Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*

Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Å herreguuuud dere fatter jo ikke poenget. Mange bruker jo å si amerikanere når de kun mener folk fra USA. Og det er FEIL.

Blir jo ikke feil å kalle de amerikanere da ;) . De er jo fra Amerika :) .

Folk fra Canada er også fra Amerika. Så da kan man jo også kalle dem amerikanere om man skal fortsette å være inkonsistent. Selv om hele verden og universet kaller de som bor i USA for amerikanere, så er det feeeeeeil. Det kan ikke sammenliknes med europeer siden en amerikaner ikke har noe annet navn. Hvor vanskelig er det å fitte og begrape dette?!

Lenke til kommentar

Det var ikke lettheten vi diskuterte, det var jo om det var korrekt eller ikke.

... og for folk fra Canada bruker man jommen KANADISK statsborger!

Har ikke sagt noe annet. Men man kunne kalle dem for amerikanere om man skulle være korrekt i forhold til andre kontinenter.

Lenke til kommentar

Hvis dere vil at tråden skal stenges (over natten) er det bare å fortsette diskusjonen rundt "amerikanske statsborgere". Det koster meg ingenting! :)

----------

Jeg irriterer meg over at kun eiere av abonnement hos Canal Digital kan kjøpe nye mottakere. Jeg vil ha HD! Nå!

• Liker 1
Lenke til kommentar

At jeg var så dum en gang og kjøpte et tullekabinett da jeg kjøpte ny PC. Lite var jeg klar over hvor mye grafikkort bråker.

BRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRPH!

Det verste er at kabinettet både ser ut som og høres ut som en flymotor.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...