Mechablast Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 At alderen på folk her er så lav. Det merkes, for å si det sånn. Nå blir jeg vel skutt, men det driter jeg i. Ja, det kryr av jyplinger ( = yngre enn meg) Vi over 30 er i mindretall. Ganske irriterende egentlig. Det er ikke altfor mange av oss nei. Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Irriterer meg noe grenseløst at jeg ALLTID får dilla på den Wacka-Wacka sangen til Shakira! Har nå gått å sunget Wacka-Wacka konstant i flere dager... Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Satt akkurat å sang på den! OT: Skulle liksom legge meg 11 i dag for å være opplagt til skolen.. Ikke det nei -.- Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 THIS TIME FOR AFRICA :!: Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Nå er den i hodet mitt óg! Lenke til kommentar
Javisst Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 MOAHAHAHAHAH! Wacka-Wacka to that! Ikke sant det er grenseløst irriterende? Har og sunget The Banana song i hele dag ved siden av... Day-o! Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 At høyttalerkablene falt ut av forsterkeren min helt uten videre og nå er helt mongoloide å få inn igjen. >< Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Plagsomt at jeg aldri får sjansen til å gjette på Lyden Av Norge, når jeg er HELT sikker på hva lyden er! Samme her. Har hatt rett også, men kom ikke gjennom... Kunne fått 150 000,- for det. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Høsten allerede og får ikke konsentrert meg pga diverse ting. Lenke til kommentar
Daniboy89 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 kristin halvorsen er sykt irriterende dum. skulle vært skutt! 2 Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Folk som ringer i en evighet. Eller ringer opp to-tre ganger rett etter hverandre. Faen, svarer jeg ikke med en gang er jeg da enten ikke der eller så er jeg for opptatt til å ta telefonen. Nesten så det frister å ta telefonen etterhvert bare for å si hvor irriterende de er. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er så forrbanna usaklig at det første læreren gjør er å sitere et blonster dikt i forelesninga. Vi går på Universitetet for pokker, ikke barneskolen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Sangen "Every breath you take" av Police. Regner med den skal være romantisk, men det er den slettes ikke. "Every breath you take, every step you take, every move you make, I'll be watching you." Det kalles å forfølge noen! De fleste steder i verden kan man jo bli arrestert for det! Og denne sangen ble så populær at den fortsatt splles på radio? Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Jeg irriterer meg over bedrifter som ikke gir tilbakemelding på jobbsøknader. Greit om jeg ikke får jobbene, det hadde bare vært greit å vite. Fikk svar på samtlige søknader jeg leverte ut i Fjellregionen (Røros, Tynset også videre) men ikke et eneste svar på noen av søknadene jeg sendte ut her nede. Det irriterer meg at jeg våknet så sent idag. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Er så forrbanna usaklig at det første læreren gjør er å sitere et blonster dikt i forelesninga. Vi går på Universitetet for pokker, ikke barneskolen. Er dette samme læreren som jobber med matematikk og er ekstremt hot? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, hadde det vært hun hadde jeg godtatt alt av blomsterdikt. Hadde tilogmed tatt blomster og bier-diskusjonen med henne. Lenke til kommentar
Romis Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Nei, hadde det vært hun hadde jeg godtatt alt av blomsterdikt. Hadde tilogmed tatt blomster og bier-diskusjonen med henne. Du hadde nok likt det. :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg