Inaktivbruker_101125 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Folk som laster ned og aldri seeder. 2 Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Trøst deg med at de kommer til å brenne i helvete til evig tid. 1 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Folk som laster ned og aldri seeder. Seedet aldri før, men nå som jeg har bra linje gjør jeg det. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Obama sin pengebruk irriterer. Han seiler under falskt flagg. Og er han egentlig kristen? Jeg tror han er muslim. Håper virkelig ikke du er seriøs... 2 Lenke til kommentar
iSimen Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Obama sin pengebruk irriterer. Han seiler under falskt flagg. Og er han egentlig kristen? Jeg tror han er muslim. Ahahahahaha! Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) At den ene jeg bor med setter på vaskemaskina når den er halvfull. Hver gang. Dette kan bli en dyr strømregning. Jeg er så potte lei av å dele leilighet at fy faen jævla dritt, idioter som sløser med strømmen å hiver maten min, faen sier jeg. Har bodd i kollektiv i litt over 1 år, men nå kjenner jeg at det begynner å bli nok. Jeg skjønner egentlig ikke greia med å kaste mat når det ikke er åpnet eller ting som er holdbar. (som oboyen og syltetøyet) Skulle tro de gjorde det på ren faenskap, kan jo gjøre som en annen foreslo og skrive navn på det da. Endret 25. august 2010 av arjato Lenke til kommentar
Erijk Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Folk som klager over at det er så mye bedre i andre land. Lenke til kommentar
Estella! Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 (endret) Folk som ikke klarer å kaste glass,der glass skal være . Men røyke hver time ....det klarer de Endret 25. august 2010 av Estella! Lenke til kommentar
livingman Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 at alle er selvoptate jevlar som bare bryr seg om seg selv.. eks: forteller dyrebare hemligheter bare slik at dem kan være intresange for 10sec exstra... knuser glass for fortaunene.. HALLO FOLK GÅR DER FAKTISK. med dyr og alt... sitter med koss på bussen og spille så høy musik bare for oppmersomheten.. folk som trimmer mopedene sine : haha jeg kan trimme og bryte lovene men negrene skal ut pga 2% av dem er krimminelle ! fantastiske idioter. folk som stikker snusen/tyggisen over alt på bussene... bare for og være kul. .............. :no: :no: 1 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Hjernen min fikk blackout for 10 sekunder siden og rebootet nå. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Er så forbanne irriterande når du står i kø for å komme til en skranke, og de som jobber der stopper opp og jabber sammen litt etter å behandlet en kunde. Så later de som om de driver å sette vekk ting og tang, må se litt på dataen osv osv, SÅ trykker de på "Neste Kunde" knappen.... Jævler.... Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Den heksa i England som kastet en katt i søppelcontaineren, irriterer meg nå.Den kunne blitt der lenge uten å bli oppdaget. Sulten, tørst og gjennomlevd mye frykt. Vi skal være snille mot dyra. De har ikke gjort noen noe. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ja hva f** er det som feiler slike folk. Katten var vel i søppeldunken i 16 timer, hvis jeg husker rett. Lenke til kommentar
Kea Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 At folk kaster dyr i containere/søppeldunker er ikke noe nytt. Husker det var en i nabolaget vårt engang som kasta en valp i søppeldunken utenfor. Søppeltømmerne så den heldigvis da de kom senere på dagen for å tømme søpla. Helt forferdelig. Skjønner ikke hvordan det går an å være så hjerteløs. Vil man ikke ha et dyr, så omplasserer man det. Huff... 1 Lenke til kommentar
Exelcius Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Ja dyreplagere generelt irriterer meg voldsomt. Virkelig bra svakt å gå løs på et forsvarsløst dyr som ikke har gjort en noe. Et menneske kan være idiot, og nærmest fortjene det, mens et dyr er bare et dyr. Ser selv når jeg spiller spill, det å skyte mennesker, er null problem. Men å f.eks Dogmeat i Fallout 3, har jeg ikke hjerte til Verste er jo at dyreplageri skjer veldig ofte, folk som bare dumper katter osv, jeg skjønner ikke at så mange mennesker kan ha så lite oppe i huet. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Folk som ikke dusjer/vasker klærne sine. Satt på trikken på vei til skolen i dag, fyllesjuk og jævlig. Så setter det seg en kar på plassen bak meg som stinker noe helt sykt. Holdt på å spy! Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Folk med like avatarer. Wft? 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 At folk kaster dyr i containere/søppeldunker er ikke noe nytt. Husker det var en i nabolaget vårt engang som kasta en valp i søppeldunken utenfor. Søppeltømmerne så den heldigvis da de kom senere på dagen for å tømme søpla. Helt forferdelig. Skjønner ikke hvordan det går an å være så hjerteløs. Vil man ikke ha et dyr, så omplasserer man det. Huff... Men den saken som blir diskutert handler om en kvinne som uten grunn plukket opp en katt og kastet den i søpla. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 25. august 2010 Del Skrevet 25. august 2010 Folk med like avatarer. Wft? Mhm! De få gangene jeg er inne på motedelen av forumet klarer jeg ikke se forskjeld på 3-4stk fordi jeg så å si kun gjennkjenner folk på avatarene.. Jævla apekatter eller hva faen det er Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg