Kea Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Noe som irriterer er også folk som dømmer en hel folkegruppe på grunnlag av noe et par individer som tilhører denne gruppen har sagt eller gjort. Og noe annet som begynner å irritere meg noe kraftig er at jeg er så uptight når det gjelder skrivefeil og grammatiske feil at jeg ender opp med å redigere 95% av alle innleggene jeg skriver. Gah! Endret 27. august 2010 av Therawyn Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Edit added Sånn ja Lenke til kommentar
2ore Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Kommentarer på youtube. Er det RART at enkelte slår av kommentarer på videoene sine? Bare for å nevne noen: "i don't even like hip-hop but i love this song!" "I'M ONLY <18 BUT I LOVE THIS MUSIC AND I'M TIRED OF ALL THIS CRAPPY NEW MUSIC NOAWADAYS LONG LIVE THE 60's/70's/80's/early 90's" "seems like 89 people missed the thumbs up button" "LISTIN UP EVERYONE VERY IMPORTANT The Metal Militia will be attacking Justin Biebers BABY video on September 1st onward. Remember to dislike, put a comment and flag on the baby vid on sep 1. We need your help to destroy this modern autotune music that has ruled the world. Copy paste this comment on every good music video such as: Metallica, Dio, AC/DC, led zep, the doors" "this is real rap unlike that hoes and bitches stuff people sing nowdays" "back when MTV played REAL music" "You say Justin Bieber i say Vampire Weekend etc." "this dubstep filthier than my internet history" Endret 27. august 2010 av Crippled Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Haha bitch had it coming. Kroppskompleksene og de psykiske problemene hun sannsynligvis fikk etter hendelsen er straff nok, spør du meg. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Så og en som kalte Infected Mushroom - The Shen for Psybient en gang... :/ Endret 27. august 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Kommentarer på youtube. Er det RART at enkelte slår av kommentarer på videoene sine? Bare for å nevne noen: "i don't even like hip-hop but i love this song!" "I'M ONLY <18 BUT I LOVE THIS MUSIC AND I'M TIRED OF ALL THIS CRAPPY NEW MUSIC NOAWADAYS LONG LIVE THE 60's/70's/80's/early 90's" "seems like 89 people missed the thumbs up button" "LISTIN UP EVERYONE VERY IMPORTANT The Metal Militia will be attacking Justin Biebers BABY video on September 1st onward. Remember to dislike, put a comment and flag on the baby vid on sep 1. We need your help to destroy this modern autotune music that has ruled the world. Copy paste this comment on every good music video such as: Metallica, Dio, AC/DC, led zep, the doors" "this is real rap unlike that hoes and bitches stuff people sing nowdays" "back when MTV played REAL music" "You say Justin Bieber i say Vampire Weekend etc." "this dubstep filthier than my internet history" Nei, ikke så veldig rart, men det kommer an på om du har en typisk ungdomsvideo eller ei. Jeg har bare kjedelige videoer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Brylupp-planlegging. Gud så irriterende det er. Lenke til kommentar
WoopWoop2 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Irriterer meg over hvor utrolig treg telenor er til å svare på eposter !! Går det an ?! -.- Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Irriterer meg over hvor utrolig treg telenor er til å svare på eposter !! Går det an ?! -.- Ikke klag før du har ventet på barnevernet i 6 måneder... Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Brylupp-planlegging. Gud så irriterende det er. Er det din utkårede som plager deg eller har du sett ett eller annet dårlig realityprogram? Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) http://blogg.no/ Fjortisblogger irriterer! Endret 27. august 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Løsning: Holy shi-! It works! Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Noe så... pretensiøst..... Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Blogger generelt sett kan være greit for min del, men slike fjortisblogger der de blogger om det grusomme livet sitt mens de tenker på å begå selvmord og kutte av alle armene er over streken! Oppmerksomhetssyke folk… Edit: Har ingenting imot deprimerte folk, har masse sympati for dem. Men når de gjør det til en egoistisk arena for oppmerksomhet og fisking etter sympati blir det for dumt. Endret 27. august 2010 av Enzyme X Lenke til kommentar
Analmeth Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 Enig. Har de det så jævlig at de må få det på svart på hvit får de enten bruke dagbok eller gå til legen. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 (endret) Kom til å tenke på en episode som gjorde meg rasende forbanna, angående maktmisbruk. Jeg var på festival og hadde iløpet av kvelden havnet i en camp hvor det foregikk limbodans. Alle ropet "hvor lavt kan du gå" og fikk randoms som gikk forbi og vise sine ferdigheter, campen vokste og det var herlig atmosfære hvor vi ropet den strofen og alle kjørte limbo, som var ekstra festlig når alle var beruset. Vi brukte en middels-lang kjepp som limbostang. Folk som passerte kom og ble med, røde kors personell kjørte under med 4hjuling, ordensvaktene prøvde seg, til og med et par konstabler tok et par runder. Men senere da disse autoritære personene stakk, var det bare oss festivalgjester igjen og limbodansen er fortsatt i fullgang, men da kommer en sikkerhetsvakt og sier: "Denne kjeppen er farlig og kan brukes som våpen, den tar jeg". Så tok han den ifra oss og gikk der ifra. Makan til idiotisk maktmisbruk! Vi fortsatte med et lite taug etterpå, men stemning var helt ødelagt etter episoden. Endret 27. august 2010 av Sebbe 2 Lenke til kommentar
Velociraptor Skrevet 27. august 2010 Del Skrevet 27. august 2010 At man så lett irriterer seg over ting og tang som ikke anngår deg selv. Jeg irriterer meg litt over det med hu jenta som gikk inn i dusjen OG jeg HATER 14-blogger, ingen av disse to angår meg og jeg vet ikke hvorfor jeg tenker på dem! Blæ Det er lettest å bare gi en god, lang, saftig f***! Nå gjør jeg det, og umiddelbart ble livet lettere å leve, takk til meg selv Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 28. august 2010 Del Skrevet 28. august 2010 Det er bare dritt i nettavisene! Det provoserer noe enormt akkurat NÅ!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg