Sinna'gurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Ontopic: "Da blir det en liten pause ifra reklamen med 2min av South Park för vi setter over til reklamen igjen" hvilken kanal ser du pa? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 (endret) Svensk 4+ Men det var bare et eksempel, snakker ganske generelt om mange kanaler. Endret 29. august 2010 av Sebbe Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Southparkstudios.no er ein betre "kanal" Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 MEN I HELSIKKES FORBANNEDE SÅPEKOKERENS NAVN! Saven min på Minecraft er borte! Alt jeg har bygget er der, men alle tingene mine, alt i chests, ALT ER BORTE! WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH! Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 At Myndighetene selektivt forfølger MC-gjenger og følger opp alt av lover og regler kun ovenfor en gruppe. Kan det være lov? Nei, alle må kontrolleres like mye. Tenk hvor mye man kunne tatt en vanlig nordmann på om man kontrollerte alt som er av reguleringer! Så det irriterer voldsomt. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Lol, en vanlig nordmann er ikke medlem av Hells Angels. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Lol, en vanlig nordmann er ikke medlem av Hells Angels. Du har åpenbart ganske tungt for det. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Lol, en vanlig nordmann er ikke medlem av Hells Angels. LOl, alle mc gjenger heter ikke Hells Angels, de fleste er ganske frederlige.. Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Såvidt jeg har fått med meg følger myndighetene bare med på de kriminelle klubbene. Jeg ser ikke helt problemet med å prøve å kontrollere kriminelle organisasjoner. Og hvor mye mener du at en vanlig nordmann kan bli tatt for? Ulovlig nedlasting? Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 At Myndighetene selektivt forfølger MC-gjenger og følger opp alt av lover og regler kun ovenfor en gruppe. Kan det være lov? Nei, alle må kontrolleres like mye. Tenk hvor mye man kunne tatt en vanlig nordmann på om man kontrollerte alt som er av reguleringer! Så det irriterer voldsomt. MC gjenger som selv karaktiserer seg som en 1-prosents klubb, har ingen ting de skulle sagt. Kriminelle som ikke bør behandles for annet enn det de er og står for. Se denne du, ikke rart politiet retter et søkelys mot disse. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/614385/ 1 Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 At kommentarfelta til ALLE artiklane på dagbladet blir gjort om til politisk dritslenging av ein eller annan nisse. Artikkel om ein ny planet 4x størrelsa til jupiter? Politisk/religiøs diskusjon. Artikkel om jordbær i nordre alta? Politisk diskusjon. Artikkel om fjøs-drap? Politisk diskusjon. I tillegg er flesteparten av dei idiotar. 4 Lenke til kommentar
Amberlamps Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Folk som lager avtaler men ikke klarer å holde dem... en sms eller et ring tilbake hadde også vært fint. Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 At Myndighetene selektivt forfølger MC-gjenger og følger opp alt av lover og regler kun ovenfor en gruppe. Kan det være lov? Nei, alle må kontrolleres like mye. Tenk hvor mye man kunne tatt en vanlig nordmann på om man kontrollerte alt som er av reguleringer! Så det irriterer voldsomt. MC gjenger som selv karaktiserer seg som en 1-prosents klubb, har ingen ting de skulle sagt. Kriminelle som ikke bør behandles for annet enn det de er og står for. Se denne du, ikke rart politiet retter et søkelys mot disse. http://www.nrk.no/nett-tv/klipp/614385/ Tror nok du bør sette deg inn i begrepet rettssikkerhet og likhet for loven. Lenke til kommentar
Coa Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 1 % gruppene kaller seg 1% grupper av en grunn. 99 prosent av alle MC klubber oppfører seg, mens den siste prosenten gjør det motsatte. De stiller seg på den andre siden av loven, og de er åpne om det. Over 70% av alle medlemmer i HA har en dom på seg. Er det galt av politiet å sette søkelys mot disse klubbene? Nei. Akkurat som jeg ikke har noe imot at politiet retter et søkelys mot sigøynere, litauere og andre grupper der kriminalitetsnivået er høyere en det som er normalt ellers i Norge. 2 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 irriterer meg at det fremdeles ikke er videodømming i fotball... Lenke til kommentar
Puke Nukem Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Disse IRRITERER MEG NOE GRENSELØST!!! Hver gang jeg skal rive av plastfilmen som er under lokket, så står jeg igjen med denne flippen mellom fingrene og plastfilmen er fremdeles på. LAG DENNE FLIPPEN SLIK AT MAN FAKTISK KAN BRUKE DEN ELLER LA VÆRE Å HA DEN DER! 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Spotify rickrolled me! Lenke til kommentar
Kasp0me Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Irriterer meg over at snusen begynner å renne så fort! Fjandin!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg