Kaymeerah Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Cowboy Bob: Da er det ett cookieproblem, den sletter vel alle cookies når du lukker Opera eller noe slikt. Lenke til kommentar
Oreokjeks Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 De går slik: IRL altså. Helt sykt. Hva er feil med fjeset til hu som er til venstre i bildet? Snakk om å ha stått langt bak i køen da utseende ble utdelt. Minner litt om en kjent lano-unge kandidat... 1 Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 at jeg har to mopeder men ingen funker, har skrudd i daesvis på den ene nå! Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Note to self, ikke ypp med dørvakter de nærmeste dagene. Hadde vært hysterisk å gå med på jobb ja Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 SLUTT Å QUOTE BILDER. Faen! Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Cowboy Bob: Da er det ett cookieproblem, den sletter vel alle cookies når du lukker Opera eller noe slikt. Men jeg lukker ikke opera. Jeg trykker på 'svar nå' og blir avlogget. Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) Hva er feil med fjeset til hu som er til venstre i bildet? Snakk om å ha stått langt bak i køen da utseende ble utdelt. Ha ha, tenkte det samme, hun ser rett og slett ikke ut med den smokken. :!: Cowboy Bob: Da er det ett cookieproblem, den sletter vel alle cookies når du lukker Opera eller noe slikt. Men jeg lukker ikke opera. Jeg trykker på 'svar nå' og blir avlogget. Hadde det samme problemet for noen dager siden, ble logget ut for den minste ting, men funker greit nå, og jeg har heller ikke avsluttet opera, maskinen står for det meste på. Endret 26. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Jeg hadde også det problemet. Løste seg når jeg slettet cookies og startet Opera på nytt. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ser ut til å virke. Nå må jeg bare finne frem igjen alle de forskjellige passordene mine til div forums Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Folk som parkerer så dårli at ingen andre får plass, eller som tror de har verdens største bil og må stå oppå markeringen.... Lenke til kommentar
;_; Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Må skrive en artikkel til i morgen, HELVETE! Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ingen av jentene var spesielt vakre, men hun til venstre så rett og slett ut som om hun led av et eller annet ukjent syndrom. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ingen av jentene var spesielt vakre, men hun til venstre så rett og slett ut som om hun led av et eller annet ukjent syndrom. Det gjør vel nå alle på forumet her også Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ingen av jentene var spesielt vakre, men hun til venstre så rett og slett ut som om hun led av et eller annet ukjent syndrom. Kanskje hun gjør det. Ikke for ingenting at hu sitter der med en smukk i kjeften og grått kinnsjegg. 2 Lenke til kommentar
Fredtrix Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ingen av jentene var spesielt vakre, men hun til venstre så rett og slett ut som om hun led av et eller annet ukjent syndrom. Det gjør vel nå alle på forumet her også xD skrattar og kosar seg. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 (endret) At jeg skulle skrive om noe som irriterte meg, men glemte det helt etter å ha ledd i en halvtime av hun jenta til venstre på det bildet. Endret 27. august 2010 av Therawyn 3 Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 De går slik: IRL altså. Helt sykt. Hva er feil med fjeset til hu som er til venstre i bildet? Snakk om å ha stått langt bak i køen da utseende ble utdelt. Herregud for et bilde :!: 2 Lenke til kommentar
co2 Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ingen av jentene var spesielt vakre, men hun til venstre så rett og slett ut som om hun led av et eller annet ukjent syndrom. Det gjør vel nå alle på forumet her også xD skrattar og kosar seg. 3 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Det gjør vel nå alle på forumet her også Yesh, en av grunnene til at jeg registrerte. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 26. august 2010 Del Skrevet 26. august 2010 Ser ut som de er horisontalt handikappet . 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg