Carlgutt Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Når du snakker med noen på telefonen så var det noe du glemte å si til de så du ringer til de sånn 5 sekunder etter at dere snakket, også svarer de ikke...gahh! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 females... hvorfor må de være så vanskelige? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) females... hvorfor må de være så vanskelige? Fordi du er 15 år og leter på feil plass! Endret 24. august 2010 av Gavekort 1 Lenke til kommentar
Kaymeerah Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Fordi du er 15 år og leter på feil plass! Hvem trenger kjærester? pft.. Venner holder lenge! Endret 24. august 2010 av Kaymeerah Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Du skal lete lenge for å finne 15 år gamle jenter som har et snev av fornuft i hodet! (Basert på da jeg selv var 15-16 år). Jeg derimot har nettopp begynt i en klasse med 32 geeks og 4 av dem er jenter! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Du skal lete lenge for å finne 15 år gamle jenter som har et snev av fornuft i hodet! (Basert på da jeg selv var 15-16 år). Jeg derimot har nettopp begynt i en klasse med 32 geeks og 4 av dem er jenter! Misunnelse smileyen! (noen burde lage den syntes jeg! Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) hva med eller ? irriterer meg at jeg alltid glemmer hva jeg hadde tenkt til å skrive.... Endret 24. august 2010 av -silenz- Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Du skal lete lenge for å finne 15 år gamle jenter som har et snev av fornuft i hodet! (Basert på da jeg selv var 15-16 år). Jeg derimot har nettopp begynt i en klasse med 32 geeks og 4 av dem er jenter! Misunnelse smileyen! (noen burde lage den syntes jeg! Gå romteknologi, det er den siste runden ved å filtrere ut nerdene! Elektro er grovfiltrering, så må du gå Data og Elektronikk der du får litt bedre filtrering og romtek er filtrering av de filtrerte! Irriterer meg at jeg må pisse og noen er på dassen! Og at solen varmer opp rommet mitt! Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Irriterer meg med folk som mener at alle ¨svartinger¨ og ¨pakkiser¨ skal ut av Norge fordi de bare er kriminelle og driver med kødd, mens de alikevel sier at de ikke er rasistiske... Endret 24. august 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Du skal lete lenge for å finne 15 år gamle jenter som har et snev av fornuft i hodet! (Basert på da jeg selv var 15-16 år). Jeg derimot har nettopp begynt i en klasse med 32 geeks og 4 av dem er jenter! Misunnelse smileyen! (noen burde lage den syntes jeg! Gå romteknologi, det er den siste runden ved å filtrere ut nerdene! Elektro er grovfiltrering, så må du gå Data og Elektronikk der du får litt bedre filtrering og romtek er filtrering av de filtrerte! så har du jo IKT også, som det fort kan være noen svette:) Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 At den ene jeg bor med setter på vaskemaskina når den er halvfull. Hver gang. Dette kan bli en dyr strømregning. Jeg er så potte lei av å dele leilighet at fy faen jævla dritt, idioter som sløser med strømmen å hiver maten min, faen sier jeg. Har bodd i kollektiv i litt over 1 år, men nå kjenner jeg at det begynner å bli nok. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg fikk nok etter 1 uke. Nyter livet i egen leilighet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Egen leilighet er tingen ja. I min forrige leilighet betalte jeg 4000 pr mnd, så flyttet jeg til tr.heim og her er jo prisene det dobbelte. Faens dritt. Jævla molboland som nedprioriterer studenter så vi blir tvunget til å bo sånn her. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Egen leilighet er tingen ja. I min forrige leilighet betalte jeg 4000 pr mnd, så flyttet jeg til tr.heim og her er jo prisene det dobbelte. Faens dritt. Jævla molboland som nedprioriterer studenter så vi blir tvunget til å bo sånn her. Brodern og dama bor i et hus, som de leier for under 10k i måneden Og det er STORT! En kjeller som er like stort som huset selv. Det er i Halden de leier da Endret 24. august 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
Kaarerekanraadi Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Egen leilighet er tingen ja. I min forrige leilighet betalte jeg 4000 pr mnd, så flyttet jeg til tr.heim og her er jo prisene det dobbelte. Faens dritt. Jævla molboland som nedprioriterer studenter så vi blir tvunget til å bo sånn her. Du må sjekke ut tråden min på "annen utdanning" om boligsituasjonen for studenter. For det har blitt langt verre å være student de siste årene. Lenke til kommentar
Alliha Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 At høgtallerane mine aldri skal virka. Lenke til kommentar
Populært innlegg Hugol Skrevet 24. august 2010 Populært innlegg Del Skrevet 24. august 2010 Irriterer meg med folk som mener at alle ¨svartinger¨ og ¨pakkiser¨ skal ut av Norge fordi de bare er kriminelle og driver med kødd, mens de alikevel sier at de ikke er rasistiske... Hvorfor det? Kriminelle invandrere skal sendes hjem ved en kriminell handling! Slik må det bli. Du kommer ikke til et land fordi du blir forfulgt i ditt hjemlad og plutselig lager oppstøyer i ditt nye land, som har gitt deg tilgitten til å få en ny sjangse til et flott liv? Vi hjelper dem økonomisk og psykologisk. Skjønner ikke poenget ditt.. 13 Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 (endret) Bil-annonser der bildene omtrent ikke viser noenting eller boligannonser der man ikke har noen bilder i det hele tatt. Hva faen er vitsen liksom. Endret 24. august 2010 av Demonfudge 5 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Irriterer meg med folk som mener at alle ¨svartinger¨ og ¨pakkiser¨ skal ut av Norge fordi de bare er kriminelle og driver med kødd, mens de alikevel sier at de ikke er rasistiske... Norge i dag er styrt av en gjeng inkompetente idioter som ikke forstår at de kjører landet vårt i grøfta. De må gjerne ta imot flyktninger og andre utlendinger, men disse må oppføre seg ordentlig. Klarer de ikke å respektere lovene og kulturen vår bør de kastes ut på første fly. Se bare på alle de som går rundt og dreper folk. Det har skjedd urovekkende ofte de siste ti årene, og stadig vekk ser vi den samme leksen. "Jeg husker ikke at jeg gjorde det." "Stakkars deg, da er det jo klart du ikke kan straffes." En måned eller seks på glattcelle burde nok lette på hukommelsen til de fleste... 4 Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Daaaa hopper vi tilbake on topic, og tar diskusjonen om straff i P&S. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg