Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Og hun "fikk mer til overs"-damen i reklamene for Europris !

 

Hvem tar med mer enn 20 000 kr når de bare skal handle kull?  :nei:

8815894[/snapback]

 

That's what I've been saying. Må være en idiot av enorme dimensjoner som står bak den reklamen. :nei:

8816330[/snapback]

 

Tenkte det samme, hun skal kjøpe en engangsgrill, så fikk hun mer til overs, kjøpte stoler for 400, fikk mer til overs, kjøpte et bord til 600, fikk mer til overs... WTF

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt utrolig det der "til overs" greine ja, what the fuck gives, liksom?

 

Anyway... Needless to say, så irriterer Paris Hilton også grenseløst. Nå ble hun heldigvis slengt tilbake i fengsel igjen, for å sone resten av straffen. Takler ikke det jævla mennesket. Bortskjemt liten drittunge.

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=189761

 

 

Hundrevis av opprørte amerikanere har telefonert og sendt eposter der de reagerer på at domstoler behandler kjendiser mildere enn vanlige folk, opplyste han.

 

Har hun først fucket det til, får hun faen meg sone straffen sin også.

 

Slutt å whine, jævla bitch.

Lenke til kommentar
Og hun "fikk mer til overs"-damen i reklamene for Europris !

 

Hvem tar med mer enn 20 000 kr når de bare skal handle kull?  :nei:

8815894[/snapback]

 

That's what I've been saying. Må være en idiot av enorme dimensjoner som står bak den reklamen. :nei:

8816330[/snapback]

 

Tenkte det samme, hun skal kjøpe en engangsgrill, så fikk hun mer til overs, kjøpte stoler for 400, fikk mer til overs, kjøpte et bord til 600, fikk mer til overs... WTF

8816411[/snapback]

 

Ja gi meg styrke når den reklamen kommer på tv. i tillegg til et anoying reklamekonsept, så har hun damen en rimelig irriterende dialekt/stemme

Lenke til kommentar
At folk som spiller wow 24/7 ikke klarer og se det selv og mener 100% at de spiller sånn ca 2-3 timer, og bruker vert friminutt, ver gang de er med venner så er det BARE snakk om wow.

8815423[/snapback]

 

Enig der.

 

Jeg har ikke noe spesielt i mot folk som spiller wow, men det er litt dumt å høre på at det eneste de prater om hvert bidige friminutt (og time for den del) er alt maset de holder på med i wow.

Lenke til kommentar
Når vi er inne på temaet CS/WoW, så misliker jeg sterkt folk som mener CS og WoW er "Nerdespill", "Avhengighetsskapende" og "Det er bare folk uten liv som spiller det", fordi de eneste de har sett som spiller CS og WoW er nolifers. Må ikke skjære alle under en kam. (?)

8816615[/snapback]

 

Selv har jeg aldri prøvd wow, og skal derfor ikke uttale meg så veldig mye om det, men jeg vil helt klart si at det har visse "avhengighetsskapende" tendenser. Jeg kjenner flere som sitter oppe hver bidige natt og spiller dette, noe som resulterer i at både det ene og det andre går til helvete, blant annet karakterer. (Men som du sier, man må ikke "skjære alle under en kam".

 

Når det gjelder den "uten liv" kommentaren, må jeg bare si at jeg hater folk som sier "get a life", "har du ikke noe liv?" osv. Jeg har ofte fått "get a life" i trynet, eksempelvis fordi jeg bruker mye tid foran skjermen - men når faen begynte det å bety at jeg ikke har noe liv liksom? Nei, "get a life", kan vi klare oss uten. :)

Lenke til kommentar
Jeg vil også like pils. Klarer ett glass, men ikke mer (så lenge det ikke er Bud med saltknask attåt, da går det mer).

8813211[/snapback]

 

 

vent et par år dere.

da er pils :love:

8813218[/snapback]

 

Et par år? Jeg er jo faktisk eldre enn deg også, lille venn ;)

 

Det fins andre alkoholholde drikkevarer som smaker langt bedre!

Lenke til kommentar
Jeg vil også like pils. Klarer ett glass, men ikke mer (så lenge det ikke er Bud med saltknask attåt, da går det mer).

8813211[/snapback]

 

 

vent et par år dere.

da er pils :love:

8813218[/snapback]

 

Et par år? Jeg er jo faktisk eldre enn deg også, lille venn ;)

 

Det fins andre alkoholholde drikkevarer som smaker langt bedre!

8817442[/snapback]

 

 

det er det samme om du er noen år eldre en meg :)

liker du ikke øl nå så går det en stund før du begynner å like det.

som sagt det er en vanesak.

 

men ja fins mange andre gode alkoholholde drikkevarer :yes:

Lenke til kommentar
Enig med Stian der men det jeg liker minst med "Gamere" er at de på død og liv ikke kan snakke norsk. De sankker jo i koder. Jeg har også merket at de fleste som spiller har barnseligere humor o.l pga lite ute og er sosiale.

8816671[/snapback]

 

Der drar du alle under en kam igjen. Hvis du mener at de snakker i koder med å bruke den føkkings teite 13375p34k dritt faenen, så tar du egentlig feil. Jeg har gama cs og andre spill i et par år, og har aldri hørt noen som bruker det, bortsett fra når de imiterer newbies. Selv ikke newbies bruker det... Og norsken min er grei, thank you very much :p

At folk har barnsligere humor derimot, kommer vel som en følge at man velger å være mindre sosial for å spille. Lite sosiale > Nedstøva sosiale antenner.

Lenke til kommentar

Fikk meg nylig et etterlengtet anti-reklame-klistremerke til å ha på postkassen, og de siste ukene har jeg spart flere hundre skritt ukentlig på å slippe å pendle til papirkassa. LIKE FORBANNA får jeg en uadressert brosjyre om "økologisk mat", med masse produktreklame, i posten her om dagen. Skal det liksom være lov så lenge det er politisk korrekt folkeopplysning?

Lenke til kommentar

Da var jeg ferdig på jobb, og det var mildt sagt dritt å levere post idag. Jeg vet man ikke skal klage over varmen og sommer'n når den først er her, MEN, når det er 30C i skyggen, i tillegg til sikkert 5C varmere i bilen jeg kjører, da blir det så utrolig vanskelig å gjøre jobben tilfredstillende. Jeg svetter i ett jævla kjør, i huet, under arma, beina, ræva og pungen. Jeg er så og si våt når jeg er ferdig på jobb.

 

Det verste er faktisk at vi ikke har lov til å gå uten t-skjorte, fordi Posten er et "service yrke". Å herre. Who gives a damn. Gi meg friheten min, la meg få levere post uten t-skjorte! Kan umulig være noe som bryr seg uansett.

 

Og måtte alle dere som ikke har merka postkassene deres skikkelig, brenne =]

 

EDIT: leif

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...