Dragen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Også føles det ut som regjeringen vi har har sittet på makta siden før Cubakrisen også. På tide å Kongen tilbake makta, sier nå jeg. 2 Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 En ting jeg irriterer meg over er tankene mine når dem er usikre om noe. At jeg må sitte her å pine meg selv over noe som egentlig bare er bullshit.. Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 En ting jeg irriterer meg over er tankene mine når dem er usikre om noe. At jeg må sitte her å pine meg selv over noe som egentlig bare er bullshit.. Beste du kan gjøre da er å snakke med noen om det;) Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 En ting jeg irriterer meg over er tankene mine når dem er usikre om noe. At jeg må sitte her å pine meg selv over noe som egentlig bare er bullshit.. Beste du kan gjøre da er å snakke med noen om det;) Tro meg, er bare snakk om meg selv å måten jeg reagerer på ting. Enkleste er om jeg tar meg selv i nakkeskinnet (noe jeg er dårlig på og må skjerpe). Tar utrolig mye energi å omstille seg selv, å forandre på seg selv personlig! Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Tro meg, er bare snakk om meg selv å måten jeg reagerer på ting. Enkleste er om jeg tar meg selv i nakkeskinnet (noe jeg er dårlig på og må skjerpe). Tar utrolig mye energi å omstille seg selv, å forandre på seg selv personlig! Enkleste er jo bare å ikke studere å tenke så mye over hva som er galt;) Og bare gjøre det, ting er ikke vanskligere enn man gjør dem til:) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Folk som sier feil geografisk, en liten læring: USA er et land. Amerika er to kontinenter (nord og sør). Amerika er ikke synonymt med USA, selv om 90% av Norges befolkning ser ut til å tro dette. Og USA er i Amerika eller? Det irriterer meg at jeg ikke kan noe særlig med geografi. Nord-Amerika = USA og Canada. Sør-Amerika = Kriminalitet. Jeg ser ikke problemet med at Amerika blir brukt som en synonym med USA. Det er USA vi kjenner Amerika for i det store og hele. Det at folk tror at Amerika er USA blir noe annet. 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Reklamene på VG tv irriterer masse.. Spesielt når man skal se endel klipp... Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 og vis jeg ikke husker å pause/starte på nytt før reklamen etter filmenen, så må jeg gå inn på siden for å se filmen på nytt... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 At en av mine favorittblogger nettopp har fått sitt siste innlegg ... Walk of Shame, jeg vil savne å lese deg. Også, at jeg klør som faen og at jeg ikke fikk legetime før klokka 15:00 i dag. -_- Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Får du nok vitamin C, Smurf? Det hjelper visst mot allergier. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Ja, jeg skulle da mene det. Tar 2-3 slike tabletter om dagen. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg snakket med en konfirmant som fikk en gullklokke som kostet 25.000 kroner. Hva tenkte besteforeldrene på? Om de skal bruke så mye penger på sin kjære sønnesønn, kunne de vel lagt de pengene i en moped, eller en sikrere bil til attenårsdagen. Klokka mi kostet 99 kroner på REMA 1000, og virker ennå. Ikke at jeg bruker den... Mobilen min er lommeur. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Får du nok vitamin C, Smurf? Det hjelper visst mot allergier. Bleh, hva er det vitamin C ikke hjelper mot? Må være tidenes placebomiddel. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Får du nok vitamin C, Smurf? Det hjelper visst mot allergier. Bleh, hva er det vitamin C ikke hjelper mot? Må være tidenes placebomiddel. Jeg antar du har legeutdanning for å komme med slike uttalelser? Lenke til kommentar
co2 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Får du nok vitamin C, Smurf? Det hjelper visst mot allergier. Bleh, hva er det vitamin C ikke hjelper mot? Må være tidenes placebomiddel. Jeg antar du har legeutdanning for å komme med slike uttalelser? JA! Her er et bilde av meg: Lenke til kommentar
Kea Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 At den snilleste hunden i verden døde i går kveld. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 99 kr for å printe ut en jævla resept Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 At jeg ikke enda har fått mafia 2 som jeg forhåndsbestilte hos elkjøp... Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Aldri forhåndsbestill på elkjip 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg