eller:p eller :pppppp på hvert eneste innlegg.

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Nah. Ingen andre serier parodierer ting på måten SP gjør.

 

Familyguy gjør? American Dad gjør? Og både the Simpson og Futurama trekker inn av og til.

 

Ser gjerne på South Park, men De to førstnevnte er favorittene! South Park bare tar masse tilfeldige ting som er laaaangt fra realistiske og gjør det til noe.

 

Ingen av de seriene tar ting så ut av proporsjoner og overdriver noe så fantastisk.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...