Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hva betyr Si;D? Er det diskusjonsgreiene til Aftenbladet?

 

Spurte norsklæreren min om det, men han visste ikke (var referert til SiD; Aftenbladet, eller noe lignende).

 

Ja, men i Aftenposten, rett før tegneseriene i kulturdelen :yes:

Takker :) Vet du hva det står for?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor har alle brukere som ikke har avatarer, fått et? Som en alienlignende kopi av det bildet facebook bruker på de som ikke har profilbilde. Det ser ikke ut.

Nå kommer jeg til å gå fullstendig i surr når jeg må forholde meg til hundrevis av brukere med samme avatar.

 

Helt enig, det så helt jævlig ut.

 

REMOVE PLZ

Lenke til kommentar
For å presisere litt så er det folk fra irak, pakistan og sånne land jeg ikke liker, de som drar med seg islam hit til lands.

 

 

Det irriterer meg.

 

Oioi! Her lukter det kristenmannsblod, eller en som har blitt heftig påvirket av propaganda.

 

Folk som hater andre religioner pga. noen ektremister som bare bruker religion som ett "skjold" irriterer.

Endret av Kaymeerah
Lenke til kommentar

Jeg kan tippe: fordi det er et jævla styr med avatar spesielt hvis man ikke er så flink med pc. Får beskjed om at bildet er for stort og det må forminskes, så går man inn på paint å forminsker det, prøver så å laste opp bildet på diskusjon.no, men det er visst enda for stort. Så går man tilbake til paint osv osv, dette gjentas 4-5 ganger, med det resultatet at bildet blir fullstendig ødelagt/forsyvet/strekt. Man får det ikke tilbake til slik det var, å da gir man opp hele faenskapet.

 

 

Det er ikke værre en å gå på en nettside for å lage en avatar av bildet. :)

 

Som her.

Lenke til kommentar

Chokke: Hæ? Det er jo ikke lite kjent at Islamske ekstremister er ute etter noe annet enn å følge religionen sin. De er vel egentlig ikke Islamske ekstremister heller for å si det slik, men maktgale folk som bruker Islam som en unnskyldning.

Hva vil det si å følge religionen da? Hvem kan utpeke 'sanne muslimer'? Hvorfor tar disse feil, mens andre muslimer rett?

Når religion er så personlig, og likevel dekker så mange, så kan vel ingen si at disse ikke er 'sanne muslimer' (eller andre religiøse grupper). Eller kan jeg da kalle meg muslim, men elsker å spise svin, har sex før ekteskap, drikker alkohol, ber ikke, har ikke lest koranen osv uten at noen kan si at jeg ikke er muslim? For det er jo et perosnlig valg, er det ikke?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...