Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hvor har du tjent(eller ''tjent'') pengene?

 

-Plenklipping (mesteparten av pengane kjem frå det)

-Jul

-Bursdag

-Konfirmasjon

 

Ingen av dei spela eg nemnte er piratkopierte.

Godt å høre at noen av dagens ungdommer har god moral. :) Top Notch, sir.

 

Og har eg piratkopiert eit spel, så tar eg jaggu og kjøper det om eg likte det, uansett om eg har planar om å spele meir eller ikkje.

Folk som lastar ned spel ulovlig berre fordi dei er nokre gjerrige jævlar irriterer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eller folk som ikke har tilgang til spillen fordi de ikke selges i butikk i nærheten av der de bor og ikke har eller kan få noe slags kredittkort?

 

En ting som irriterer er at jeg ikke klarer å venne meg til å bruke "Opp"-knappen når jeg er ferdig å lese i en tråd og vil tilbake til mine innlegg. Jeg er så vant med å scrolle opp igjen at jeg gjør det automatisk, selv om jeg sparer tid på å trykke på "Opp".

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Forandrer ikke at du er fattig nei. Men om jeg sier at jeg er en fattig afrikaner, for å så finne ut at jeg ikke har noen afrikanske-gener i kroppen, så forandrer ikke det at jeg er fattig. Men jeg kommer til å omtale meg som afrikaner.

 

 

La studente få betegnelsen ''fattig stundet'' for seg selv. De har fortjent såpass.

Lenke til kommentar

Forandrer ikke at du er fattig nei. Men om jeg sier at jeg er en fattig afrikaner, for å så finne ut at jeg ikke har noen afrikanske-gener i kroppen, så forandrer ikke det at jeg er fattig. Men jeg kommer til å omtale meg som afrikaner.

 

 

La studente få betegnelsen ''fattig stundet'' for seg selv. De har fortjent såpass.

 

Whatever floats your boat! laugh.gif

Lenke til kommentar

Jeg har et piratkopiert spill på PC'n, og det er assassins creed II, har orginalen liggende i en skuff, men det ble fort bytta ut med en cracket versjon :p

 

Hvorfor det ? er det ikke bedre med en ekte versjon ?

 

Irriterer meg over at jeg ikke klarer å spise noe i dag uten at det kommer opp samme vei som det gikk in

Lenke til kommentar

Jeg har et piratkopiert spill på PC'n, og det er assassins creed II, har orginalen liggende i en skuff, men det ble fort bytta ut med en cracket versjon :p

 

Hvorfor det ? er det ikke bedre med en ekte versjon ?

 

Han har vel gjort det for å slippe å ha maskina på nett hele tiden, eller for å slippe å bli forhindret i å spille om serveren til ubisoft er nede, eller fordi han rett og slett ikke liker ubisoft sin antipiratløsning.

Endret av arjato
Lenke til kommentar

13 åringer på si ;D som vet akuratt hvordan man skal fikse all verdens problemer...

 

Eh krig og sånt er litt dumt. Jeg synes alle skal stoppe med det. Og så liker jeg ikke at det er så mange fattige barn i afrika. Jeg synes vi skal gi de mat. Global oppvarming liker jeg heller ikke. Jeg synes alle skal bo i mørke og leve uten elektrisitet for å redde jorda. Jeg hater alle som går i pels. Alle skal bli vegetarianere.

 

^ 90% av alle Si;D innlegg oppsummert for deg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

13 åringer på si ;D som vet akuratt hvordan man skal fikse all verdens problemer...

 

Eh krig og sånt er litt dumt. Jeg synes alle skal stoppe med det. Og så liker jeg ikke at det er så mange fattige barn i afrika. Jeg synes vi skal gi de mat. Global oppvarming liker jeg heller ikke. Jeg synes alle skal bo i mørke og leve uten elektrisitet for å redde jorda. Jeg hater alle som går i pels. Alle skal bli vegetarianere.

 

^ 90% av alle Si;D innlegg oppsummert for deg.

 

 

netopp, også er det de som klager på at skolen starter og at ungdommer kjøpte godteri på kiwi på en onsdag (disse har faktisk blitt sendt inn ja :ermm: )

Lenke til kommentar

Hvorfor har alle brukere som ikke har avatarer, fått et? Som en alienlignende kopi av det bildet facebook bruker på de som ikke har profilbilde. Det ser ikke ut.

Nå kommer jeg til å gå fullstendig i surr når jeg må forholde meg til hundrevis av brukere med samme avatar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Hvorfor har alle brukere som ikke har avatarer, fått et? Som en alienlignende kopi av det bildet facebook bruker på de som ikke har profilbilde. Det ser ikke ut.

Nå kommer jeg til å gå fullstendig i surr når jeg må forholde meg til hundrevis av brukere med samme avatar.

 

Jeg kan tippe: fordi det er et jævla styr med avatar spesielt hvis man ikke er så flink med pc. Får beskjed om at bildet er for stort og det må forminskes, så går man inn på paint å forminsker det, prøver så å laste opp bildet på diskusjon.no, men det er visst enda for stort. Så går man tilbake til paint osv osv, dette gjentas 4-5 ganger, med det resultatet at bildet blir fullstendig ødelagt/forsyvet/strekt. Man får det ikke tilbake til slik det var, å da gir man opp hele faenskapet.

Lenke til kommentar

Hvorfor har alle brukere som ikke har avatarer, fått et? Som en alienlignende kopi av det bildet facebook bruker på de som ikke har profilbilde. Det ser ikke ut.

Nå kommer jeg til å gå fullstendig i surr når jeg må forholde meg til hundrevis av brukere med samme avatar.

 

Jeg kan tippe: fordi det er et jævla styr med avatar spesielt hvis man ikke er så flink med pc. Får beskjed om at bildet er for stort og det må forminskes, så går man inn på paint å forminsker det, prøver så å laste opp bildet på diskusjon.no, men det er visst enda for stort. Så går man tilbake til paint osv osv, dette gjentas 4-5 ganger, med det resultatet at bildet blir fullstendig ødelagt/forsyvet/strekt. Man får det ikke tilbake til slik det var, å da gir man opp hele faenskapet.

 

 

Tror det han mente var at før så var det jo ingenting i det feltet hvor avataren skulle vært hvis brukeren ikke hadde en, mens nå er det en silhuett ala den på facebook?

 

 

EDIT: dobbeltpost er jo alltid like moro

Endret av lekse2
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...