Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har lyst til å drepe ho der :mellow:

 

Hvor skrudd i huet, er det mulig å bli...

 

Her er videoen, IKKE for svake sjeller, eller noen som misliker å se valper kastet ut i en elv

 

 

Fjern mellomrommene

 

www. liveleak .com/view?i=bb4_1283184704

 

Du vet ikke historien bak, kanskje det var nødvendig framfor å la de lide en verre skjebne? Btw, hvorfor fylte hun ikke likegodt bøtta med vann...?

Lenke til kommentar

@Jason Something: Helt enig. Jeg bor rett ved siden av en liten lekeplass (å, gru!) og ungene i nabolaget pleier å være ute sånn ca. fra klokka fire til klokka seks. Oh. My. God. Fy faen som de skriker og hyler og herjer rundt. Jeg overdriver ikke engang. Man kan helt sikkert høre dem på flere kilometers avstand. Jeg har ingenting imot unger vanligvis. Men jeg kunne skrevet en hel bok om hvor irriterende de små skrikerjævlene som bor her er.

 

En annen ting som irriterer meg er når jeg klarer å rote vekk ting, så finner jeg dem igjen og legger dem på et sikkert sted, hvor jeg finner dem igjen når jeg trenger dem senere. Og den dagen jeg trenger den tingen jeg gjemte vekk på det sikre stedet husker jeg selvfølgelig ikke hvilket sted det var! :realmad::roll:

Lenke til kommentar

Enig der, synes ikke at man gjør annet enn å pakke i seg mat hele dagen. Nekter å være med på at man skal ha faste, unaturlige måltider, og spiser for det meste bare når jeg kjenner sulten. Vi er dyr, de andre dyrene i naturen har ikke klokke.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

NSB Lokaltog.

 

Jeg er ganske heldig, da jeg tar Flytoget til jobb hver dag, og det er "on schedule" 99% av gangene. I dag tok jeg lokaltog den siste biten hjem fordi det passet bra med tiden. Det føltes som om jeg var kommet til Sovjet. Overfylte tog, slitte vogner, elendig teknologi og det gikk vel i 30km/t ellernoe sånt?

 

 

Egentlig alt ved NSB lokaltog er utdatert og minner om de glade sovjet-tider. Dessverre er vi forbi den tiden. Dere som snakker om lyntog i Norge kan egentlig bare skrinlegge de planene. Først må vi jo få på plass tog som ikke er snytt ut av nesa på U-land som Burundi og Kambodsja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Eg kobla PCen til den "nye" TVen, som mor mi skal ha på stova i første etasje. Den står i kjellarstova "mi" no pga oppussing i 1. etasje.

Gud i helvete for ein grusom TV. Etterslep og dårlege fargar. Eg sa til henne at ho aldri fekk ein bra tv til 4000.

 

Men det skal heldigvis inn ein ny TV i kjellarstova her, til 10000. Eg betalte 4000. Håpar det var verdt det, gler meg til me kan pakke den ut.

Lenke til kommentar

Jeg har lyst til å drepe ho der :mellow:

 

Hvor skrudd i huet, er det mulig å bli...

 

Her er videoen, IKKE for svake sjeller, eller noen som misliker å se valper kastet ut i en elv

 

 

Fjern mellomrommene

 

www. liveleak .com/view?i=bb4_1283184704

 

Du vet ikke historien bak, kanskje det var nødvendig framfor å la de lide en verre skjebne? Btw, hvorfor fylte hun ikke likegodt bøtta med vann...?

INGENTING gir henne en "unnskyldning " til å gjøre som hun gjorde uansett.. håper noen finner hun!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...