Deadringer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Vell, jeg fikk penger av Gjensidige. ble nysgjerrig : hvor mye? Rundt 500kr. Er noen måneder siden riktignok. Ble mildt sagt overrasket da jeg fikk brev i posten om at de skulle gi meg penger, helt ut av det blå. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg fikk også penger. Ca. 500 roner. Har bilforsikringa mi der, og har kjørt skadefritt. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 At Amerika (regner med det er snakk om USA) har så evig kulere reklamer enn den dritten vi har her. Eneste trøsten er at vi ikke har pålangt nær like mye, men til gjengjeld bedritne programmer. 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Indeed! http://www.youtube.com/watch?v=owGykVbfgUE 4 Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Årests dårligste makrellfangst! 180 tonn på 4-5 timer, lame! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 irriterer at jeg passordet mitt plutselig ikke funker på tv2sporten, logget inn for 15 min siden, og har ikke på caps/num lk (er det flere lignende instilliger?) Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Mesteparten av denne dagen har vært dritt. Jeg har heller ikke vært på clas ohslon eller posten i dag. Bah. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nå fant jeg ut hvorfor dagen har vært dårlig. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Nå fant jeg ut hvorfor dagen har vært dårlig. Care to explain? Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg har heller ikke vært på Clas Ohlson eller Posten. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Folk som sier feil geografisk, en liten læring: USA er et land. Amerika er to kontinenter (nord og sør). Amerika er ikke synonymt med USA, selv om 90% av Norges befolkning ser ut til å tro dette. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Amerika er ikke synonymt med USA, selv om 90% av Norges befolkning ser ut til å tro dette. Det er hevn siden 90% av USAs befolkning tror at Norge er hovedstaden i Sverige. 6 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Å måtte rydde og drive med vedlikehold på huset... DERE HAR FOR MANGE TING, DERE HAR LAGET HUSET SLIK SELV, FUCKINGS RYDD OPP OG VEDLIKEHOLD HUSET TIL HELVETTE SELV! Om jeg en gang kan bygge meg et hus så skal det se slik ut 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Folk som sier feil geografisk, en liten læring: USA er et land. Amerika er to kontinenter (nord og sør). Amerika er ikke synonymt med USA, selv om 90% av Norges befolkning ser ut til å tro dette. Og USA er i Amerika eller? Det irriterer meg at jeg ikke kan noe særlig med geografi. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Folk som sier feil geografisk, en liten læring: USA er et land. Amerika er to kontinenter (nord og sør). Amerika er ikke synonymt med USA, selv om 90% av Norges befolkning ser ut til å tro dette. Og USA er i Amerika eller? Det irriterer meg at jeg ikke kan noe særlig med geografi. Nord-Amerika = USA og Canada. Sør-Amerika = Kriminalitet. Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Amerika er ikke synonymt med USA Og? Man kan fortsatt si at folk er amerikansk når de er fra USA. Amerikanske folk er feite kan man si, fordi folk fra USA skal i følge stereotypien være feite. Man kan si at "han er amerikansk" når han er fra USA. Endret 30. august 2010 av Pokey Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Folk som sier feil geografisk, en liten læring: USA er et land. Amerika er to kontinenter (nord og sør). Amerika er ikke synonymt med USA, selv om 90% av Norges befolkning ser ut til å tro dette. Og USA er i Amerika eller? Det irriterer meg at jeg ikke kan noe særlig med geografi. Nord-Amerika = USA og Canada. Sør-Amerika = Kriminalitet. Eey! Vi er da ikke alle kriminelle, bare de fleste ^^, Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Den eldgamle regjeringen vi har irriterer meg. De fleste var jo konfirmert før Cubakrisen FFS! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg