Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er man fan så er man fan. :p

Jeg for min del innrømmer i det minste de negative sidene. Ikke alt er bra bare fordi det er fire ringer i grillen...

 

Ahh, ENDELIG noen som skjønner at det fire ringene ikke gjør det til verdens beste bil!

 

 

Jeg innrømmer de negative sidene men mi kjærre jeg også ^^

 

 

Kjærlighetslivet mitt :/

 

Det går opp og ned, i dag gikk det veldig opp, men så, 10 minutter etter gikk det ned igjen.

 

Uff, ja, ikke minn meg på det! Vi er flere i samme båt :thumbdown:

 

post-196150-1283172572,0209_thumb.png

 

:)

 

Hahahaha! You made my day! laugh.gif

 

 

 

Hahhahahehahahhehehheahah!! Ler meg skakk her jeg sitter :!:

Lenke til kommentar

At Audi på Forus ikke klarte å programmere inn cruisecontrol på bilen. Faen da. Dere skal jo bare skrive inn EN kode. Ikke drive med masse dall og drit.

Har bestilt meg OBDII kabel og får tak i VAG-COM nå så får jeg se om ikke jeg klarer det.

 

"Finner ikke styreenheten i rattet." Var feilmeldinga dems. Pfft. Den sitter jo rett fremfor deg der, helt originalt og 100% fungerendes.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

:rofl: :rofl: :rofl: :rofl:

 

 

 

On topic:

 

Jævla lærere som skal være "sporty"

 

På fredag må vi fan meg sykle en evig lang tur, så skal vi gå opp et forbanna fjell, gå ned igjen og sykle den evige lange veien tilbake.

 

Og vi må bruke hjelm. Noe ingen av oss gjør når vi sykler til skolen etc.. og de fleste har ikke engang. Får anmerkning om vi ikke har hjelm.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Kan ha noe med feite barn du. Fedme er et stort(phun intended) problem i Norge, så flott at det finnes sporty lærere synes jeg.

 

Hjelm er viktig, og påbudt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-J0FoqSqMwq

Ekke så mange "feite" i klassen min, 3-4. Vi er 30 i klassen.

 

Uanssett, så er vi 90 stykk tilsammen som skal sykle på noen av de farlige veiene vi har her..

 

Så hjelm kan nok være en god ide ja..

Lenke til kommentar

En reklame for Gjenstridige Forsikring. De gnåler om at 2009 var et godt år, og siden firmaet er bygget opp slik at alle kundene er medeiere, får kundene litt penger tilbake for å ha unngått ulykker i 2009.

I reklamen fortelles teksten av masse forskjellige folk, omtrent som i Sony Ericsson-reklamen med musikk fra Depeche Mode. Folk fullfører hverandres setninger.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...