Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så ikke bare skyld på utlendinger, de har like mye rett til å være her som oss.

Dette irriterer meg.

 

At utlendinger har like mye rett til å være her som oss?

 

Nei, men at personer later til å tro det.

Så klart kan nordmenn drepe, voldta og gjøre et annet menneske vondt, men det blir ikke det samme i det hele tatt. Min definisjon på en nordmann er en person født og oppvokst i Norge, med norske foreldre og besteforeldre. Denne nordmannen har ikke flyktet fra helvete til Norge fordi h*n har hatt det fælt der h*n kom fra. Vi tar flyktningene med inn i varmen, og da får de jammen meg vise takknemlighet.

En utlending som driver med faenskap etter å ha blitt tatt godt i mot i Norge er en utakknemlig drittsekk. En nordmann skal også straffes for det han gjør i Norge, men jeg vil påstå at han har mer rett til å være her fordi slekten hans har bodd her i århundrer, ikke flyktet fra krig femten år tilbake.

 

En annen ting som er irriterende er å måtte vente en ekstra måned før man får betalt for sommerjobb fordi lønningsdagen var dagen før du var ferdig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skal folk alltid oppdatere statusen sin på facebook med engelske kjærlighets dikt? Og de andre som alltid har en jævla roman som status, hva faen?

 

Eller de som bare har det "komplisert" eller enda være, er i et "komplisert forhold" :nei:

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skal folk alltid oppdatere statusen sin på facebook med engelske kjærlighets dikt? Og de andre som alltid har en jævla roman som status, hva faen?

 

Eller de som bare har det "komplisert" :nei:

Haha, typisk, nå var det akkurat en som oppdaterte til: ******* is in a relationship and it is complicated. oj så jævla fackings viktig.

Endret av Ownbeef
Lenke til kommentar

Hvorfor i helvete skal folk alltid oppdatere statusen sin på facebook med engelske kjærlighets dikt? Og de andre som alltid har en jævla roman som status, hva faen?

 

Eller de som bare har det "komplisert" :nei:

Haha, typsik, nå var det akkurat en som oppdaterte til: ******* is in relationship and it is complicated. oj så jævla fackings viktig.

 

Se oppdatert innlegg. Men ja, det er her facepalm ikke strekker til.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar

folk som trimmer mopedene sine : haha jeg kan trimme og bryte lovene men negrene skal ut pga 2% av dem er krimminelle !

 

Du skader ingen med å trimme en moped, det er de som holder på med sånt som det vil gå utover, om jeg vil ha en utlending ut av landet så er det fordi de skader andre mennesker og har med seg religioner jeg ikke er noe begeistret for.

 

Er ikke akkurat happy for alle utlendingene her til lands.

 

Og ja, du kan bare kalle meg rasist om du vil, siden jeg vil ha ut utlendingene, det går jo for faen ikke an å åpne kjeften virker det som uten å bli kalt det.

 

For å presisere litt så er det folk fra irak, pakistan og sånne land jeg ikke liker, de som drar med seg islam hit til lands.

 

 

Det irriterer meg.

Endret av arjato
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Eg kjøper fleire spel enn eg klarar å spele.

Hittil har eg kjøpt, men nesten aldri spelt:

Civilization IV

Batman arkham asylum

STALKER CoP

Uncharted 1&2

X3

Osmos

Alle spela frå Introversion

Deus Ex

The Witcher

 

Alle desse spela har fått gode anmeldelsar, og er likt av mange. Men eg spelar ingen av dei, sjølv om eg har dei :(

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Hvor har du tjent(eller ''tjent'') pengene?

 

-Plenklipping (mesteparten av pengane kjem frå det)

-Jul

-Bursdag

-Konfirmasjon

 

Ingen av dei spela eg nemnte er piratkopierte.

Godt å høre at noen av dagens ungdommer har god moral. :) Top Notch, sir.

 

ON-Topic: Ståle Solbakken irriterer meg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...