Pentumsmart Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hahahaha! You made my day! HAHAAHHAHAHAHAHAHHAHAAHHAAHSSSSSSSSSSSSSS Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Er man fan så er man fan. Jeg for min del innrømmer i det minste de negative sidene. Ikke alt er bra bare fordi det er fire ringer i grillen... Ahh, ENDELIG noen som skjønner at det fire ringene ikke gjør det til verdens beste bil! Jeg innrømmer de negative sidene men mi kjærre jeg også ^^ Kjærlighetslivet mitt :/ Det går opp og ned, i dag gikk det veldig opp, men så, 10 minutter etter gikk det ned igjen. Uff, ja, ikke minn meg på det! Vi er flere i samme båt Hahahaha! You made my day! Hahhahahehahahhehehheahah!! Ler meg skakk her jeg sitter :!: Lenke til kommentar
CFM Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 At Audi på Forus ikke klarte å programmere inn cruisecontrol på bilen. Faen da. Dere skal jo bare skrive inn EN kode. Ikke drive med masse dall og drit. Har bestilt meg OBDII kabel og får tak i VAG-COM nå så får jeg se om ikke jeg klarer det. "Finner ikke styreenheten i rattet." Var feilmeldinga dems. Pfft. Den sitter jo rett fremfor deg der, helt originalt og 100% fungerendes. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) At eg ikkje laga den lille teikneseria mi tidlegare irriterer. Eg tenkte å lage den i går når eg såg denne posten i Ting som er hyggelige og gjør deg glad: Får skole-laptopen i morgen! Var noko slikt eg hadde i tankane: Endret 30. august 2010 av svelemoe 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 :rofl: :rofl: On topic: Jævla lærere som skal være "sporty" På fredag må vi fan meg sykle en evig lang tur, så skal vi gå opp et forbanna fjell, gå ned igjen og sykle den evige lange veien tilbake. Og vi må bruke hjelm. Noe ingen av oss gjør når vi sykler til skolen etc.. og de fleste har ikke engang. Får anmerkning om vi ikke har hjelm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Kan ha noe med feite barn du. Fedme er et stort(phun intended) problem i Norge, så flott at det finnes sporty lærere synes jeg. Hjelm er viktig, og påbudt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ekke så mange "feite" i klassen min, 3-4. Vi er 30 i klassen. Uanssett, så er vi 90 stykk tilsammen som skal sykle på noen av de farlige veiene vi har her.. Så hjelm kan nok være en god ide ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hjelm er viktig, og påbudt. Ikke lovpålagt Kanskje innenfor skolereglement, men ikke loven. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Pålagt på skolen, og siden det var snakk om en skoletur, well you catch my drift. Endret 30. august 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) F%##eavis, VG. Skriv om noe interessant da for F!. Jeg ska aldri kjøpe den satans driten igjen noensinne! ....... F%!!! Endret 30. august 2010 av Kaarerekanraadi Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Hmm... jeg finner interessante ting hos VG hver dag. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Jeg DRITER i om 2009 var et godt år for Gjensidige Forsikring. Og jeg vil IKKE gi sidemannen en applaus!!!!! Endret 30. august 2010 av Mannen med ljåen 1 Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Jeg DRITER i om 2009 var et godt år for Gjensidige Forsikring. Og jeg vil IKKE gi sidemannen en applaus!!!!! Sidemannen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har du ikke sett reklamen? Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Har du ikke sett reklamen? Jeg har ikke råd til å ha TV. Men det virker ikke som jeg har gått glipp av noe? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 En reklame for Gjenstridige Forsikring. De gnåler om at 2009 var et godt år, og siden firmaet er bygget opp slik at alle kundene er medeiere, får kundene litt penger tilbake for å ha unngått ulykker i 2009. I reklamen fortelles teksten av masse forskjellige folk, omtrent som i Sony Ericsson-reklamen med musikk fra Depeche Mode. Folk fullfører hverandres setninger. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Vell, jeg fikk penger av Gjensidige. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 (endret) Vell, jeg fikk penger av Gjensidige. ble nysgjerrig : hvor mye? OT: Må si jeg irriterer meg veldig om tine reklamen med snakkende kuer... :S Endret 30. august 2010 av -silenz- 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg