Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke hva som er så trollete med å ha sterke meninger. 99 kroner for å printe ut en resept er jævlig dyrt. Ikke at jeg mener en statskonspirasjon står bak, da.

 

OT:

 

Vi kan ikke installere greier på skolepc-ene våre, så jeg må gå via denne pc-en hver gang jeg skal ha noe. sucks :(

Lenke til kommentar

Alle som har andre meninger er ikke et troll, men alle troll har andre meninger.

An "Internet troll" or "Forum Troll" or "Message Board Troll" is a person who posts outrageous message to bait people to answer. Forum Troll delights in sowing discord on the forums. A troll is someone who inspires flaming rhetoric, someone who is purposely provoking and pulling people into flaming discussion. Flaming discussions usually end with name calling and a flame war.

 

While sometimes, he may sound like a stupid, uninformed, ignorant poster, do not be deceived! Most trolls are highly intelligent people trying to hide behind a mask of stupidity and/or ignorance!

 

Irriterende at folk kaster rundt med "Troll" straks de møter en person de er uenige i.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...