Sk!ppy Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Plastikkpose rundt. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Pakk det inn i plastfolie aka gladplast. Bare pakk det rundt armen eller surr det rundt bare armbåndet. Synes det er rart at de ikke lager dem i plast. Det du også kan gjøre er å klippe det for så å teipe det sammen igjen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det du også kan gjøre er å klippe det for så å teipe det sammen igjen. Jo, men er det "lov"? Og jeg har bare et dagspass, pass for hele festivalen er i stoff. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Pakk det inn i plastikk. Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Tviler på at det er lov å teipe det på plass igjen. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg skulle også fikse armbånd, men folkene på Amfi bare "lolnei ingen dagspass trollface.jpg". Måtte helt ut dit i drittværet. 1 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ut? Vi fikk jo det inne. Men det er vel lurt å vente til i morgen. Kanskje kø da, men. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 At jeg alltid ender opp med å kjøpe tørkerull istedenfor dopapir. Pakkene er jo så like 4 Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 At legene ikke vet hva som feiler meg, men (vanlig) elveblest er det visst ikke. Så nå har jeg fått en drøss med medikamenter som visstnok skal lindre kløen, sammen med Aloe Veraen jeg klisser på meg, men det hjelper ikke så mye, så jeg fortsetter å klø / brenne. Og jeg fikk ikke time til dermatologen før om ca en uke, jeg er helt utslitt, orker ikke gjøre annet enn å ligge i senga og lese, og knapt det. Orker ikke spise, og det mest irriterende med dette, er at a) Jeg går glipp av Rått og Råde b) Jeg får ikke levert problemstillingen til bacheloroppgaven min i tide Gah! >< Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 At jeg alltid ender opp med å kjøpe tørkerull istedenfor dopapir. Pakkene er jo så like Hahahaha. Ja,sånn kan det gå. Håper du ikke er fan av kremtopper. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Det er visst ikke Katja Puschnik som gjorde det. 4chan kommer uansett ikke til å gjøre noe veldig drastisk med dette siden det ikke er katter involvert. Hva faen er 4chan i dag uansett, en gjeng homofile trettenåringer og en pose camwhores. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Facebookstatuser... Hvem faen bryr seg at du fikk en venn til å kjøpe 4 halvlitere tuborg, 1 vin og en cider, og at du skal drikke ALT IMORGEN.. herregud Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 At jeg alltid ender opp med å kjøpe tørkerull istedenfor dopapir. Pakkene er jo så like Hahahaha. Ja,sånn kan det gå. Håper du ikke er fan av kremtopper. :!: Jævla mokkabønner Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Ut å kjøpe gladplast! Lenke til kommentar
chokke Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hvorfor må folk lukte svette på bussen? Ekkelt er det. 1 Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Sykkelen min punkterte påvei til skolen idag Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Jeg har lyst til å drepe ho der Hvor skrudd i huet, er det mulig å bli... Her er videoen, IKKE for svake sjeller, eller noen som misliker å se valper kastet ut i en elv Fjern mellomrommene www. liveleak .com/view?i=bb4_1283184704 Endret 1. september 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg har lyst til å drepe ho der Hvor skrudd i huet, er det mulig å bli... Her er videoen, IKKE for svake sjeller, eller noen som misliker å se valper kastet ut i en elv Fjern mellomrommene www. liveleak .com/view?i=bb4_1283184704 Den er posta på siden før. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Jeg ser aldri slike videoer. Jeg vet at det er jævlig og jeg gidder ikke se på ting som er jævlig. Helt unødvendig. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg