Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg irriterer meg over bedrifter som ikke gir tilbakemelding på jobbsøknader. Greit om jeg ikke får jobbene, det hadde bare vært greit å vite.

Fikk svar på samtlige søknader jeg leverte ut i Fjellregionen (Røros, Tynset også videre) men ikke et eneste svar på noen av søknadene jeg sendte ut her nede.

 

Det irriterer meg at jeg våknet så sent idag.

 

Kanskje jeg får stikke til Rendalen igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sangen "Every breath you take" av Police. Regner med den skal være romantisk, men det er den slettes ikke. "Every breath you take, every step you take, every move you make, I'll be watching you." Det kalles å forfølge noen! De fleste steder i verden kan man jo bli arrestert for det! Og denne sangen ble så populær at den fortsatt splles på radio?

lol

Lenke til kommentar

Minner meg egentlig litt om Weird Als sang "Do I Creep You Out".

 

I like to feel

The warm spot on your chair

Sometimes I drool

And usually I stare

My precious one

I saved that gum

That you threw in the garbage

 

 

Det er forresten veldig irriterende at jeg har en tendens til å "trampe" med foten uten å tenke på det. Merker det først når muskelen i beinet sier at "Øy, jeg begynner å bli sliten!"

Lenke til kommentar

Idag gikk det virkelig opp for meg. Jeg har faen meg så jævla mye uflaks i livet.

Jeg hadde STORE forhåpninger om at idag fikk jeg hentet bilen jeg har kjøpt. Men nei, selvfølgelig stenger de rævhølene kl 1500 så jeg får ikke levert inn omregistrerings greiene og får ikke bilen.

Forhåpninger suger. Skal aldri håpe på noe mer i livet mitt. Det er bare en ny mulighet å bli skuffet.

Lenke til kommentar

Idag gikk det virkelig opp for meg. Jeg har faen meg så jævla mye uflaks i livet.

Jeg hadde STORE forhåpninger om at idag fikk jeg hentet bilen jeg har kjøpt. Men nei, selvfølgelig stenger de rævhølene kl 1500 så jeg får ikke levert inn omregistrerings greiene og får ikke bilen.

Forhåpninger suger. Skal aldri håpe på noe mer i livet mitt. Det er bare en ny mulighet å bli skuffet.

Nettopp. Aldri håp på noe. Jeg sluttet å håpe på ting for leeeenge sida. Er så vant til å bli skuffa nå at jeg rett og slett ikke gidder å få forhåpninger, fordi jeg automatisk vet at jeg kommer til å bli let down. Bedre å bare ta tingene som de kommer, og glede seg opp i skyene om noe faktisk går etter planen.

Lenke til kommentar

Nettopp det som var poenget mitt.

 

Gaaaah, de som klipper gresset i dag irriterer meg. Har holdt på siden klokka sju i morges. Skulle tro de vil fjerne gresset helt istedenfor å klippe det. Begynner jo å bli brune flekker rundt om på plenen. Klart må det klippes, men får da være måte på. Og som det bråker! Kan jo bli gal av mindre. Ikke hjelper det å lukke vinduet heller mot den larmen. :mad:

Lenke til kommentar

Folk som ringer i en evighet. Eller ringer opp to-tre ganger rett etter hverandre. Faen, svarer jeg ikke med en gang er jeg da enten ikke der eller så er jeg for opptatt til å ta telefonen. Nesten så det frister å ta telefonen etterhvert bare for å si hvor irriterende de er.

 

Verre: Folk som ringer og vil invitere seg sjølv. Om eg ikkje tar telefonen betyr det at eg er opptatt, ikkje vil ha besøk, eller ikkje er heime.

Når nokon ikkje tek telefonen, kjem du IKKJE på besøk etterpå, og inviterer deg inn, for å sjekke at du ikkje blir ignorert.

Lenke til kommentar

Folk som ringer i en evighet. Eller ringer opp to-tre ganger rett etter hverandre. Faen, svarer jeg ikke med en gang er jeg da enten ikke der eller så er jeg for opptatt til å ta telefonen. Nesten så det frister å ta telefonen etterhvert bare for å si hvor irriterende de er.

 

Kamerater av broren min er den typen der, gir seg faen ALDRI. Nå kaster vi ut hjemmetelefonen og lar folk ringe på mobilen til den de skal ha tak i.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...