kris98 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Så nettopp "The Strangers". HerreGUD for en latterlig film. Regissøren burde vært skutt. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kan de ikke bare slutte å lage nye filmer med teite kjedelige plots, oppbrukte skuespillere og generiske trailere? Som filmen "SALT". Den skal jeg aldri se. Så det så. Hvis du ser her så finner du ut at det dessverre er veldig lønnsomt. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Så nettopp "The Strangers". HerreGUD for en latterlig film. Regissøren burde vært skutt. http://www.imdb.com/title/tt1285009/ Skynd deg! Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Så nettopp "The Strangers". HerreGUD for en latterlig film. Regissøren burde vært skutt. http://www.imdb.com/title/tt1285009/ Skynd deg! 4 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kan de ikke bare slutte å lage nye filmer med teite kjedelige plots, oppbrukte skuespillere og generiske trailere? Som filmen "SALT". Den skal jeg aldri se. Så det så. Den har jeg lastet ned og sett. Litt mye usannsynligheter og ganske teit. De kunne gjort det så mye bedre med de ressursene. Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 De kunne hvertfall brukt ressurser på å gjøre den mer appealing for meg slik at jeg kunne gitt den en sjanse. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Å herreguuuud dere fatter jo ikke poenget. Mange bruker jo å si amerikanere når de kun mener folk fra USA. Og det er FEIL. Blir jo ikke feil å kalle de amerikanere da . De er jo fra Amerika . Folk fra Canada er også fra Amerika. Så da kan man jo også kalle dem amerikanere om man skal fortsette å være inkonsistent. Selv om hele verden og universet kaller de som bor i USA for amerikanere, så er det feeeeeeil. Det kan ikke sammenliknes med europeer siden en amerikaner ikke har noe annet navn. Hvor vanskelig er det å fitte og begrape dette?! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg vil tro det startet som en forkortelse for Amerikas forente stater-statsborger eller noe. Det er mye lettere å bruke AMERIKANSK statsborger, og for folk fra Canada bruker man jommen KANADISK statsborger! 3 Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Det var ikke lettheten vi diskuterte, det var jo om det var korrekt eller ikke. ... og for folk fra Canada bruker man jommen KANADISK statsborger! Har ikke sagt noe annet. Men man kunne kalle dem for amerikanere om man skulle være korrekt i forhold til andre kontinenter. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Hvis dere vil at tråden skal stenges (over natten) er det bare å fortsette diskusjonen rundt "amerikanske statsborgere". Det koster meg ingenting! ---------- Jeg irriterer meg over at kun eiere av abonnement hos Canal Digital kan kjøpe nye mottakere. Jeg vil ha HD! Nå! 1 Lenke til kommentar
Myst Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) BHD* to dager på rad nå. Nye puta har visst dårlig innflytelse. *Bad Hair Day Edit: tok knekken på en leif. Endret 1. september 2010 av Myst Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Mottakeren til min VX Nano ser ut til å ha tatt kveld.... Lenke til kommentar
co2 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 At jeg var så dum en gang og kjøpte et tullekabinett da jeg kjøpte ny PC. Lite var jeg klar over hvor mye grafikkort bråker. BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPH! Det verste er at kabinettet både ser ut som og høres ut som en flymotor. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 At laptopen min er behandlet som dritt av den forrige eieren! Først ryker harddisken, så finner jeg mange småfeil slik som at taster er løse og brister i kabinettet! Jeg hater den jævelen som klarer å ødelegge så mye på 1 år. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Folk som kaster uskyldige valper i elver. At det går an å behandle dyr sånn... Endret 1. september 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Folk som kaster uskyldige valper i elver. At det går an å behandle dyr sånn... Så den nettopp. Skjønner ikke at det går an. Kjerringa burde brenne så langt inni helvette som hun kommer. 2 Lenke til kommentar
djgudleif Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 (endret) Det er visst ikke Katja Puschnik som gjorde det. 4chan kommer uansett ikke til å gjøre noe veldig drastisk med dette siden det ikke er katter involvert. Endret 1. september 2010 av ikkespisgress Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 4chan gjør aldri noe drastisk lengre. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Neivel? http://www.bbc.co.uk/news/magazine-10520487 Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Irriterer meg at jeg var så dum og fikk festivalarmbånd til Døgnvill i dag. Det er i papir og jeg kan ikke ta det av. Det vil si at jeg ikke kan trene eller dusje. Men jeg må jo dusje, festivalen starter i morgen ffs. Noen tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg