Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Har en veldig sterk følelse på at jeg vet det ja! laugh.gif

 

Poenget mitt er ikke spotify-reklame, poenget er reklame som varer alt for lenge og er forferdelig å høre på.

Det er jo halve meninga. De lager grenseløst irriterende reklamer, så du skal kjøpe Premium. Virker i hvert fall slik.

 

Når jeg tenker over det, er det så altfor obvious :p

Endret av Vertical^
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har en veldig sterk følelse på at jeg vet det ja! laugh.gif

 

Poenget mitt er ikke spotify-reklame, poenget er reklame som varer alt for lenge og er forferdelig å høre på.

Det er jo halve meninga. De lager grenseløst irriterende reklamer, så du skal kjøpe Premium. Virker i hvert fall slik.

 

Når jeg tenker over det, er det så altfor obvious :p

Er jeg den eneste som har kjøpt premium pga offline spillelister? :|

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De forbanna ladepluggene til Sony Ericson kan dra dit noe som ikke ligner på pepper gror :realmad: Bare hatt problemer med drittelefonen jeg har nå :wallbash: Sendt inn på rep tre ganger, blitt byttet ut 2 ganger der den ene var en nyere modell til dobbelte av prisen siden de ikke hadde den gamle lenger, problemer fra første dag. Aldri mer SE! :mad: (og til deres info, jeg har behandlet alle så pent det går ann) Hadde jeg hatt penger hadde de gått rett til en HTC Legend eller Desire..

Lenke til kommentar

De forbanna ladepluggene til Sony Ericson kan dra dit noe som ikke ligner på pepper gror :realmad: Bare hatt problemer med drittelefonen jeg har nå :wallbash: Sendt inn på rep tre ganger, blitt byttet ut 2 ganger der den ene var en nyere modell til dobbelte av prisen siden de ikke hadde den gamle lenger, problemer fra første dag. Aldri mer SE! :mad: (og til deres info, jeg har behandlet alle så pent det går ann) Hadde jeg hatt penger hadde de gått rett til en HTC Legend eller Desire..

 

Synes det er veldig rart, for ingen av mine SE telefoner har blitt ødelagt pga ladepluggen.

Lenke til kommentar

At det for hver jævla dag går opp for meg hvor mange rundt meg på min alder (og langt yngre) som går på ett eller annet crap eller hasj i det minste. Alle de bra folkene som blir ødelagt...

 

lol jeg bare ler av de. Fucktards som kommer til å ende opp i NAV-kø? Ikke mitt problem. Når du har så lite viljestyrke som å greie å si nei til narkotika (som er opplest og vedtatt at ikke er det lureste å si ja til) så hører du vel hjemme der? Har blitt spurt om å prøve hasj og sterkere stoffer flere ganger. Aldri vært noe problem å si nei.

 

Folk som vil ødelegge livet sitt? I don`t give a shit.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

De Fucktardsene som ikke er ditt problem, får penger av NAV, somfår penger av staten, som får DINE skattepenger. Altså, ditt problem.

 

Hehe, skjønte at dette spm kom til å komme når jeg dro inn NAV.

 

Skatt er lovpålagt, som jeg må gjøre. Hadde jeg ikke trengt å skatte hadde jeg ikke gjort det tror jeg. Jeg bryr meg ikke så mye om hva Staten bruker skatten min på (bryr meg selvfølgelig litt, men ikke nevneverdig).

 

Men all in all: Jeg har ingen medfølelse for narkomane.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...