Kea Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Jeg er enig. Jeg har bare sett én eneste Southpark episode, og siden har jeg holdt meg langt unna. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hahaha, noen av dem er ganske dårlige må jeg inrømme. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Folk har sett på South Park på storskjerm i hele dag her i klassen. Møkkashow. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 VISSTE at det kom til å være noen South Park-frelste fanatikere som skulle reagere på det. Kjære vene. Å være uenig med tåpelige meninger tilsvarer ikke det samme som å være South Park-frelste fanatikere. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Samarbeid. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Jeg liker programmet, men jeg liker virkelig ikke de (andre) som ser på SP. e: Jeg hater bråk på begynnelsen av youtube videoer! Jeg åpner gjerne en haug med videoer og så kommer jo DET levenet og bare BANG KRÆSJ og så bråker jeg så huset rister. Endret 3. september 2010 av Cowboy Bob Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Salami-som-har-ligget-i-matboks-lukt. 2 Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 South Park er jo genialt, de parodierer jo alt som er feil med verden. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 South Park er jo genialt, de parodierer jo alt som er feil med verden. Det gjør vel stort sett alle "voksen-tegnefilm"-serier. Hater når jeg med en orginal moped syns at bilen forann meg kjører sakte! Og så hater jeg The Big Bang-theory! Hva faen er det som er så morsomt med det? 5-6 nerder som sitter inne i leiligheten sin og aldri får seg dame? Det er bare tragisk! Og serr!!!! Neste gang du ser det, tenk på replikkene de sier! De er til å begynne å grine av, de er så langt fra morsomm! Komedie skal man begynne å le av, bare fordi det er lagt til publikumslatter gjør ikke showet automatisk morsomt slik som mange tror! Jævla fitte-show! 1 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) De går veldig mainstream og pop-kultur-aktig. Kunne tenkt meg at det var enda mer nerdete. Da skulle jeg fulgt med på det! Det som er lagd for allmennheten er sjelden noe for dem som vil ha så lite med allmennheten å gjøre som overhodet mulig. Men nesten alle ting i dag er lagd for å tjene mest mulig penger penger på, ikke nødvendigvis for å levere et bra, helhjertet produkt. Endret 3. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 South Park er jo genialt, de parodierer jo alt som er feil med verden. Det gjør vel stort sett alle "voksen-tegnefilm"-serier. Nah. Ingen andre serier parodierer ting på måten SP gjør. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 (endret) Folk som missbruker smiletegn på facebook: Soth park:)))))) Kald pils:)))) Rosenboorg yeah:))))) Eller:p eller :pppppp på hvert eneste innlegg. Endret 3. september 2010 av medlem-1432 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Ingen kjører like gode pariodier som South Park. Helt drøy fantasi og syke fantasier som flyr rundt hos produserne. TBBT er også en god serie. Det er mye genialt de sier og det er ikke latteren som påvirker dette. Jeg har en sperre som gjør at jeg stenger ute "publikum" latteren. Handlingen er superbra oppbygd. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Hvorfor er det så mye cricket på BBC World? Og på BBC på NRK alltid nyheter? Jeg hater den driten der. Pakkis dritt. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Om du ikke har fått med deg det så er cricket den største idretten i India, som og er et av verdens største land. Lenke til kommentar
Hestekølle Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nah. Ingen andre serier parodierer ting på måten SP gjør. Familyguy gjør? American Dad gjør? Og både the Simpson og Futurama trekker inn av og til. Ser gjerne på South Park, men De to førstnevnte er favorittene! South Park bare tar masse tilfeldige ting som er laaaangt fra realistiske og gjør det til noe. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Om du ikke har fått med deg det så er cricket den største idretten i India, som og er et av verdens største land. Det bor mange folk der, men de er helt underutviklet og avføring renner gjennom gatene. Bare jeg slipper å høre mer om cricket så er jeg fornøyd. Lenke til kommentar
SnittLeif Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Idioten på Tv2 zebra som ikke klarer å uttale south. Riktig uttale: [saʊθ], TV2 zebra-mannens uttale: [sohθ] Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Nah. Ingen andre serier parodierer ting på måten SP gjør. Familyguy gjør? American Dad gjør? Og både the Simpson og Futurama trekker inn av og til. Ser gjerne på South Park, men De to førstnevnte er favorittene! South Park bare tar masse tilfeldige ting som er laaaangt fra realistiske og gjør det til noe. Ingen av de seriene tar ting så ut av proporsjoner og overdriver noe så fantastisk. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 3. september 2010 Del Skrevet 3. september 2010 Så enig med deg Bunnskrapt. Family Guy og American Dad er geniale, men South Park klarer liksom og dra ting ekstra langt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg