WarpX Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 John Fredriksen. Fy faen for en jævla gnier-psykopat av et fittetryne. Hadde jeg vært en av døtrene hans ville jeg vært skamfull. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Blir irritert på at myndighetene hele tiden sier at folk skal starte opp egen bedrift. Det mest i dag finnes opp, utvikles og produseres av høyteknologimiljøer. Det går likssom ikke å sette opp en benk i garasjen og begynne å titte rundt seg... Eller høtt? Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Det irriterer meg at "nettikette" og "Mine Inlegg" er så nært hverandre... 5 Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hadde tannlegetime klokken 08:15, og er FORTSATT bedøvd i halve trynet. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Lærere som ikke skriver tydelig. 2 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Mennesker som ikke skriver tydelig. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble frista til å kjøpe fjortisheadsettet over alle fjortisheadset, Koss porta pro. De lekker jo lyd som bare rakkern. Får prøve å vise hensyn når jeg bruker dem. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har slutta å ta med musikk til/Fra jobb, fordi jeg ender alltid opp med å høre hva alle andre på bussen/trikken/båten hører på. Porta Pro FTL! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Jeg har slutta å ta med musikk til/Fra jobb, fordi jeg ender alltid opp med å høre hva alle andre på bussen/trikken/båten hører på. Porta Pro FTL! Da tar du bare med deg en boombox. Problem solved. Bare hyggelig Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Boombox er for tungt å være, for vanskelig å ta med på sykkelen, og jeg hadde fått bank om jeg hadde kjørt på med gitaronanering høylydt på morgentrikken. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Faen så irriterende det er når jeg sitter og drikker vann og så helt brått får jeg det i halsen og hoster hele driten utover meg/gulvet. Jeg burde skaffe meg et sånt rør som folk på sykehus har. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Også kjent som sugerør? 2 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Tenkte på sånn der intravenøs injeksjon, men et vanlig sugerør hadde også vært kult. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Hybelnaboen er glad i dunkemusikk, noe som ikke alltid er like greit når du kommer hjem fra skolen. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 FAEN I HELVETE SATAN, der gikk spotifyen min ut igjen!! Og siden jeg glemte å gå til posten her om dagen så får jeg heller ikke inn peng på kontoen så jeg kan kjøpe ny måned. Jævla drittprogram som aldri sier ifra. Kjøper faen et halvt år neste gang så kan de bare ha det så godt. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja, tenker de blir skikkelig irriterte når du kjøper et halvt år med spotify. Tenk å være så frekk. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja, da skammer de seg nok Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 At kvinnfolk kan være så sabla vanskelige 4 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ble ringt fra ukjent nummer og spurt "etternavn, er det deg? Snakker jeg med <<etternavn>>?" Etter noen ja ble vi bare brutt og hvem det nå var ringte ikke tilbake. Nå har jeg stort spørsmålstegn, hvem var det og hva ville han. Finnes vel ikke noe kode man kan taste inn og ringe automatisk siste mottate samtale? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. september 2010 Del Skrevet 2. september 2010 Ja, tenker de blir skikkelig irriterte når du kjøper et halvt år med spotify. Tenk å være så frekk. Ja, da skammer de seg nok Ja var det jeg tenkte så da satser jeg på at de lærer leksen sin til neste gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg