;_; Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hva betyr Si;D? Er det diskusjonsgreiene til Aftenbladet? Spurte norsklæreren min om det, men han visste ikke (var referert til SiD; Aftenbladet, eller noe lignende). Ja, men i Aftenposten, rett før tegneseriene i kulturdelen Takker Vet du hva det står for? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) nei SI DET du... Endret 25. august 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hvorfor har alle brukere som ikke har avatarer, fått et? Som en alienlignende kopi av det bildet facebook bruker på de som ikke har profilbilde. Det ser ikke ut. Nå kommer jeg til å gå fullstendig i surr når jeg må forholde meg til hundrevis av brukere med samme avatar. Helt enig, det så helt jævlig ut. REMOVE PLZ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Hvor ser du det ? Finner ingen med den avataren Endret 25. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) For å presisere litt så er det folk fra irak, pakistan og sånne land jeg ikke liker, de som drar med seg islam hit til lands. Det irriterer meg. Oioi! Her lukter det kristenmannsblod, eller en som har blitt heftig påvirket av propaganda. Folk som hater andre religioner pga. noen ektremister som bare bruker religion som ett "skjold" irriterer. Endret 25. august 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Jeg kan tippe: fordi det er et jævla styr med avatar spesielt hvis man ikke er så flink med pc. Får beskjed om at bildet er for stort og det må forminskes, så går man inn på paint å forminsker det, prøver så å laste opp bildet på diskusjon.no, men det er visst enda for stort. Så går man tilbake til paint osv osv, dette gjentas 4-5 ganger, med det resultatet at bildet blir fullstendig ødelagt/forsyvet/strekt. Man får det ikke tilbake til slik det var, å da gir man opp hele faenskapet. Det er ikke værre en å gå på en nettside for å lage en avatar av bildet. Som her. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Eller hvis man har windows 7 så er det bare å bruke paint BTW hva er max størrelsen på bildene i avatar ? Endret 25. august 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 20kb og 100x100? 100x100 pixler ? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Folk som hater andre religioner pga. noen ektremister som bare bruker religion som ett "skjold" irriterer. Hvorfor kategorisere seg innen en gruppe (religion), men være arrogant nok til å si at noen andre som mener de tilhører samme gruppen ikke er verdige. Patetisk. Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Chokke: Hæ? Det er jo ikke lite kjent at Islamske ekstremister er ute etter noe annet enn å følge religionen sin. De er vel egentlig ikke Islamske ekstremister heller for å si det slik, men maktgale folk som bruker Islam som en unnskyldning. Jeg er ikke en religiøs person forresten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 At dagens danske aviser hadde rett. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hjemlengsel er irriterende. Ah, gode gamle Florø... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Bortemålsregelen irriterer ekstremt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Tapte RBK? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Chokke: Hæ? Det er jo ikke lite kjent at Islamske ekstremister er ute etter noe annet enn å følge religionen sin. De er vel egentlig ikke Islamske ekstremister heller for å si det slik, men maktgale folk som bruker Islam som en unnskyldning. Hva vil det si å følge religionen da? Hvem kan utpeke 'sanne muslimer'? Hvorfor tar disse feil, mens andre muslimer rett? Når religion er så personlig, og likevel dekker så mange, så kan vel ingen si at disse ikke er 'sanne muslimer' (eller andre religiøse grupper). Eller kan jeg da kalle meg muslim, men elsker å spise svin, har sex før ekteskap, drikker alkohol, ber ikke, har ikke lest koranen osv uten at noen kan si at jeg ikke er muslim? For det er jo et perosnlig valg, er det ikke? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 RBK tapte, ja, og det irriterer. Hadde vært morsomt med et norsk lag i CL. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Litt happy og litt skuffet. Men men, Manchester er laget anywayz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg