Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

En ting jeg irriterer meg over er tankene mine når dem er usikre om noe. At jeg må sitte her å pine meg selv over noe som egentlig bare er bullshit..

Beste du kan gjøre da er å snakke med noen om det;)

Tro meg, er bare snakk om meg selv å måten jeg reagerer på ting. Enkleste er om jeg tar meg selv i nakkeskinnet (noe jeg er dårlig på og må skjerpe). Tar utrolig mye energi å omstille seg selv, å forandre på seg selv personlig!

Lenke til kommentar

Tro meg, er bare snakk om meg selv å måten jeg reagerer på ting. Enkleste er om jeg tar meg selv i nakkeskinnet (noe jeg er dårlig på og må skjerpe). Tar utrolig mye energi å omstille seg selv, å forandre på seg selv personlig!

Enkleste er jo bare å ikke studere å tenke så mye over hva som er galt;) Og bare gjøre det, ting er ikke vanskligere enn man gjør dem til:)

Lenke til kommentar

Folk som sier feil geografisk, en liten læring:

 

USA er et land.

 

Amerika er to kontinenter (nord og sør).

 

 

Amerika er ikke synonymt med USA, selv om 90% av Norges befolkning ser ut til å tro dette.

 

Og USA er i Amerika eller?

Det irriterer meg at jeg ikke kan noe særlig med geografi.

Nord-Amerika = USA og Canada.

Sør-Amerika = Kriminalitet. :p

 

Jeg ser ikke problemet med at Amerika blir brukt som en synonym med USA. Det er USA vi kjenner Amerika for i det store og hele. Det at folk tror at Amerika er USA blir noe annet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg snakket med en konfirmant som fikk en gullklokke som kostet 25.000 kroner.

 

Hva tenkte besteforeldrene på?

Om de skal bruke så mye penger på sin kjære sønnesønn, kunne de vel lagt de pengene i en moped, eller en sikrere bil til attenårsdagen.

Klokka mi kostet 99 kroner på REMA 1000, og virker ennå.

Ikke at jeg bruker den... Mobilen min er lommeur.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...