Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du skal lete lenge for å finne 15 år gamle jenter som har et snev av fornuft i hodet! (Basert på da jeg selv var 15-16 år).

 

Jeg derimot har nettopp begynt i en klasse med 32 geeks og 4 av dem er jenter! laugh.gif

 

Misunnelse smileyen! (noen burde lage den syntes jeg!

 

Gå romteknologi, det er den siste runden ved å filtrere ut nerdene! Elektro er grovfiltrering, så må du gå Data og Elektronikk der du får litt bedre filtrering og romtek er filtrering av de filtrerte! :wee:

 

Irriterer meg at jeg må pisse og noen er på dassen! Og at solen varmer opp rommet mitt!

Lenke til kommentar

Du skal lete lenge for å finne 15 år gamle jenter som har et snev av fornuft i hodet! (Basert på da jeg selv var 15-16 år).

 

Jeg derimot har nettopp begynt i en klasse med 32 geeks og 4 av dem er jenter! laugh.gif

 

Misunnelse smileyen! (noen burde lage den syntes jeg!

 

Gå romteknologi, det er den siste runden ved å filtrere ut nerdene! Elektro er grovfiltrering, så må du gå Data og Elektronikk der du får litt bedre filtrering og romtek er filtrering av de filtrerte! :wee:

 

 

 

 

så har du jo IKT også, som det fort kan være noen svette:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

At den ene jeg bor med setter på vaskemaskina når den er halvfull. Hver gang. Dette kan bli en dyr strømregning.

Jeg er så potte lei av å dele leilighet at fy faen jævla dritt, idioter som sløser med strømmen å hiver maten min, faen sier jeg. Har bodd i kollektiv i litt over 1 år, men nå kjenner jeg at det begynner å bli nok.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Egen leilighet er tingen ja. I min forrige leilighet betalte jeg 4000 pr mnd, så flyttet jeg til tr.heim og her er jo prisene det dobbelte. Faens dritt. Jævla molboland som nedprioriterer studenter så vi blir tvunget til å bo sånn her.

Lenke til kommentar

Egen leilighet er tingen ja. I min forrige leilighet betalte jeg 4000 pr mnd, så flyttet jeg til tr.heim og her er jo prisene det dobbelte. Faens dritt. Jævla molboland som nedprioriterer studenter så vi blir tvunget til å bo sånn her.

 

Brodern og dama bor i et hus, som de leier for under 10k i måneden :)

 

Og det er STORT! En kjeller som er like stort som huset selv. :)

 

Det er i Halden de leier da

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Egen leilighet er tingen ja. I min forrige leilighet betalte jeg 4000 pr mnd, så flyttet jeg til tr.heim og her er jo prisene det dobbelte. Faens dritt. Jævla molboland som nedprioriterer studenter så vi blir tvunget til å bo sånn her.

 

Du må sjekke ut tråden min på "annen utdanning" om boligsituasjonen for studenter.

 

For det har blitt langt verre å være student de siste årene.

Lenke til kommentar

Irriterer meg med folk som mener at alle ¨svartinger¨ og ¨pakkiser¨ skal ut av Norge fordi de bare er kriminelle og driver med kødd, mens de alikevel sier at de ikke er rasistiske...

 

Norge i dag er styrt av en gjeng inkompetente idioter som ikke forstår at de kjører landet vårt i grøfta. De må gjerne ta imot flyktninger og andre utlendinger, men disse må oppføre seg ordentlig. Klarer de ikke å respektere lovene og kulturen vår bør de kastes ut på første fly.

 

Se bare på alle de som går rundt og dreper folk. Det har skjedd urovekkende ofte de siste ti årene, og stadig vekk ser vi den samme leksen. "Jeg husker ikke at jeg gjorde det." "Stakkars deg, da er det jo klart du ikke kan straffes." En måned eller seks på glattcelle burde nok lette på hukommelsen til de fleste...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...